Změna řízení na 21011

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Změna řízení na 21011

Příspěvek od jackal »

Jelikož neznám hranatou řadu 05,07,044 nebo Niva, tak se chci zeptat zda nějaký tento model má nějaké lehčí a přesnější řízení něž to původní z 21011. I přes to že mám vyměněnou skříňku řízení a všechny čepy nové, jde řízení ztuha a stejně tam jsou nějaké vůle. Potřebuji do závoďáka něco lepšího.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Změna řízení na 21011

Příspěvek od Cory »

Servo z NIvy :P
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna řízení na 21011

Příspěvek od Luděk Musil »

Ne. všichni kulatci, hranatci i Niva mají zcela identické řízení.
Teprve od Samary (obecně auta, která nemají náhon na tu jedinou správnou nápravu :P ) je hřebenovka :idea: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Změna řízení na 21011

Příspěvek od Cory »

Videl som na vlastné oči prerábku na hrebeňové riadene z Iž Oda. Z napravnice boli smerom dozadu navarene hrube pasoviny, mozno tak 5-7cm a na tom pripevnený hrebeň. Trochu sa musel upravit výfuk. Ale na závody asi nič moc, podla mňa je to dosť nízko.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Změna řízení na 21011

Příspěvek od Kopr »

Pokud máš všechno nové ,musí se to rozchodit ,pak to půjde volně jak s hřebenem :wink: stačí zajet na slovenský sraz tam a zpět a je to rozchozené :mrgreen:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Změna řízení na 21011

Příspěvek od Yellow01 »

Maďaři používají elektrický servo.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Změna řízení na 21011

Příspěvek od Cory »

Elektricke som chcel aj ja, ale nejak som tomu prestal verit, hlavne po pár prípadoch, kedy auto samovolne zabočilo do strany.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Změna řízení na 21011

Příspěvek od jackal »

A servo z nivy by tam teda slo?
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Změna řízení na 21011

Příspěvek od Cory »

S úpravami...Majo dával servo z Nivy, ja zasa servo z Vitary.
Zacina to niekde tu http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... start=1140
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Změna řízení na 21011

Příspěvek od Raduz »

já mám v Nivě taky servo, bylo dodělávaný na žádost kupující...tak se přijeď kouknout :-)
®; Člen LKCS
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“