Polomotor 1,7 vhodný na generálku
Moderátor: Moderátoři
Polomotor 1,7 vhodný na generálku
Blok motoru, klika, ojnice, písty vhodný na generálku. Najeto necelých 100 tis. km. Nezadřené, točilo se do poslední chvíle. Osobní předání Mnichovo Hradiště. Cena 1.500 Kč.
2107 - 89’- 1700 inside...
2103 - 74’ - Čůza zelená
2107 - 86’ - Kaštánek
2103 - 74’ - Čůza zelená
2107 - 86’ - Kaštánek
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
beriem
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
Hele Majo - kdybych to náhodou potřeboval pro souseda do jeho Nivy ... .
Ještě mi to nedotáh tak nevím co tomu je. Na poslech to vypadá bez komprese (asi ohnutý ventily), pěkně v tom rachotí, měl to i uvařený ... .
Vědět budu víc až to rozdělám.
Zatím dík. L.
Ještě mi to nedotáh tak nevím co tomu je. Na poslech to vypadá bez komprese (asi ohnutý ventily), pěkně v tom rachotí, měl to i uvařený ... .
Vědět budu víc až to rozdělám.
Zatím dík. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
Dejte vědět, jak se domluvíte. ale původní myšlenka je ta, že motor se nachází v Mnichově Hradišti, jakožto mém bydlišti... Radši bych ho vyskladnil dříve než o termínu srazu, ale v krajním případě vydrží asi i do srazu...
2107 - 89’- 1700 inside...
2103 - 74’ - Čůza zelená
2107 - 86’ - Kaštánek
2103 - 74’ - Čůza zelená
2107 - 86’ - Kaštánek
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
pokial to bude ludek potrebovat, tak mu to prenecham(len, ze je to on a ze to nepotrebujem extremne surne), takze sa ked tak staviam ako druhy vazny zaujemca do fronty a to moje prevzatie je realne fakt len v termine zrazu
(pripadne sa dohodnem s ludkom na tom uvarenom, kedze mne staci blok s klukou)
(pripadne sa dohodnem s ludkom na tom uvarenom, kedze mne staci blok s klukou)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
májo jestli chces jeden 17 motor na výbrus tak bych měl že svý nivky pokud by tamten vzal luděk
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
V sobotu pro něj jedu ... pak se uvidí, zda-li bude či nebude třeba (počítám spíše s tím, že bude). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
pri podobnych cenovych relaciach ma to rozhodne zaujima. A keby k tomu nedajboze bola este aj MPI hlava, tak aj nieco prihodimRIKIJAN píše:májo jestli chces jeden 17 motor na výbrus tak bych měl že svý nivky pokud by tamten vzal luděk
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
tak se pak ozvy před srazem je to z klasicky 17 jednobodky
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
Tak prodáno, odvezeno... Díky Luďkovi... Možno smazat.
2107 - 89’- 1700 inside...
2103 - 74’ - Čůza zelená
2107 - 86’ - Kaštánek
2103 - 74’ - Čůza zelená
2107 - 86’ - Kaštánek
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
V sobotu Mnichovo Hradiště na otočku.
Tankoval jsem po ujetí 340 km ve Vysokým Mýtě na ONO a vyšla mi krásná spotřeba 8,1 a průměrná rychlost 70 km/h - takže jsem se nijak zvlášť při dodržování předpisů "neflákal" ... tedy dodržování 50 v obci, mimo obec těch 90 moc nešlo, pořád 100 - 120.
Ale to jen tak na okraj.
Včera jsem sundal hlavu z toho původního motoru a všech 8 ohlých, blok se (zatím na první pohled) zdá v pořádku.
On když to kolega uvařil a tak cosi, tak si to nechal udělat ve vedlejší vesnici. Já když to v neděli rozdělával, tak při povolení převlečné matice napínak "vyskočil" a natáhl řetěz. Takže předpokládám ještě chybu v napínáku, asi ho preventivně taky vyměním.
Osadil jsem prozatím UNI hlavu (21011-1003015-10) a uvidím, jak se ten motor bude chovat.
Pokud to bude Ok - tak Ti, Majo, ten polomotor předám.
L.
Pozn. moderátora: prozatím odemčeno a přesunuto do Niva/hnací soustava. L.
Tankoval jsem po ujetí 340 km ve Vysokým Mýtě na ONO a vyšla mi krásná spotřeba 8,1 a průměrná rychlost 70 km/h - takže jsem se nijak zvlášť při dodržování předpisů "neflákal" ... tedy dodržování 50 v obci, mimo obec těch 90 moc nešlo, pořád 100 - 120.
Ale to jen tak na okraj.
Včera jsem sundal hlavu z toho původního motoru a všech 8 ohlých, blok se (zatím na první pohled) zdá v pořádku.
On když to kolega uvařil a tak cosi, tak si to nechal udělat ve vedlejší vesnici. Já když to v neděli rozdělával, tak při povolení převlečné matice napínak "vyskočil" a natáhl řetěz. Takže předpokládám ještě chybu v napínáku, asi ho preventivně taky vyměním.
Osadil jsem prozatím UNI hlavu (21011-1003015-10) a uvidím, jak se ten motor bude chovat.
Pokud to bude Ok - tak Ti, Majo, ten polomotor předám.
