Stránka 1 z 1

Směšovač LPG

Napsal: úte srp 07, 2012 09:33
od wiku
Je běžné, že průměr "ok" ve směšovači je výrazně menší, než průměr vstupních děr do obou komor karburátoru?

Re: Směšovač LPG

Napsal: úte srp 07, 2012 17:47
od Křečík Barbuška
Řekl bych, že ano i u mě je tomu tak. Ono je tam potřeba jistého podtlaku, aby se plyn "strhával". Toliko mé laické chápání toho zařízení, které se nemusí zakládat na pravdě.

Re: Směšovač LPG

Napsal: úte srp 07, 2012 21:54
od Hurikán
K-L: to zní zcela logicky. Jenom mě tak ještě napadá, že potom vlastně směšovač díky svému průměru menšímu než jsou difuzory, musí působit vlastně jako takový restriktor, který snižuje výkon motoru. :scratch: Tolik mé laické chápání toho zařízení, které se nemusí zakládat na pravdě. :D

Re: Směšovač LPG

Napsal: úte srp 07, 2012 22:00
od Křečík Barbuška
Ano, výhody LPG v běžné přestavbě jsou vždy "něco za něco". Ono je to tam ustaveno tak jako "volně", takže vzduch neproudí jen otvory ve směšovači. Ale i tak je to překážka nad klapkami, kompromis, který nějak funguje. I provoz na benzín se díky tomu stává méně ekonomickým a dle mého to ovlivňuje výrobu směsi zamýšlenou výrobcem. Ovšem toliko jen má laická úvaha.

Re: Směšovač LPG

Napsal: stř srp 08, 2012 12:04
od wiku
To byl právě důvod mého dotazu. Už dlouhou dobu hledám důvod proč mi BA3 na benzin nejede tak jak by měl. Mají to jiní výrobci LPG systémů nějak pořešené. Já mám nejlevnější LOVtec, u kterého nad tím nejspíš nikdo neuvažoval.

Re: Směšovač LPG

Napsal: stř srp 08, 2012 12:20
od Luděk Musil
wiku píše:Už dlouhou dobu hledám důvod proč mi BA3 na benzin nejede tak jak by měl.
Nehledej důvod v menších "brejlích" :idea: . Nech si to napřed pořádně seřídit.
Já měl/mám na plyn (napřed Lovato, následně Lovtec) všechny Lady v podpisu mimo "veterána" a "zálohy". A všechny jezdily na benzín stejně jako před montáží plynu.
Je taky pravda, že po montáži plynu toho na benzín najely dost málo (proč asi?). L.

Re: Směšovač LPG

Napsal: stř srp 08, 2012 20:01
od Křečík Barbuška
Jen bych doplnil, že ten mnou udávaný negativní vliv směšovače nad karbem není při normálním ježdění nikterak markantní. By se to dalo vyjádřit ztrátou jednoho poníka a nějakými dvěma, až třemi deci benálu navíc. Jak píše Luděk, chce to seřídit.