kolébka
Moderátor: Moderátoři
kolébka
Ahoj. prosím nevíte, zda je na nivu kolébka, co byly na škodovky? Ty mám asi dvě, Teď si nevzpomínám, ale myslím že mám také na žigula, díry na šrouby bych dyštak převrtal. Nemáte nějaké obrázky a doporučení jak to předělat, nebo jestli se to používá? Co oleje a jiné náplně? je to nutné nějak ucpat? dík. Zvedák nemám a rampu také ne, chci dělat spodek, tak by to bylo pohodlnější. Nápravy to vydrží? Díky
Re: kolébka
tak nejak o tom pochybujem, ze sa robila original, nikdy som to nevidel. A s prevtanim sroubov to nebude take jednoduche. Lada ma stredovu dieru 59 a Niva 98m. Srouby u Lady su 4 na kruznici 98mm, u Nivy ich je 5 na kruznici 139,7mm. To by vyzadovalo cele uchyty nove a myslim, ze aj dalsie vylepsenia. Na koliske vyteka hlavne voda z ostrekovaca a zvykne natiect olej do hadice odvetrania motora, ked sa to dava na vodicovu stranu(u Lady, u Nivy by to bolo to iste), nieje zle pred tym vybrat baterku...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: kolébka
díky za odpověď. A kdybych jenom prostě auto převrátil na bok, podepřel pneumatikami , trpěly ba nějak nápravy? na mnohach obrázcích jsem to takhle viděl.
Re: kolébka
robil som to tak dokonca aj na bmw 
Len nech to na niekoho nepadne

Len nech to na niekoho nepadne

21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 933
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolébka
já mám taky škodováckou a uvazuju o uprave na nivu...
ta kolíbka je na Š120 a u rapida jsem si na ni ohnul zadni rameno, protože rapid má jinou nápravu a ještě mi potom odešlo ložisko v zadním kole
ale hodit nivu na bok by se mi teda teď hodilo než se pod tím válet...
ta kolíbka je na Š120 a u rapida jsem si na ni ohnul zadni rameno, protože rapid má jinou nápravu a ještě mi potom odešlo ložisko v zadním kole

ale hodit nivu na bok by se mi teda teď hodilo než se pod tím válet...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: kolébka
Neviem co furt mate. Ja menim na Nive prevodovky bez pouzitia jamy a bez toho aby som pouzil zdvihak 

21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 933
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolébka
Nj, ale Ty ji mas pekne zvednutou, to ja zatim ne... Prevodovku predpokladam zvladnu na najezdech, ale ja ji ted trochu varim. Lezet pod tím a varit je fakt naprd, ty kulicky do ucha treba, to je pekna sranda...Majo píše:Neviem co furt mate. Ja menim na Nive prevodovky bez pouzitia jamy a bez toho aby som pouzil zdvihak
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: kolébka
Ja som menil prevodovku na znizenej klasike s pouzitim origo zdvihaku
A to mam k tomu este velke brucho 


Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)