5Q žigul
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned zář 18, 2011 06:28
- Bydliště: Kropáčova Vrutice
5Q žigul
nevíte někdo jestli má 5Q kratší kvalty než 4Q?? nebo tam je ten pátý kvalt jenom přidelaný...
- Laďuša
- Příspěvky: 12136
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5Q žigul
Jenom přidělanej
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


-
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned zář 18, 2011 06:28
- Bydliště: Kropáčova Vrutice
Re: 5Q žigul
díky
Re: 5Q žigul
Kdysi dávno jsem na své webovky dával převodové poměry převodovek Lada. Mrkni na ně
http://ladaauto.wz.cz/vypocet.htm

http://ladaauto.wz.cz/vypocet.htm
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: 5Q žigul
Nemusíme chodit ani tak daleko - je to i na těchto stránkách v sekci FAQ.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=6060
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=6060
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: 5Q žigul
Díky Vašíku ,tím jsi mi odpověděl proč mi nejede auto víc jak 130
jestli ta tabulka platí tak mám jasno ,převodovka 2101 motor 1500 špatná kombinace.......

TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: 5Q žigul
Marku, víš jak, svoje webovky znám jako svý boty
. Pravda ale je, že to je hodně hodně daleko... ladaforum tenkrát ještě neexistovalo 
Kopříku, skript jsem převzal a jen upravil pro vozy Lada. Za jeho správnost neručím


Kopříku, skript jsem převzal a jen upravil pro vozy Lada. Za jeho správnost neručím

Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: 5Q žigul
Vašíku, chápu, že není špatné udělat reklamu svým stránkám - jen tak mimoděk se zmínit
. To se musí podporovat
.
Ještě dodám pro Kopra - převodovka pro motory 2101 a 2103 je úplně identická (model 2101), takže v tom problém není
. Čili pokud máš na motoru 1500 (= 2103) převodovku 2101, je to z výroby správně.
Neměl jsi na mysli spíš rozvodovku (dif.) ? Tomu bych rozuměl - pokud bys měl k motoru 1500 krátký koncový převod z motorizace 2101, pak je jasné, že maximální rychlost bude omezená.
Za sebe - doporučuji pět rychlostí originál 2107 a konec 4,1, pro silnější motory konec 3,9. Tak jsem to měl já a nemělo to chybu.


Ještě dodám pro Kopra - převodovka pro motory 2101 a 2103 je úplně identická (model 2101), takže v tom problém není

