Stránka 1 z 3
Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: ned srp 13, 2017 19:15
od sellier
Zdravím, počas jazdy lesom mi z ničoho nič vybehli otáčky na volnobehu asi tak na 1500-2000ot./min.(dovtedy 800-900) dajú sa znížiť jedine zaradením rýchlosti ale aj tak majú tendenciu stúpať.zaujímavé je tiež že pri pridaní na volnobehu dokonca stúpajú aj do 3000ot. prosim o radu kde hladat problem.dakujem. Lada niva 1,7SPI
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: ned srp 13, 2017 19:21
od Cory
V prvom rade cidlo rychlost na prevodovke
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: ned srp 13, 2017 19:35
od sellier
to mam odtrhnute uz davno teda ako ho mam (pol roka) a do teraz to nerobilo.
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: ned srp 13, 2017 20:21
od Cory
Tak ho najskor daj doporiadku (aj ostatne veci vo vstrekovani, o ktorych vies) a potom mozeme skusit riesit Tvoj problem
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: úte srp 15, 2017 11:50
od sellier
Jasne.uz to mam na plane dlhsiu dobu len neviem ktory kablik spojit s ktorym vystupkom na konektore cidla.alebo skusit pokus omyl?a skusat??
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: úte srp 15, 2017 12:02
od Luděk Musil
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: úte srp 15, 2017 12:27
od Cory
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: úte srp 15, 2017 13:50
od sellier
Tie farby sú fajn túto schemu som našiel.ale ako ich trafiť na snimac kde sú všetky tri čierne? Ktorý farebný na ktorý čierny?
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: úte srp 15, 2017 16:23
od Luděk Ondrůch
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: úte srp 15, 2017 16:34
od Cory
Na snimaci,teda konektore su pismenka a b c
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: úte srp 22, 2017 18:05
od sellier
priatelia cidlo rychlomeru som napojil podla navodu ale tie otacky sa vobec nezmenili..mam pocit ze to moze byt regulator volnobehu..je nejaky sposob ako zistit jeho spravnu funkciu? mam pocit ze ho budem musiet vymenit..
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: úte srp 22, 2017 19:39
od Cory
V prvom rade este treba vymazat chyby z RJ - odpojenim baterky na par minut. Za otacky zodpoveda krokovy motorcek volnobehu, popri klapke je obtokovy kanal, ktorym preteka urcite mnozstvo vzduchu regulovane tym motorcekom. Motorcek moze byt zadraty, odporucam precistit cely ten obtokovy kanal. A vracia sa vobec lanko? Zatvara sa klapka uplne? Klapa ma doraz, ktory ma byt nastaveny tak, aby medzi klapkou a stenou bola vlasova medzera, aby klapka nevydierala stenu. Dalej na volnobeh moze mat vplyv snimac polohy klapky - ked ho povolis, da sa s nim hybat do stran. On dava RJ signal o tom, ci je klapka zavrena alebo nie. Klapka zavreta moze byt, ale snimac moze ukazovaat otvorenie na 1% a uz to RJ neberie ako volnobeh. Co check engine? Svieti?
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: úte srp 22, 2017 20:14
od Mara
jeste je nejaky snimac teploty mezi chladicem a vstrikovacem, na hadici k chladici, napravo. To jak se odpoji, tak otacky jdou asi na 2,5 tis.
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: úte srp 22, 2017 20:16
od Cory
To je snimac teploty. Pri jeho odpojeni sa tiez roztoci sahara.
Re: Vysoké otáčky na volnobehu (SPI)
Napsal: stř srp 30, 2017 22:24
od sellier
Regulator volnobehu(a rovno aj snimac polohy skr.klapky) idem vymenit lebo po jeho otvoreni su pretrhane vsetky 4 vlakna-vodice ktore tam vedu.a potom uvidim co sa zmeni. a este na okraj. po jednoduchej diagnostike blika chyba 13-abs.sig.snimace koncentr.kyslika.musi byt zla lambda alebo prichadza do uvahy aj ina chyba?