Stránka 1 z 1

špatně startující VAZ 2101

Napsal: sob úno 18, 2006 16:23
od mila
potreboval bych poradit, co se spatne startujícím žigulem.. mam podezdreni na bohatou smes nebo neco takoveho protože svíčky sou mastný a černý, startování trvá dost dlouho než chytne.., když chytne tak volnoběh drží dobře, chvíli na sytič, po zahřátí nechcípá...

Napsal: sob úno 18, 2006 17:31
od Brandy
Jestli je bohata smes, tak seridit. :wink: Asi je nejlepsi, nechat si to nekde udelat. Zajed si nekam, kde delaji emise pred STK. Je to jen chvilka a vetsinou za to ani nic nechtej. Pred tim si ale jeste zkontroluj zapalovani. Jestli jsou v pohode kontakty prerusovace a spravne nastavenej odskok, jestli nejsou zoxidovany kontakty v rozdelovaci, zkontroluj vysokonapetovy kabely a ocisti kontakty svicek a serid jejich vzdalenost.

Napsal: sob úno 18, 2006 18:07
od mila
No ono je to tak že tenhle žigul už je jen jako pracovní stroj na chalupě bez SPZ atd, takže delsi cesta nekam do civilizace se mi příčí navíc co něj nechci moc investovat, spíš sem čekal zda by mi někdo neporadil jak na karburátor..zapalování sem seřizoval to si myslim že je v pořádku

Napsal: sob úno 18, 2006 20:13
od Vašátor
Pokud je dlouhý pouze první start, zkusil bych zkontrolovat AC-pumpu, jestli nepadá palivo. Před startem pořádně napumpovat. Jestli totiž "padá" palivo, při startu pak chvíli trvá, než se dostane do karburátoru = prodloužení startu.
Jinak, seřízení karbecu zjednodušeně: snížit volnoběh na minimum a šroubkem směsi najít největší pravidelné otáčky. Znovu snížit volnoběh a celé opakovat.... Před seřizováním bych doporučoval skontrolovat hladinu plováku.

Napsal: čtv úno 23, 2006 23:56
od dmatej
Mastný černý svíčky - vyměnit, a seřídit předstih i směs.

Napsal: pát úno 24, 2006 13:55
od Tomáš
Brandy píše:Jestli je bohata smes, tak seridit. :wink: Asi je nejlepsi, nechat si to nekde udelat. Zajed si nekam, kde delaji emise pred STK. Je to jen chvilka a vetsinou za to ani nic nechtej. Pred tim si ale jeste zkontroluj zapalovani. Jestli jsou v pohode kontakty prerusovace a spravne nastavenej odskok, jestli nejsou zoxidovany kontakty v rozdelovaci, zkontroluj vysokonapetovy kabely a ocisti kontakty svicek a serid jejich vzdalenost.
tak já bych tohle zrovna nedoporušil..ale asi máš dobrou zkušenost....mě jak to STK při emisích poladili..tak jsem málem od tam neodjel...motor nešel do otáček a nechtěl vůbec startovat..ale splňoval emise...pak se to seřídilo podle sluchu a jízdy a je to zase super,ale asi nesplňuje

Napsal: pát úno 24, 2006 16:33
od Brandy
Tomáš píše:
Brandy píše:Jestli je bohata smes, tak seridit. :wink: Asi je nejlepsi, nechat si to nekde udelat. Zajed si nekam, kde delaji emise pred STK. Je to jen chvilka a vetsinou za to ani nic nechtej. Pred tim si ale jeste zkontroluj zapalovani. Jestli jsou v pohode kontakty prerusovace a spravne nastavenej odskok, jestli nejsou zoxidovany kontakty v rozdelovaci, zkontroluj vysokonapetovy kabely a ocisti kontakty svicek a serid jejich vzdalenost.
tak já bych tohle zrovna nedoporušil..ale asi máš dobrou zkušenost....mě jak to STK při emisích poladili..tak jsem málem od tam neodjel...motor nešel do otáček a nechtěl vůbec startovat..ale splňoval emise...pak se to seřídilo podle sluchu a jízdy a je to zase super,ale asi nesplňuje
Asi zalezi jak kde. Me to delali v Horomericich a taky v Roztokach u Prahy a oboji super.