Neměl jsi na mysli spíš rozvodovku (dif.) ? Tomu bych rozuměl - pokud bys měl k motoru 1500 krátký koncový převod z motorizace 2101, pak je jasné, že maximální rychlost bude omezená.
Za sebe - doporučuji pět rychlostí originál 2107 a konec 4,1, pro silnější motory konec 3,9. Tak jsem to měl já a nemělo to chybu.
Naposledy upravil(a) Marek dne úte črc 10, 2012 18:36, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: 5Q žigul
Takže všechny knihy co mám o žigulech lžou ??? jen u 4 je stejný přev.poměr jinak u dalších rychlostí je to jiné
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: 5Q žigul
Existují tři typy 4q převodovek. Značily se 2101, 2105 a 2106.
Převodovky 2101 se dávaly do vozů "kulaté" řady s motory 1200, 1300 a 1500. Takže model 2101, 21011, 2102, 21021, 2103, 21061 a podobně.
Převodovky 2105 se dávaly do modelů "hranatých" - čili 2104, 2105 a 2107 (včetně jejich podtypů).
Převodovky 2106 se dávaly do modelů s motorem 1600 - takže 2106 a 2121.
Pětikvalt je původní převodovka 2105 s přidanou pátou rychlostí - existuje tedy pouze jeden typ pětikvaltu, který lze osadit do kteréhokoli vozu Lada se zadním pohonem (a Nivy).
A aby to nebylo málo, existují ještě čtyři typy rozvodovek (3,91:1, 4,1:1, 4,3:1 a 4,44:1) - osazovaly se vcelku logicky podle toho, jaký motor (výkon) v daném vozidle byl.
Čili pokud měl někdo vůz 2105 s motorem 1300, měl převodovku 2105 a rozvodovku 4,3:1. Pokud ovšem měl ve vozidle 2105 motor 1500 (tedy model 21053), měl stejnou převodovku 2105, ale rozvodovku 4,1:1. To je jeden z příkladů.
Ano - máš pravdu v tom, že u všech typů převodovek Lada je stejný pouze převod čtvrtého rychlostního stupně - přímý převod 1,00. První tři kvalty jsou ale u každého z tří jmenovaných typů převovodek jiné.
Převodovka 2101 měla první tři kvalty krátké - do síly. Nevýhodou byla velká díra mezi trojkou a čtyřkou - čili trojka se musela více vytáčet, aby to čtyřka pobrala. Díky tomu se blbě jezdilo po městě na trojku (jak se říká "na trojku moc, na čtyřku málo").
Převodovka 2105 byla podle mého názoru nejlépe zpřevodovaná - jednotlivé rychlosti byly víceméně stejně daleko od sebe a její projev mi přišel takový nejkultivovanější.
Převodovka 2106 byla poskládaná jako tzv. "úzká" převodovka. První tři rychlostní stupně byly dlouhé a potom čtyřka s přímým převodem 1,00. Mezi trojkou a čtyřkou byla jen malá škvírka - prostě čtyřka byla jen o kousek delší než trojka. Tato převodovka je vhodná pro případ, že někdo skládá auto na závody do vrchu.
Převodovky 2101 se dávaly do vozů "kulaté" řady s motory 1200, 1300 a 1500. Takže model 2101, 21011, 2102, 21021, 2103, 21061 a podobně.
Převodovky 2105 se dávaly do modelů "hranatých" - čili 2104, 2105 a 2107 (včetně jejich podtypů).
Převodovky 2106 se dávaly do modelů s motorem 1600 - takže 2106 a 2121.
Pětikvalt je původní převodovka 2105 s přidanou pátou rychlostí - existuje tedy pouze jeden typ pětikvaltu, který lze osadit do kteréhokoli vozu Lada se zadním pohonem (a Nivy).
A aby to nebylo málo, existují ještě čtyři typy rozvodovek (3,91:1, 4,1:1, 4,3:1 a 4,44:1) - osazovaly se vcelku logicky podle toho, jaký motor (výkon) v daném vozidle byl.
Čili pokud měl někdo vůz 2105 s motorem 1300, měl převodovku 2105 a rozvodovku 4,3:1. Pokud ovšem měl ve vozidle 2105 motor 1500 (tedy model 21053), měl stejnou převodovku 2105, ale rozvodovku 4,1:1. To je jeden z příkladů.
Ano - máš pravdu v tom, že u všech typů převodovek Lada je stejný pouze převod čtvrtého rychlostního stupně - přímý převod 1,00. První tři kvalty jsou ale u každého z tří jmenovaných typů převovodek jiné.
Převodovka 2101 měla první tři kvalty krátké - do síly. Nevýhodou byla velká díra mezi trojkou a čtyřkou - čili trojka se musela více vytáčet, aby to čtyřka pobrala. Díky tomu se blbě jezdilo po městě na trojku (jak se říká "na trojku moc, na čtyřku málo").
Převodovka 2105 byla podle mého názoru nejlépe zpřevodovaná - jednotlivé rychlosti byly víceméně stejně daleko od sebe a její projev mi přišel takový nejkultivovanější.
Převodovka 2106 byla poskládaná jako tzv. "úzká" převodovka. První tři rychlostní stupně byly dlouhé a potom čtyřka s přímým převodem 1,00. Mezi trojkou a čtyřkou byla jen malá škvírka - prostě čtyřka byla jen o kousek delší než trojka. Tato převodovka je vhodná pro případ, že někdo skládá auto na závody do vrchu.
Naposledy upravil(a) Marek dne úte črc 10, 2012 18:50, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: 5Q žigul
Nuže dobrá tedy 

TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: 5Q žigul
ja som mal od vyroby VAZ 2105 s motorom 1300 a rozvodovkou 4,1:1 

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: 5Q žigul
Já taky. Dokonce 2x. Ale už je v plánu výměna konce za 4,3. 4,1 je na moje potřeby moc dlouhý a těžký, takže auto nejede tak, jak potřebuju.Cory píše:ja som mal od vyroby VAZ 2105 s motorom 1300 a rozvodovkou 4,1:1![]()
A jinak je témat vyčerpanej, dál lze hledat v již daných zde tématech. Zamykam. L.