Stránka 1 z 6

MPi

Napsal: úte led 10, 2006 08:26
od Myso
čmelák píše:jeste neco akoze chcem byt s tebu kamarat sefko.. zabudni na motor mtx, zabudni na 16V zabudni na osadzanie inej hlavy
pozri si toto
Obrázek
tu sa skus trochu odrazit.... uz len tento jeden obrazok

Napsal: úte led 10, 2006 15:36
od Little Red Riding Hood
:shock: :shock: :shock:

Napsal: úte led 10, 2006 17:57
od Ondra 07
Z ceho je ta strikacka? Jinak pekny varhany...

Napsal: úte led 10, 2006 17:59
od čmelák
to je snad i celkom jedno z ceho to je ne?

nivy su teraz MPi mozno z toho ale to tazko urcis ...
ale je to hezky a nevyzera to zlozito :shock:

Napsal: úte led 10, 2006 18:13
od JmJ
kdyz to tak studuju, tak mi to prijde jako nejake "mechanicke" MPi. ale mozna tomu jen prd rozumim.

Napsal: úte led 10, 2006 18:48
od Ondra 07
Tak mechanicky je otvirani vstupnich klapek,remenem od kliky je hnany nejaky tlakovy cerpadlo.Ale nevim co ridi frekvenci vstriku,asi je to nejak propojeny s rozdelovacem.Ale spis je to ovladany od plynovyho tahla,vede tam mezi tim cernej bovden.

Napsal: úte led 10, 2006 18:52
od JmJ
Mi to pride, jestli to neni spis takovy 4-ty karburator :-).

Napsal: úte led 10, 2006 21:23
od Ondra 07
JmJ píše:jestli to neni spis takovy 4-ty karburator :-).
:?: Jak to myslis?

Napsal: úte led 10, 2006 21:29
od Trevor
No vyzera to dost podobne ako mal ten 16ventilovy zigul od metalexu.
Aj ked ozajstnym ponohodnotnym MPI sa to nazvat neda.

Napsal: úte led 10, 2006 22:00
od Pool
Motory s MPI nepoužívají rozdělovač.

Napsal: úte led 10, 2006 22:08
od Trevor
Teraz som si vsimol ze to cerpadlo alebo ako sa to spravne nazyva je nahanane remenom aky je bezne na rozvodoch takze je to asi zavysle na polohe klukovky :oops:

Napsal: úte led 10, 2006 22:08
od JmJ
Ja si proste myslim, ze plynem regulujes klapky v tech 4 rourach sani a ze podle toho ktery pist prave saje, tak ten si z toho "vstrikovaciho" zarizeni vezme benzin (to je jako u karburatoru. sajes luft s benzinem). Mozna je to palivo nejak tlaceno do sani, ale to muze byt dle meho jen jisty konstatni tlak, ktery ale musi pusobit ve spravnem sani jen pri sani spravneho valce a rozhodne to nemuze byt jedina sila, ktera reguluje mnozstvi paliva. Neb pak by slo paliva porad stejne. Proto myslim, ze vlastne kazda ta saci trubice je smesovac. Vyhodou je asi stejna delka sani u vsech valcu, takze pravidelny a vyvazeny chod motoru a asi take lepsi moznosti davkovani paliva.

Mozna se pletu, ale myslel jsem, ze u praveho MPi ta vstrikovaci tryska umi ridit kolik palive vstrikne. Takze do ni jednak vede palivo a pak asi kabel s napetim, ktery zajisti vstrik. Tedy bud umi urcit mnozstvi, nebo delku vstriku nebo oboji.

Tady zadne takove kabely nevidno.

Proto si myslim, ze je to takovy hybrid :-).

Napsal: úte led 10, 2006 22:19
od capodrak
Ty vole :shock: tak to si někdo pěkně vyhrál :!:

Napsal: úte led 10, 2006 22:27
od Trevor
No pokial si is spravne vsimol tak plynovym pedalom nie len otvaras klapky na tych "trubach" ale pokracuje bowden do toho bazmeku co davkuje benzin takze asi aj to tam hra rolu.

No ja si pod pojmom MPI predstavim viacbodove vstrekovanie ktore je riedene ECU

Podmienkov MPI nie je to aby auto bolo bez rozdelovaca ale z pravidla to tak byva. Koniec koncov u ickovych motorov je ten rozdelovac iba oska s palcom ktory urcuje valec ale vsetko ostatne robi ECU. Rozdelovac je asi ekonomickejsie riesenie lebo tie dvojite cievky byvaju dost mastne. Co som pocul tak na nivu mpi to stoji cca 7000sk

Napsal: úte led 10, 2006 22:31
od JmJ
ahaaaa, tam fakt neco je. takze jestli ten plyn i reguluje vstrikovaci tlak (dobu), tak pak je to dle meho opravdove mechanicke MPi :lol: to je super :-)