2 pípnutia hneď po štarte, kontrolky žiadne, ručná dole
Moderátor: Moderátoři
2 pípnutia hneď po štarte, kontrolky žiadne, ručná dole
Čaute. Tesne po naštartovaní - 2 pípnutia. Kontrolky žiadne, ručná dole, dvere zatvorené, svetlá vypnuté, pás pripútaný. V manuáli som sa (zatiaľ) nedopátral, že čo to má byť (už ho čítam tretí krát...). Najazdených cca 650 km. Plus po pár metroch začne niečo akoby jemne a pravidelne šramotiť. Zasa ďalší prejav do repertoáru zábehu?
Re: 2 pípnutia hneď po štarte, kontrolky žiadne, ručná dole
Ahoj,
V sekcii "Elektricka soustava" v teme "Pípanie pri štarte" - je toto uz riesene
Je tam aj odpoved, ze co to je
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=165&t=23113
V sekcii "Elektricka soustava" v teme "Pípanie pri štarte" - je toto uz riesene
Je tam aj odpoved, ze co to je
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=165&t=23113
Re: 2 pípnutia hneď po štarte, kontrolky žiadne, ručná dole
Mhm... to je vysvetlenie pípania. Takže ok, budem to ignorovať.
Inak, ku "ked sa pozorne zapocuvam do zvulov Vesty, tak pri stani a pusteni spojky na neutrali sa ozve stare zname ťuk" (z príspevku http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 13#p468795) - mne to ťuk nie je známe, ale všimol som si, že keď je pustený motor a auto stojí s neutrálom, tak keď spojkujem naprázdno hore-dolu, tak je akési ťuk vždy pocuť. Či to má byť iné ťuk?
A ten šelestík čo príde po pár metroch, to časom zmizne, hej?
Inak, ku "ked sa pozorne zapocuvam do zvulov Vesty, tak pri stani a pusteni spojky na neutrali sa ozve stare zname ťuk" (z príspevku http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 13#p468795) - mne to ťuk nie je známe, ale všimol som si, že keď je pustený motor a auto stojí s neutrálom, tak keď spojkujem naprázdno hore-dolu, tak je akési ťuk vždy pocuť. Či to má byť iné ťuk?
A ten šelestík čo príde po pár metroch, to časom zmizne, hej?
Re: 2 pípnutia hneď po štarte, kontrolky žiadne, ručná dole
To "ťuk" - počujem aj ja - myslim si, ze je to prave to "ťuk" čo každý opisujerek85 píše:Mhm... to je vysvetlenie pípania. Takže ok, budem to ignorovať.
Inak, ku "ked sa pozorne zapocuvam do zvulov Vesty, tak pri stani a pusteni spojky na neutrali sa ozve stare zname ťuk" (z príspevku http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 13#p468795) - mne to ťuk nie je známe, ale všimol som si, že keď je pustený motor a auto stojí s neutrálom, tak keď spojkujem naprázdno hore-dolu, tak je akési ťuk vždy pocuť. Či to má byť iné ťuk?
A ten šelestík čo príde po pár metroch, to časom zmizne, hej?
No a čo sa týka takýchto "šramotov" tak zo začiatku boli bežné u každého - aj u mna (takisto aj trasenie riadiacej paky a pod.)
Vsetko to nakoniec zmizlo.
Skor by bolo lepsie vediet, ze ake sramotenie mas na mysli, kedy sa prejavi a pod.
Lebo to moze byt nieco ine ako pozname my
Re: 2 pípnutia hneď po štarte, kontrolky žiadne, ručná dole
Tym tukom sa vymedzia vsetky vole od spojky az po koleso
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: 2 pípnutia hneď po štarte, kontrolky žiadne, ručná dole
a ešte sa zabudlo na pípanie od nádrže, neviem ako to má Vesta ale na Grante to už pri dojazde 80- 100km píska ako nenormálne po zapnutí spínačky a po určitej chvíli aj počas jazdy
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: 2 pípnutia hneď po štarte, kontrolky žiadne, ručná dole
K takemuto stavu som sa este nedostal.Liftback píše:a ešte sa zabudlo na pípanie od nádrže, neviem ako to má Vesta ale na Grante to už pri dojazde 80- 100km píska ako nenormálne po zapnutí spínačky a po určitej chvíli aj počas jazdy
Vzdy tankujem predtym ako zacne pipat nadrz.
Re: 2 pípnutia hneď po štarte, kontrolky žiadne, ručná dole
Mám ohľadom 2 pípnutí hneď pri štarte už dobré skúsenosti. Chodím teraz často hore-dole a zaparkujem vždy v kopci. Mám ešte zaradenú spiatočku a vypnem motor, potom dám ručnú a zaradím jednotku.
Každé ráno prídem do auta otočím klúčom a 2x píp píp. To má na svedomí upozornenie ručnej brzdy.
Keď zatiahnem ručnú brzdu ešte pred vypnutím motora, na druhý deň ráno nič nepípa.
Každé ráno prídem do auta otočím klúčom a 2x píp píp. To má na svedomí upozornenie ručnej brzdy.
Keď zatiahnem ručnú brzdu ešte pred vypnutím motora, na druhý deň ráno nič nepípa.