zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
Moderátor: Moderátoři
zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
Potom co jsem utopil řidíčí jednotku tak se ptám jak jí nejlíp zvednout
Je to motor 1,7 SPI(jednobod)
1)zvednout jí s puvodní kabelaží a strčit někam pod palubku aby se dala vejš!!!Vejde se tam někam pod palubku a kam ?
2)vzít kabelaž z jiného auta a řidíčí jednotku to rozkuchat a udělat jakoby prodlužku z kabelu!!!
nebude to dělat problem že budou o cca 1,5m delší kabeli k ŘJ? případně další problémi ??
3)jde nějak utěšnit ŘJ tak aby tam nenateklo ? bojím se toho že v tom by byla stejně vlhkost a jak by to nemohlo vysychat tak tak by stejně šla do háje ? a jde o to aby vydržela pod vodou třeba hodinu protože když už je se auto zastaví ve vodě tak není venku za 5 minut dokud jede tak do něj nenateče ??
Je to motor 1,7 SPI(jednobod)
1)zvednout jí s puvodní kabelaží a strčit někam pod palubku aby se dala vejš!!!Vejde se tam někam pod palubku a kam ?
2)vzít kabelaž z jiného auta a řidíčí jednotku to rozkuchat a udělat jakoby prodlužku z kabelu!!!
nebude to dělat problem že budou o cca 1,5m delší kabeli k ŘJ? případně další problémi ??
3)jde nějak utěšnit ŘJ tak aby tam nenateklo ? bojím se toho že v tom by byla stejně vlhkost a jak by to nemohlo vysychat tak tak by stejně šla do háje ? a jde o to aby vydržela pod vodou třeba hodinu protože když už je se auto zastaví ve vodě tak není venku za 5 minut dokud jede tak do něj nenateče ??
Naposledy upravil(a) RIKIJAN dne pon lis 23, 2015 21:17, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
k č.2 - změníš tím odporovou hodnotu vedení, ne o moc, ale jde o to, jak je to celé citlivé.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
o to mně jde že u některých aut to je problém ale mám jednobodku a ta má ješte docela jednoduchou elektriku .valda1971 píše:k č.2 - změníš tím odporovou hodnotu vedení, ne o moc, ale jde o to, jak je to celé citlivé.
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
Na toto bych se zeptal odborníka největšího a sice PetraHC.
®; Člen LKCS
Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
Neviem ako SPi, ale ak to je ako MPi, tak sa to da kludne prelozit az pod palubovku.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 929
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
Jsem zvedav Honzo, jak to vyresis, do toho pojdu taky.... o prodlouzeni kablu jsem taky uvazoval, ale zas to chce mit pristupnou diag. zasuvku (takze schovani nekam pod pristrojovku mi neprijde uplne ideal), coz jsou pro me stejne dulezite jen 2 piny na vyblikani zavad.
S tou pristupnosti by mohl byt problem i na emisich, protoze se od roku 2016 pry budou muset vsechna auta pripojovat :/.
S tou pristupnosti by mohl byt problem i na emisich, protoze se od roku 2016 pry budou muset vsechna auta pripojovat :/.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
Pod pristrojovkou je miesta po ch*j. Aspon sa mi zdalo, kewd som pred 2 tyzdnami robil Nivu a mal som odpojene relatka a RJ, kable su dost dlhe. Maximalne predlzit kable na diagnosticku zasuvku. Kable do RJ nepredlzovat, nebude to casom robit dobrotu, najma ked to niekto nespravi kvalitne.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
Odpor vodičů zde nebude hrát roli. Jak říká Cory. Možné by to bylo, ale je to další možný zdroj problémů.Budou se sčítat přechodové odpory na kontaktech zástrček.Raduz píše:Na toto bych se zeptal odborníka největšího a sice PetraHC.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
Teda v 1.7spi jsem ji preventivne do palubky dal. Odstrojil ji od plastu a sroubku a vlezla vpravo od budiku, za stredovy ofuk. Kably vysly pekne, nad ridici tyci a ty pro diagnostiku jsou taky pristupne, zustaly mi nad pojistkama. Ale co bych rad vedel, topil uz nekdo zapalovaci modul, (jestli je to krabka s kably ke svickam). U osobaku jsem ho mel jen neuschly po blbem oplachu a vyzkratoval se.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
v tomto pripade su velmi dolezite svieckove kable. Samotny modul je v pohode, ale kable musia byt nasunute na tesno aby cez spoje nesla voda k vodicom.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 929
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
2 Mara:
Horsi altik, do toho jsem si na UA nabral trochu vody a pak mel asi pul hodky problemy s dobijenim... Koukal, jsem, jak ho ma zvednuty Rikijan, ale vadí mi, ze uz bych tam potom nedal rezervu :/.
Koukal jsem, ze Vik ho mel zasilikonovanej a chlazeni vyvedené nahoru, ale to by bylo u Iskry spatne proveditelne na tom je mnoho otvoru, stejne tak bosch, na který bych chtel prejít...
Ze vychazí ta ŘJ do přístrojovky je super, to taky udelam...
Horsi altik, do toho jsem si na UA nabral trochu vody a pak mel asi pul hodky problemy s dobijenim... Koukal, jsem, jak ho ma zvednuty Rikijan, ale vadí mi, ze uz bych tam potom nedal rezervu :/.
Koukal jsem, ze Vik ho mel zasilikonovanej a chlazeni vyvedené nahoru, ale to by bylo u Iskry spatne proveditelne na tom je mnoho otvoru, stejne tak bosch, na který bych chtel prejít...
Ze vychazí ta ŘJ do přístrojovky je super, to taky udelam...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: zvednutí řídíčí jednotky kvulí vodě
ja naopak s alternatorom som nemal problem, iba s lozikami, do ktorych sa dostal piesok
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4