Blue Hornet...
Napsal: sob zář 06, 2014 11:39
Ahoj!
Dovolte mi, abych se vám představil, jmenuji se Hornet, Blue Hornet a jsem Žigulík narozen v roce 1973.
Mám druhého páníčka, máme se rádi a jsme oba tuze moc šťastní, když můžeme jezdit.
Konečně jsem se dostal k tomu, abych založil Hornetovi téma. Lehce jsem se o něm zmínil v tématu 2101.
Je to rok 1973, jsem druhý majitel a po roce a půl, kdy chudák stál, protože mi to prosinci "lehce" klouzlo, je opět na nohou...
Takhle dlouhá prodleva byla z důvodu přístupu dvou klempířů v kombinaci s mým nedostatkem času. Oba mi tvrdili, jak všechno bude, jak se na to hned další týden vrhnou a stále nic. Po čekání s panem A jsem sehnal pana B a nakonec jsem mu ke konci roku řekl, ať se na to vykašle. Na jaře jsem tedy sehnal někoho třetího a ten dostál svého slova, Horneta spravil a jeho kamarád ho nalakoval.
Stálo to oproti běžnému trhu pakatel, ale i tak to bylo dost...
Samozřejmě to není 100%, ani lak, ani klempířina. Musel bych do něho pustit 3x tolik. V původním plánu ale bylo každodenní ježdění, což také dělám a Horneta si užívám. Proto jsem ani nepotřeboval dokonalost, protože je mi jasné, jak se na karoserii takový provoz podepíše. I tak jsou tam věci, které by ještě chtěly udělat. Sekyrky časem, zatím jsou slušné a přední věže. Ty už tak slušné nejsou...
Vyměnil jsem vačku, za starší, lehounce škráblou, ale oproti vybroušeným sajtnám na staré a vybroušeným vahadlům (každé mělo minimálně 2 hrby jako velbloud) je to znamenitý skok. Vyměnil jsem kladívko rozdělovače (nechápu jak to s takovým kouskem vůbec mohlo jezdit), kondenzátor, snažil jsem se motor trochu naladit a jede jako brus!
Včera jsem vyměnil termostat, konečně už se i ohřeje...
Dávál jsem tam 1200, o které jsem nic nevěděl, aby byl čas udělat 1600. Proto ten stav.
V plánu mimo ježdění je i trocha toho tuningu, tedy pružiny, tlumiče, tvrdé silentbloky (scházejí jen spodní ramena) a 1600 se sníženým blokem. Zbytek auta chci zachovat originální. Jezdím rád, rád řežu zatáčky a s origo podvozkem to moc nejde. Ten je ideální na pole a tam má Hornet přísný zákaz...
Kromě originálu jsem dal červený koberec na podlahu, který jsem jako zázrakem zachránil ani né 24 hodin před vyhozením. Auto vypadá naprosto jinak, tak jak jsem si vždy přál. Jako v pokojíčku...
Červený znak bude do koncem příštího týdne, nejpozději ten další.
Ještě by se mi líbili přídavná přední světla, ale rozhodnuto není.
A včera mi přišli nové zástěrky, už se nemůžu dočkat, až je tam nasadím...
Dovolte mi, abych se vám představil, jmenuji se Hornet, Blue Hornet a jsem Žigulík narozen v roce 1973.
Mám druhého páníčka, máme se rádi a jsme oba tuze moc šťastní, když můžeme jezdit.
Konečně jsem se dostal k tomu, abych založil Hornetovi téma. Lehce jsem se o něm zmínil v tématu 2101.
Je to rok 1973, jsem druhý majitel a po roce a půl, kdy chudák stál, protože mi to prosinci "lehce" klouzlo, je opět na nohou...
Takhle dlouhá prodleva byla z důvodu přístupu dvou klempířů v kombinaci s mým nedostatkem času. Oba mi tvrdili, jak všechno bude, jak se na to hned další týden vrhnou a stále nic. Po čekání s panem A jsem sehnal pana B a nakonec jsem mu ke konci roku řekl, ať se na to vykašle. Na jaře jsem tedy sehnal někoho třetího a ten dostál svého slova, Horneta spravil a jeho kamarád ho nalakoval.
Stálo to oproti běžnému trhu pakatel, ale i tak to bylo dost...
Samozřejmě to není 100%, ani lak, ani klempířina. Musel bych do něho pustit 3x tolik. V původním plánu ale bylo každodenní ježdění, což také dělám a Horneta si užívám. Proto jsem ani nepotřeboval dokonalost, protože je mi jasné, jak se na karoserii takový provoz podepíše. I tak jsou tam věci, které by ještě chtěly udělat. Sekyrky časem, zatím jsou slušné a přední věže. Ty už tak slušné nejsou...
Vyměnil jsem vačku, za starší, lehounce škráblou, ale oproti vybroušeným sajtnám na staré a vybroušeným vahadlům (každé mělo minimálně 2 hrby jako velbloud) je to znamenitý skok. Vyměnil jsem kladívko rozdělovače (nechápu jak to s takovým kouskem vůbec mohlo jezdit), kondenzátor, snažil jsem se motor trochu naladit a jede jako brus!
Včera jsem vyměnil termostat, konečně už se i ohřeje...
Dávál jsem tam 1200, o které jsem nic nevěděl, aby byl čas udělat 1600. Proto ten stav.
V plánu mimo ježdění je i trocha toho tuningu, tedy pružiny, tlumiče, tvrdé silentbloky (scházejí jen spodní ramena) a 1600 se sníženým blokem. Zbytek auta chci zachovat originální. Jezdím rád, rád řežu zatáčky a s origo podvozkem to moc nejde. Ten je ideální na pole a tam má Hornet přísný zákaz...
Kromě originálu jsem dal červený koberec na podlahu, který jsem jako zázrakem zachránil ani né 24 hodin před vyhozením. Auto vypadá naprosto jinak, tak jak jsem si vždy přál. Jako v pokojíčku...
Červený znak bude do koncem příštího týdne, nejpozději ten další.
Ještě by se mi líbili přídavná přední světla, ale rozhodnuto není.
A včera mi přišli nové zástěrky, už se nemůžu dočkat, až je tam nasadím...