Predni brzdy tekouci pistky
Napsal: úte kvě 22, 2012 21:19
Ahoj,
mam problem delal sem GO brzd pred rokem asi a to tim stylem ze jsem prelestil pistky 1600 smirglem, novy gumicky, prachovky a desticky a hura... jenze.. bylo mi divny ze pri dlouhym brzdeni jede pedal pomalu niz a niz.. ted sem zjistil ze prava brzda je cela od zlutych krystalku krystalky pod obouma prachovkama takze oba pistky asi tekly, ztratil jsem v to duveru a poridil si jinou brzdu - zdravou, chtel jsem ji taky doprat trosku pece tak jsem vyndal pistky a... jeden mi upadl na zem a je v nem dulek, tak jsem koupil novy Fenox prasatko, jenze to druhy, misto vnitrniho vnejsi.
Rikam si a co se stane kdyz vezmu zdravej pistek z vnitrniho a dam ho do vnejsiho prasatka? Musej bejt stejny, bez gumicky v nem chodi krasne volne, nova gumicka namazana brzdovkou dam to dovnitr pohoda hebje se to, druhy prasatko davam novy Fenox, po zapasu s upravou novy brzdovy trubicky aby vubec nejak pasovala jsem zjistil ze po napojeni brzdy na kompresor vyjizdi novy Fenox znatelne lepe nez original pistek...
Co s tim?? sedne si to? Je nova tesnici gumicka moc fest zatim? nebo mam radeji koupit novy i druhy prasatko aby chodily stejne lehce? Pokud pak bude tahle brzda chodit bravurne lehce, co ta druha brzda? Aby nakonec auto netahlo na jednu stranu a nemusel bych to delat jeste na druhe brzde? Uz to nechci delat znovu tak se radsi ptam zkusenejsich co si o tom myslite?
Predem diky
mam problem delal sem GO brzd pred rokem asi a to tim stylem ze jsem prelestil pistky 1600 smirglem, novy gumicky, prachovky a desticky a hura... jenze.. bylo mi divny ze pri dlouhym brzdeni jede pedal pomalu niz a niz.. ted sem zjistil ze prava brzda je cela od zlutych krystalku krystalky pod obouma prachovkama takze oba pistky asi tekly, ztratil jsem v to duveru a poridil si jinou brzdu - zdravou, chtel jsem ji taky doprat trosku pece tak jsem vyndal pistky a... jeden mi upadl na zem a je v nem dulek, tak jsem koupil novy Fenox prasatko, jenze to druhy, misto vnitrniho vnejsi.
Rikam si a co se stane kdyz vezmu zdravej pistek z vnitrniho a dam ho do vnejsiho prasatka? Musej bejt stejny, bez gumicky v nem chodi krasne volne, nova gumicka namazana brzdovkou dam to dovnitr pohoda hebje se to, druhy prasatko davam novy Fenox, po zapasu s upravou novy brzdovy trubicky aby vubec nejak pasovala jsem zjistil ze po napojeni brzdy na kompresor vyjizdi novy Fenox znatelne lepe nez original pistek...
Co s tim?? sedne si to? Je nova tesnici gumicka moc fest zatim? nebo mam radeji koupit novy i druhy prasatko aby chodily stejne lehce? Pokud pak bude tahle brzda chodit bravurne lehce, co ta druha brzda? Aby nakonec auto netahlo na jednu stranu a nemusel bych to delat jeste na druhe brzde? Uz to nechci delat znovu tak se radsi ptam zkusenejsich co si o tom myslite?
Predem diky