L.
Pozn. moderátora: prozatím odemčeno a přesunuto do Niva/hnací soustava. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
ja s radostou odbremenim o tie polomotory Rikiho i Ludka
Motorprojektov nikdy nie je dost
Motorprojektov nikdy nie je dost
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
Takže po včerejšku:
Nasadil jsem svody a že teda půjdu do ventilů, předtím jsem preventivně vyměnil napínák.
Udělal jsem s bídou 1,5 otočky a klika "ztvrdla". Při točení zpět jsem zjistil, že jsem o 3 zuby mimo. Tak jsem se podíval po řetězu dolů.
A tam mě čekalo nemilé překvapení: zuby na přídavném kole (olejové čerpadlo) nebyly vůbec a něco podobného jsem uviděl i na klice.
Takže ten motor budu muset opravdu zvednout a (preventivně) vyměnit.
Taková věc opravdu potěší.
Otázka do pléna: ta Niva je vcelku nová, má nalítaný málo, kolem 80 tisíc. Jak se to může stát?
Pravda, před několika lety jsem se potkal se stejnou závadou u mé bývalé 073i. Ale tam bylo pomocný kolo Ok, řetěz známky vytažení nejevil, ve srovnávacím testu s novým řetězem byl tak o "půl zubu" delší, spodní kolo (na klice) mělo zuby sjetý tak, že jsem je směle mohl nazvat vruby. Ostatně když by se pohledalo, tak tu někde určitě bude fotka.
L.
Nasadil jsem svody a že teda půjdu do ventilů, předtím jsem preventivně vyměnil napínák.
Udělal jsem s bídou 1,5 otočky a klika "ztvrdla". Při točení zpět jsem zjistil, že jsem o 3 zuby mimo. Tak jsem se podíval po řetězu dolů.
A tam mě čekalo nemilé překvapení: zuby na přídavném kole (olejové čerpadlo) nebyly vůbec a něco podobného jsem uviděl i na klice.
Takže ten motor budu muset opravdu zvednout a (preventivně) vyměnit.
Taková věc opravdu potěší.
Otázka do pléna: ta Niva je vcelku nová, má nalítaný málo, kolem 80 tisíc. Jak se to může stát?
Pravda, před několika lety jsem se potkal se stejnou závadou u mé bývalé 073i. Ale tam bylo pomocný kolo Ok, řetěz známky vytažení nejevil, ve srovnávacím testu s novým řetězem byl tak o "půl zubu" delší, spodní kolo (na klice) mělo zuby sjetý tak, že jsem je směle mohl nazvat vruby. Ostatně když by se pohledalo, tak tu někde určitě bude fotka.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
teoreticky by to mohlo byt sposobene dlhodobym jazdenim s nenapnutou retazou, ale to by bolo mozne len u laika a rozhodne nie u Teba
Ja osobne mam velku nedoveru v hydraulicky napinak retaze(nie ako samotny napad, ale ako prevedenie v Nive). Na mojej modrej vzdy pri studenom starte zarachotila retaz kym sa dopla. Ventil v olejovom filtri fungoval, tlak samotneho oleja nepadal, ani hydrostely nerachtali, len retaz. Mozno mal napinak vadny spatny ventil(pravdepodobne) ale neskusal som kupovat druhy, hlavne ked mechanicky napinak je takmer bezudrzbova vec(vacsinou nemam v aute motor tak dlho aby ho bolo potrebne dosponovat)...
Ja osobne mam velku nedoveru v hydraulicky napinak retaze(nie ako samotny napad, ale ako prevedenie v Nive). Na mojej modrej vzdy pri studenom starte zarachotila retaz kym sa dopla. Ventil v olejovom filtri fungoval, tlak samotneho oleja nepadal, ani hydrostely nerachtali, len retaz. Mozno mal napinak vadny spatny ventil(pravdepodobne) ale neskusal som kupovat druhy, hlavne ked mechanicky napinak je takmer bezudrzbova vec(vacsinou nemam v aute motor tak dlho aby ho bolo potrebne dosponovat)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polomotor 1,7 vhodný na generálku
Aha ... pro doplnění historie:
Niva není moje, koupil si ji před cca rokem či dvěma od souseda bratranec z vedlejší vesnice. Je to myslivec, takže ji používá na ježdění do lesa s krmením a na posed.
Jak moc je znalej údržby a jak moc ji na vozidlech provádí - netuším.
A doplňující info (ale to je snad jasný): je to Niva 1,7 SPi .
L.
Edit: když jsem v neděli sundával ventilový víko, tak na něm byly dva svary přes půl oblouku v místě řetězovýho kola. Jestli si vzpomenu - vyfotím (to se musí vidět )
Niva není moje, koupil si ji před cca rokem či dvěma od souseda bratranec z vedlejší vesnice. Je to myslivec, takže ji používá na ježdění do lesa s krmením a na posed.
Jak moc je znalej údržby a jak moc ji na vozidlech provádí - netuším.
A doplňující info (ale to je snad jasný): je to Niva 1,7 SPi .
L.
Edit: když jsem v neděli sundával ventilový víko, tak na něm byly dva svary přes půl oblouku v místě řetězovýho kola. Jestli si vzpomenu - vyfotím (to se musí vidět )
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´