Koupil sem 21053 5q na LPG a je to naky liny.....120 kmh...na ctyrku a s premlouvanim .Budu menit svicky ,filtr,necham udelat predstih apod.Chci se zeptat jaky svicky tam mam dat jestli sou na LPG naky spesl??
Spotreba 13l LPG ?!?Asi to bude chtit i karbec.....?
Svíčky stačí Brisk L14YC. Silverky nekupuj - jsou k h...u!
Samozřejmě seřízení všeho (tzn. i plynu). Potom to musí chodit.
Udělej ještě kontrolu brzd - jestli se "nechytaji" kotouče a bubny. L.
Jo, ty svíčky mám a je to fakt škoda peněz. Pokud je to líné zkontroluj ty brzdy a pokud to na benzín jede svižně, nastav si víc plynu na druhou komoru-nastavil jsem si to sám podle spotřeby a výkonu a je to good. Sice proti benzínu to tak neakceleruje ale jinak není kromě kopců nějaký šílený rozdíl.
120 na stvorke? tak to sme dvaja... vcera som skusal maximalku- 135 a aj to nebola 100%na rovinka Vysoke otacky sa mu nepacia, vcera som pritiahol karburator (boli volne skrutky) tak nizke otacky su odost lepsie+volnobeh je uz vpohode, taha pekne odspodu, sranda co nedotiahnuty karbec spravi... ale pri tych vysokych mi zacne motor vynechavat... asi mu nieco chyba.
Podívej se na podtlak pro otevření 2 komory-měl jsem to volné, auto nejelo ani za hovno. Po dotažení to se 4q jede přes 140 hravě nemluvě o benzínu(jezdím jen na LPG ale občas to protáhnu).
denis píše:Podívej se na podtlak pro otevření 2 komory-měl jsem to volné, auto nejelo ani za hovno. Po dotažení to se 4q jede přes 140 hravě nemluvě o benzínu(jezdím jen na LPG ale občas to protáhnu).
Co konkretne je mysleno tim "dotazenim" podtlakoveho ovladani druhe komory?
No, je tam takový bazmek, který tu druhou komoru ovládá-takové táhelko přidělané nejspíše na membránu?? a ta je přichycena 4mi šroubky(myslím že byly 4)-neumím to popsat a asi to bude po tomto popisu teď ještě zmatenější. Já měl jeden šroubek uvolněný-někde tu byla fotka karbecu na foru,tam to najdeš. Chtělo by to někoho, kdo to popíše lépe. Je to jen tip, nemusí to tím být.
OndrejGTi píše:... ale pri tych vysokych mi zacne motor vynechavat... asi mu nieco chyba.
Vynechavani motoru ve vysokych otackach obvykle, pri spravne serizenem karburatoru, zpusobuje prilis velky odtrh na kladivku v rozdelovaci. V ojedinelych pripadech zavadu zpusobuje i vadna civka. W.
Takze svicky Brisk Silver jsou k nicemu? Uvazoval jsem, ze je poridim. Jezdim sice jenom na benzin, ale myslel jsem ze to bude lepsi. A co Platinum? Jinak jsem jednou experimentoval se svickama s kulatym jiskristem, ale auto vubec nejelo, takze jsem tam rychle soupnul zpatky klasiku.
V žádném případě nedávejte svíčky určené pro LPG jede to úúúúplně na pytel. Já osobně už dva roky jezdím od Brisku L15YC, po problémech s rušením rádia jsem namontova s odporem LR15YC a k maximální spokojenosti. jezdí to super 110 km na trojku.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
jj plne suhlasim. L15YC je najlepsie co pre seriovu Ladu moze byt. Nic sa mi tak neosvedcilo, Boshky som vyhodil po par km, Lada ich akosi nema v laske
Upravenym davam L14YC a tiez plna spokojnost
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4