Stránka 1 z 4
fouknute tesneni?
Napsal: stř bře 15, 2006 20:36
od VaSek
Kdyz se mi pri volnobehu jdou bublinky do expanzni nadoby a pri proturovani se primo zakouri tak to znamena ze tesneni pod hlavou je v kelu?

Je nejake vazne riziko kdyz s tim budu jeste chvili jezdit?

Napsal: stř bře 15, 2006 20:45
od marty
podle popisu to na to těsnění vypadá když stim budeš jezdit tak ti hrozí akorát to že nedojedeš přitom to stihneš uvařit skroutí se ti hlava a pár dalších drobností já bych stim nejezdil a to se s autem nemazlim a ůdržbu nepřehánim ale tohle je pomněrně zásadní věc
Napsal: stř bře 15, 2006 22:02
od Vašátor
Fouknuté těsnění poznáš i podle toho, že ti půjde hustý bílý kouř z výfuku a pokud se fouklo i do oleje, bude na víčku oleje hustá bílá pěna. Může být i olej ve vodě...respektive sračka voda s olejem a to v oleji i ve vodě. Ale to jen pokud se fouklo i do oleje. Může to být jen do válce...to by byl pak jen ten bílý kouř.
Rozhodně bych s tím nejezdil! Lepší vyměnit hned a to jen těsnění, než pak dělat ještě další věci tímto způsobené.
Napsal: čtv bře 16, 2006 08:20
od Luděk Musil
Jak psal kolega - neváhej a (toč

) vyměň to. Je to práce na 2 - 3 hodiny, když nebudeš spěchat. Nový těsňo stojí 150 peněz.
A po výměně zkontroluj i ostatní náplně - obzvláště olej. L.
Napsal: čtv bře 16, 2006 14:42
od ARMAN
bily kouř je špatny?

nemaji všechny žiguly bily kouř? moje Samarka ho ma.. myslim i taťkova Samara a 99ka měla bily kouř, aspoň za studena.
Napsal: čtv bře 16, 2006 14:54
od JmJ
ARMAN píše:bily kouř je špatny?

nemaji všechny žiguly bily kouř? moje Samarka ho ma.. myslim i taťkova Samara a 99ka měla bily kouř, aspoň za studena.
Za studena v chladnem pocasi to ma kazdy benzinak. To se myslim prevazne srazeji vodni pary. Az se motor a vyfuk prohreje vice, pak to delat prestane. Pokud je vsechno ok

Napsal: čtv bře 16, 2006 16:14
od VaSek
Oki, novy tesneni uz je na ceste. Jen melo prijit az pod novou hlavu, takhle to budu stourat za mesic znova

Napsal: čtv bře 16, 2006 16:27
od ARMAN
JmJ píše:ARMAN píše:bily kouř je špatny?

nemaji všechny žiguly bily kouř? moje Samarka ho ma.. myslim i taťkova Samara a 99ka měla bily kouř, aspoň za studena.
Za studena v chladnem pocasi to ma kazdy benzinak. To se myslim prevazne srazeji vodni pary. Az se motor a vyfuk prohreje vice, pak to delat prestane. Pokud je vsechno ok

diky, jak se u nas řika - век живи, век учись (něco jako čim dil jsi na světě tim vic se učiš)

Napsal: sob bře 18, 2006 22:28
od dmatej
Bílou kaši mám taky, jde do filtrboxu z hadice. Ale kouř je normální sotva se motor ohřeje, voda ani olej neubývá....
Je možný, že je to jen z vlhkosti vzduchu? Jezdím denně 2x8 km, pokaždý vyjíždím se studeným motorem.
Na víčku se toho takhle moc dělá od chvíle, co jsem před 350 km měnil olej a filtry (dřív tam toho bylo míň), ve filtrboxu se toho ale dělá čím dál míň.
Ještě mě napadá, že je voda v tom Paramu, a postupně se jí zbavuju... nevim, jev bude nadále sledován....
Napsal: úte bře 21, 2006 15:13
od VaSek
A jeste otazka souvisejici s tematem: Je nutne/vhodne nechat srovnat hlavu pred opetovnym nasazenim?
Napsal: stř bře 22, 2006 10:56
od Luděk Musil
V podstatě ne. L.
Napsal: stř bře 22, 2006 14:06
od Roman
Ale uskodit to nemoze

Napsal: stř bře 22, 2006 19:24
od Dusan
Tesnenie v prdeli som mal pekne bublinky išli po odobrati vička na chladiči...to až tak nevadilo ale zavzdušnilo mi to splynovač a zamrzalo LPG. Tyžden to ešte jazdilo a cez vikend vymenilo tesnenie. Ked to nieje velmi prefuknute....dasa.
Napsal: pát bře 31, 2006 13:59
od VaSek
Majo píše: Lebo ja ju pri tych tlakoch davam na 125Nm oproti seriovym 115 a Nivackym 120. A aj tak tesnenie v extremnych otackach vyfuklo. Ale to bolo vidiet a von chcal olej. A bolo to shitacke tesnenie nie 17kove
Jaky je tedy dotahovaci moment pro 1700 motor, hlava -0,5mm. V Tumovi je popsane jen nejake predutazeni 35Nm a finalni moment tam neni...
Napsal: pát bře 31, 2006 16:17
od Dusan
Hlava se i po úpravě dotahuje stejným momentem, tedy cca 110-120 Nm (dotahovat třemi kroky - nejdříve všechny šrouby 40 Nm, pak všechny 80 Nm a pak až 110-120 Nm, jinak se hlava zkroutí!!!).
Tomam od MAreka. Myslim že pre 1,7 je to to iste...
Ja mam dotiahnute na fest nejakych 150
