Stránka 1 z 2

Vacka pro 1.7i

Napsal: čtv bře 23, 2006 17:06
od Deli
Na nekolika mistech jsem se tady na foru docetl, ze po uprave motoru se misto puvodni pouzije vacka z motoru 1.7i. V cem se lisi oproti klasice?

Napsal: čtv bře 23, 2006 17:24
od Little Red Riding Hood
v dýlce, úhlu stoupání.. jinak řešeno časování.. :wink:

Napsal: čtv bře 23, 2006 19:48
od Deli
Little Red Riding Hood píše:v úhlu stoupání.. jinak řešeno časování.. :wink:
a o kolik?

Napsal: čtv bře 23, 2006 21:42
od Majo
no ja som veru nepocul, ze by boli ine uhly. Akurat ze ma vyssie vyfukove vacky o 1mm. To mam od Mareka. On to kdesi spominal. Inak momentalne ju mam vedla pocitaca polozenu, ale neviem na nej nic zmerat, takze velmi neporadim :?

Napsal: pát bře 24, 2006 06:59
od Marek
Takže, pánové, všechno špatně!!! :lol:

Vačkový hřídel má vyšší SACÍ vačky, a to o 0,6 mm, v důsledku delšího časování sacích vaček o 11,5*.
Výfukové vačky jsou stejně vysoké a jejich časování je o 3* kratší - JENŽE jak známo, motor 1,7 má na výfukových vačkách vůli 0,20mm a pokud my nastavíme 0,15mm jako na klasice, časování výfukových vaček bude delší než u klasiky (ale o kolik, to po mně nechtějte).

Pravdou je, že ve svém motoru mám vačku z 1,7i od Pšendy a musím říct, že motor je pružnější v nižších otáčkách.

Napsal: pát bře 24, 2006 19:34
od Majo
to by som nebol ja aby som nieco nepoplietol :lol:

hmm, ale zaujimave informacie, to si nejak zmeral, alebo ako si sa k tomu dopracoval? Lebo ja na to cumim a jedine co by som nejako dokazal zmerat je vyska vaciek, aj to by som musel mat novu klasicku aby som vedel porovnavat :?

Napsal: pát bře 24, 2006 19:39
od Little Red Riding Hood
Majo píše:to by som nebol ja aby som nieco nepoplietol :lol:
totéž teda platí i u mě.. ale myslel sem že myslím správně.. zvlášt když sem jí ve škole nedávno měřil.. :roll:

Napsal: sob bře 25, 2006 20:06
od Marek
Něco vám pošlu. Není to moc dobře ke čtení, ale časovací diagramy se přečíst dají.

Napsal: úte bře 28, 2006 06:48
od Myso
1,7 s karbom a rozdelovacom???

Napsal: úte bře 28, 2006 07:01
od Ondra 07
Taky jsem na to ziral... Treba tim chtel autor neco rict.

Napsal: úte bře 28, 2006 08:01
od Majo
to bolo aj mne cudne, keby to nema 17kove prvky(napr. napinak retaze), tak by som si myslel, ze Marek poplietol fotky :wink:
Ale z toho casovania sa popravde nevyznam. Na prvom obrazku sa stupne nedaju precitat a ked som si ich hodil vedla seba, nijaky rozdiel v casovanie som nespozoroval. No co, asi mam blby zrak :(

Napsal: úte bře 28, 2006 17:43
od Nulašestka
:oops: Poněkud mimo téma :oops: Myslíte že by ten tlumič kmitů řetězu ze 1700 šel naroubovat do 1600? :idea: Prd to vydrží a kousky toho minulého mám pořád v motoru :roll: .Ten ze 1700 vypadá mnohem lépe. :wink:

Napsal: úte bře 28, 2006 20:09
od Majo
jo, ten tlmic pasuje bez problemu, to je vsetko stejne(aj hlava aj diery). Ja mam v 17ke dokonca napinak z 1200 a tiez s tym nie su problemy :wink:
Inak ten origo 1600vkovy tlmic ja vzdy prihnem ako ma byt a potom prevarim COckou, hrozne to fusuju. A zase spat k teme...

Napsal: stř bře 29, 2006 12:52
od Marek
Časování na prvém obrázku skutečně nejde dobře přečíst, ale jedná se o motory 1200 - 1600, tedy časování je 12* / 40* - 42* / 10* (při vůli ventilu 0,15 / 0,15 mm).
Časování vačky pro motor 1700 je 12,5* / 51* - 38* / 11* (při vůli ventilu 0,15 / 0,20 mm).

Napsal: stř bře 29, 2006 13:47
od Ondra 07
V jinem tematu se tady na to nekdo ptal,ale mam pocit ze se neda jen vymenit kus za kus a seridit vule... Do 1.5 nebo 1.6 dat ostrou ze 1.7.A jak by to bylo v pripade ze prvrtani 1.5 na 1.7 dala ostra?Mate to nekdo?To uz by bylo mozna lepsi rovnou celou 1.7 predelat na karbec ze?Ale pak by zase byl problem na STK...