Stránka 1 z 1

zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Napsal: úte led 29, 2013 16:42
od JmJ
Takze po zapnuti zapalovani s efektnim zableskem umre pojistka napajeni palivoveho cerpadla.

Podle schematu http://www.ladaklub.com/manualy/elektri ... l21214.jpg jsem meril a zjistil ze na rele cislo 22 na pinu 30 je spojeni s kostrou. Motorek cerpadla a vstrik jsou zrejme v "klidovem stavu" pruchozi na kostru. Odpojil jsem tedy samotne cerpadlo a doufam ze i vstrik, ale spojeni na kostru trva.

Uvazuju spravne, ze pri odpojenem cerpadla a vstriku a beterii by z pinu 30 rele 22 nemelo byt spojeni na kostru?

Pobliz cerpadl (cislo 1 vlevo dole) a ja ve schematu nakreslena prestupni stanice metra tedy spojeni kabelu. Nevite prosim nekdo, kde tohle misto hledat? Pocitam, ze bude ve svazku nekde u motorove prepazky.

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Napsal: úte led 29, 2013 18:43
od MartasBrno
Ještě jdi na tu diagnostickou zásuvku, tam ten kabel taky vede. Uvazujes spravne, ani kontakt 87 ani kontakt 30 rele 22 nema byt spojeny s kostrou. Po odpojeni vstriku i cerpadla to musi byt v lufte. Vic nevim.

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Napsal: úte led 29, 2013 18:49
od Křečík Barbuška
Ten přestupní uzel je místo kde se vodiče vodivě spojují? Pokud ano tak bych ještě zkusil najít ten žlutý obdélníček se šipkou.

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Napsal: stř led 30, 2013 07:54
od dvk
Ha, žeby čas vrátit tu krabici s těma cajkama 1.7i ? :D

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Napsal: stř led 30, 2013 08:56
od JmJ
dvk píše:Ha, žeby čas vrátit tu krabici s těma cajkama 1.7i ? :D
to zatim nebude asi nutne. tohle snad bude jen prodreny drat.

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Napsal: stř led 30, 2013 09:48
od Petr HC
To schema zahoď . Podle něho to nemůže fungovat (není to první případ zmatečných ruských schemat)
Podle Tvého popisu je asi zkrat v čerpadle. Odpoj konektor čerpadla, připoj + 12 V tam, kde byl původně a PŘES ŽÁROVKU alespoň 50 W připoj minus na původní minus čerpadla. Pokud bude zárovka svítit naplno, je zkrat uvnitř čerpadla. Jinak je zkrat na vodičích nebo v konektorech.
Pokusím se později najít jiné schema.
Pokus se využít zapojení čerpadla na http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... lo#p373218
Zkusil bych ho externí baterií.
Ještě jsem našel jedno zapojení, potvrzující nesmyslnost toho schematu,co jsi uváděl (příloha).

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Napsal: stř led 30, 2013 12:31
od JmJ
Ja nechci nejak odporovat rade starsich, ale to me schema sedi s tim co jsem v aute nasel. Barevne i mechanicky. Alespon ta cast kolem cerpadla.

Chybu jsem nasel. Nejedna se zrejme o zavadu VAZu samotneho, ale o automobil napadeny plynarem. Odpojil jsem jednodratovy konektor o kterem se zminoval koko, odpojil jsem vstrik a cerpadlo a zjistil jsem, ze kabel vedouci k cerpadlu ma spojeni s kostrou, kabel vedouci k rele je ok. Tak jsem sel po kabelu k cerpadlu a nasel jsem, ze plynova trubka z leveho podbehu vede nekam k nadrzi bezninovw a pak k plynove. A mila trubka vede tesne kolem kabelu k cerpadlu, ne-li primo s nimi jednim pruchodem. Potahal jsem za draty tak, aby se do pripadneho problemoveho mista dostala jina cast kabelu a spojeni s kostrou se ztratilo. Cerpadlo vrci, auto startuje, dokonce i ujelo 200 metru :-). Musim se na to mrknout na rampe, kudma to tam vede a nejak to osetrit silnejsi izolaci.

Petre, to tve schema myslim to me schema nerozporuje. Jen je na nem namalovana diagnosticka zasuvka jineho tvaru, nez na mem schematu. Zbytek sedi. Na mem schematu neni nakreslena cast od plovaku, protoze to schema tuto cast elektriky neresi.

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Napsal: stř led 30, 2013 14:56
od Petr HC
JmJ píše:...Na mem schematu neni nakreslena cast od plovaku, protoze to schema tuto cast elektriky neresi.
Tam mě spletlo to, že na pos.1 chybí spoj od svorky C na minus motoru čerpadla. Ten minus musí být společný pro motor i pro čidlo.

Re: zkrat na napajeni palivoveho cerpadla 1.7i

Napsal: sob úno 02, 2013 14:23
od JmJ
Takze teorie o blbech plynarich se potvrdila. Trubkou od plynu skripli kabely na ostrou hranu plechu. Osetreno izolackou a svazek kabelu v kritickem miste navlecen do nove palivove hadice :-)

Dekuji za konzultace :-)