Směšovač LPG

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
wiku
Příspěvky: 219
Registrován: čtv pro 20, 2007 19:55
Bydliště: usti

Směšovač LPG

Příspěvek od wiku »

Je běžné, že průměr "ok" ve směšovači je výrazně menší, než průměr vstupních děr do obou komor karburátoru?
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11058
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Směšovač LPG

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Řekl bych, že ano i u mě je tomu tak. Ono je tam potřeba jistého podtlaku, aby se plyn "strhával". Toliko mé laické chápání toho zařízení, které se nemusí zakládat na pravdě.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Směšovač LPG

Příspěvek od Hurikán »

K-L: to zní zcela logicky. Jenom mě tak ještě napadá, že potom vlastně směšovač díky svému průměru menšímu než jsou difuzory, musí působit vlastně jako takový restriktor, který snižuje výkon motoru. :scratch: Tolik mé laické chápání toho zařízení, které se nemusí zakládat na pravdě. :D
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11058
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Směšovač LPG

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ano, výhody LPG v běžné přestavbě jsou vždy "něco za něco". Ono je to tam ustaveno tak jako "volně", takže vzduch neproudí jen otvory ve směšovači. Ale i tak je to překážka nad klapkami, kompromis, který nějak funguje. I provoz na benzín se díky tomu stává méně ekonomickým a dle mého to ovlivňuje výrobu směsi zamýšlenou výrobcem. Ovšem toliko jen má laická úvaha.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
wiku
Příspěvky: 219
Registrován: čtv pro 20, 2007 19:55
Bydliště: usti

Re: Směšovač LPG

Příspěvek od wiku »

To byl právě důvod mého dotazu. Už dlouhou dobu hledám důvod proč mi BA3 na benzin nejede tak jak by měl. Mají to jiní výrobci LPG systémů nějak pořešené. Já mám nejlevnější LOVtec, u kterého nad tím nejspíš nikdo neuvažoval.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10617
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Směšovač LPG

Příspěvek od Luděk Musil »

wiku píše:Už dlouhou dobu hledám důvod proč mi BA3 na benzin nejede tak jak by měl.
Nehledej důvod v menších "brejlích" :idea: . Nech si to napřed pořádně seřídit.
Já měl/mám na plyn (napřed Lovato, následně Lovtec) všechny Lady v podpisu mimo "veterána" a "zálohy". A všechny jezdily na benzín stejně jako před montáží plynu.
Je taky pravda, že po montáži plynu toho na benzín najely dost málo (proč asi?). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11058
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Směšovač LPG

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jen bych doplnil, že ten mnou udávaný negativní vliv směšovače nad karbem není při normálním ježdění nikterak markantní. By se to dalo vyjádřit ztrátou jednoho poníka a nějakými dvěma, až třemi deci benálu navíc. Jak píše Luděk, chce to seřídit.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“