Tak to trocha rozvediem - auto nebude na bezne jazdenie - je vyradene z evidencie - chcem to na chalupu - hlavne do lesa ako lesacke "pomocne" vozidlo, obcas nieco odviest, doviest, zahaknut vozik a samozrejme aj sa trocha vyblbnut na polnych a lesnych cestach a necestach.
Je mi jasne ze idealnejsie by bolo kupit nejaku malu stvorkolku - niva, suzuki, panda a pod. ale som stary zigulakista aj ked momentalne bez zigulaku, a mam hromadu materialu a chut s tym nieco spravit.
Takze vobec ma netrapi nejaka legalnost, nechcem cistokrvny offroad a ide mi hlavne o efektivitu.
Rozmyslal som nad niecim takymto - dozadu spravit tretiu pruzinu medzi diferak a podlahu - zvysi sa nosnost, zdvihne sa zadok - bude mozno treba o kusot predlzit ramena alebo uchyty, pojdu dlhsie tlmice (myslim ze mam S1203), mozno nejak doriesit krizenie kardanu.
Dopredu podlozit horne gulove capy, dlhsie pruziny a mozno o nieco spustit spodne ramena, vyhodit stabilizator.
Podla moznosti vacsie kolesa - nie extremne ale napr. 165/80R13 s hrubym zimnym dezenom vyzera dost dobre - pripadne nejake 15" s nizsim profilom - lahsie zohnatelne
Motor pojde 1,7i s kompletnou elektronikou.
Rozmyslal som aj nad nejakym redukcnym prevodom namiesto predneho kardanu a otocenim diferaku ale s tym bude asi hodne roboty s neistym vysledkom.
Karoseria bude mat zavarene zadne dvere, nejake vystuze proti kruteniu a pre pripad pretocenia na strechu. S najvacsou pravdepodobnostou bude karoseria upravena na pickup.
Samozrejme nejake ramy vpredu a vzadu z lesenarskych trubiek aby sa dalo pomocou lesenarskych spojok primontovat vselico dalsie.
A nakoniec este nejake serepeticky typu hlinikovy plech na kapotu a dvere, svetelna rampa, cierne skla a este co koho napadne aby to bolo cool
Fotecky skusim nejake pridavat v priebehu stavby.
A poprosim nejake konstruktivne kritiky a navrhy, pripadne aj totalne zvrhlosti