Váhu bych viděl až na třetím místě přinejhorším. Prvně prověřit servo volnoběhu jak píše PetrHC a čidlo polohy klapky. Váha je relativně spolehlivá u Lady.
Problém je v tom, že o tom autě mimo značky a motoru ani o majiteli nevíme prakticky nic. Vůz mohl jezdit po prašných vozovkách 5,10,30,50,100 kkm. Mně se poprvé začalo zasekávat servo PXX už po 25 kkm a to po prašných vozovkách jedu minimálně a když už mi někdo přede mnou práší, nechám ho odjet.
Kdyby majitel uvedl bydliště místa, evtl. kam jezdí, třeba by se mu ozval někdo z jeho okolí .
Někoho může zajímat i věk, vzdělání, aby si udělal celkový obrázek, jak fundovaně nebo "polopaticky" radit. Napsat vymenou čoho - to je pak luštění z křišťálové koule. Také jsou zde na fóru popsány způsoby, jak se odpojením vzd. váhy, snimače klapky i třeba PXX dostane řídící jednotka do nouzového stavu a jak se motor pak chová, vč. návratu do normálního stavu. Chce to používat funkci HLEDAT. Kontrola zduchové váhy i čidla polohy klapky je ve FAQ.
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova