Stránka 1 z 2
Relé aleternátoru, POMOC!!
Napsal: úte úno 07, 2006 18:49
od Lucka Grünwaldová & P
Máme problém s přebíjení alternátoru, ale protože jsme "chudí studenti" potřebovali bysme pomoc. Nenašel by se někdo ochotný, kdo by nás zachráníl a pomohl nám s opravou? Je třeba vymontovat alltík, podívat se na typ relé, vyměnit ho a dát to všechno zpátky. A nakonec změřit kolik dobjí. Momentálně je to 16 - 17A!! POMOC, odměna jistá. Lucinka a Pavel, Brno
Napsal: úte úno 07, 2006 19:20
od Vašátor
Respektive jedná se o regulační relé umístěné na alternátoru. Přebíjí to až hrůza! ... A ještě bych to upravil
, přebíjí 16-17V (se světlama)
Re: Relé aleternátoru, POMOC!!
Napsal: úte úno 07, 2006 19:33
od Ondra 07
Lucka Grünwaldová & P píše:Máme problém s přebíjení alternátoru, ale protože jsme "chudí studenti" potřebovali bysme pomoc. Nenašel by se někdo ochotný, kdo by nás zachráníl a pomohl nám s opravou? Je třeba vymontovat alltík, podívat se na typ relé, vyměnit ho a dát to všechno zpátky. A nakonec změřit kolik dobjí. Momentálně je to 16 - 17A!! POMOC, odměna jistá. Lucinka a Pavel, Brno
Lada je jako lego,to zvladne kazdej kdyz si o tom neco precte a na foru mu poradi... A kdyz ne tak nehcapu proc jste se vrhli do Lady... Tam se pocita s tim ze pokud nechces platit za servis tak si vsechno udelas sam...
Pozn. moderátora: Ondro - žádný učený z nebe nespadl. L.
Napsal: stř úno 08, 2006 13:10
od Luděk Musil
Bohužel teď žádný altík s vestavěným relátkem (vhodný pro Vaši 2107 nemám). L.
PS: Vašku, kolik má ten alternátor vývodů? Dva nebo tři? Tzn. jeden silovej a jeden budicí (a jeden na kotrolku)? I když ten kotrolkovej by zase tak moc nevadil.
Re: Relé aleternátoru, POMOC!!
Napsal: stř úno 08, 2006 13:35
od Ondra 07
Ludek píše:Pozn. moderátora: Ondro - žádný učený z nebe nespadl. L.
Tak jsem to nemyslel, spis kdyz neco nevim tak se snazim naucit a opravit si to sam at priste vim jak na to.Kdyz se nekdo s tim autem nechce piplat a hrat at to da do servisu a kdyz nema penize... To je pak tezky, treba kolo moc nestoji ale je to pomalejsi...
Napsal: stř úno 08, 2006 14:18
od Roman
Regler do 05 sa predava na Krci za 350Kc, je to aj s uhlikami, pre studakov to mozno nie je malo, ale je to aj s uhlikami.Schema toho reglera je niekde na madarskych strankach, ale neviem ci je rozoberatelny bez pouzitia nasilia. Vymena sa mozno da zvladnut aj bez vyberania altika, este som to neskusal, ale je to teoreticky mozne.
Napsal: stř úno 08, 2006 14:34
od Vašátor
Luděk Musil píše:PS: Vašku, kolik má ten alternátor vývodů? Dva nebo tři? Tzn. jeden silovej a jeden budicí (a jeden na kotrolku)? I když ten kotrolkovej by zase tak moc nevadil.
Kolik má vývodů jsem si nevšimnul. Řekl bych, že jsem viděl tři, ale jistý si nejsem. Moc jsem to nezkoumal
. Jinak uhlíky mají koupené (ty pro regulátor na altíku).
Kdybych měl možnost garáže, pustím se dotoho, ale mám v naší teď rozebranou motorku
P.S.
Je to 2105
Napsal: stř úno 08, 2006 18:26
od Lucka Grünwaldová & P
zítra ráno s tou naší čertovou 05 vlítnem ke kamošovi škodovkářovi a pokusíme se to sbastlit. Jednou sme altík už zkoušeli povolit ale ani za prase sme s jednou maticí(nebo šroubem) nemohli hnout!! holt 20roků oxidace a koroze se na utáhnutým závitu pozná,nebo sme se málo najedli... Zítra se vám pochlubíme jak to dopadlo. P & L
Napsal: stř úno 08, 2006 18:41
od Nulašestka
Nevím jeslti myslíte matici uchycení alternátoru,ale pokud ano,tak je mi zase do breku.Nechtějte mi tvrdit,že se za 20 let neměnil nebo nepřitahoval klíňák.Já to musím dělat snad pětkrát do roka,jinak nedobíjím...
Napsal: stř úno 08, 2006 20:26
od denis
No, pokud možno se vysrat na tu originální ruskou kostku-prvně mi zkurvila baterku a ve finále odpráskla altík-buzení šlo nadoraz(skore 3 vadné za 8 let co měl kamarád). Sehnat altík z 01 nebo jen držák uhlíků, dát ho na ten altík co máte a dát tam elektronický regler.
Napsal: stř úno 08, 2006 21:44
od Lucka Grünwaldová & P
co je myšleno tou ruskou kostkou? že bych to ráno koupil. co to může stát. co mi ještě poradíte? at´ nic nezjebem
Napsal: stř úno 08, 2006 21:47
od denis
Origoš altík má orig. ruský regulátor-je to taková kostka s držákem uhlíků. V nouzi použít nový tento regulátor ale trvalejší řešení je použít na ten altík držák uhlíků z 01 lady a napojit to na regulátor třeba pro škodovku. Pak je to bezproblémové.
Napsal: čtv úno 09, 2006 09:05
od Roman
Vsetko je relativne, Mysova 2105 s origo alternatorom a zabudovanym reglerom nema problema odkedy to auto poznam. A je to asi 12rokov
Napsal: čtv úno 09, 2006 09:09
od Roman
Takto vyzera ta kostka:
Napsal: čtv úno 09, 2006 09:56
od zigulman
Pokud to prebiji tak bych napred zkusil vymenit ten regulator.Pokud to nepomuze tak bych promeril vinuti,vsechna musi mit stejny odpor,ale to uz se myslim neobejde bez rozebrani.Jednou jsem menil na tom svojem rotor,stalo me to 350Kc byla prerusena civka
.... neprisel jsem na to proc.Ale s regulatorem jsem mel problem jen jednou,od te doby cca 7 let opet v pohode.Takze bych se origo ruskeho nebal.Ale pokud uz bude jednou venku tak bych na nem udelal celkovou GO i s vymenou lozisek.Ale opatrne,hodne blbe se to rozebira.