Johnyho Lada 21013

Moderátor: Moderátoři

Johny21013

Johnyho Lada 21013

Příspěvek od Johny21013 »

Tak tady Vám představuji výsledek mojí práce, sice ještě chybí dodělat pár věcí, originál kola se pískují, tak jsou tam zatím kola z hranaté řady, no, co více dodat, auto je, až na nepodstatné detaily, v originálu, takže můžete vesele hodnotit. :wink: Fotky naleznete na následujícím odkaze: http://johny21013.rajce.idnes.cz/Lada_21013 Má-li někdo nějaký dotaz, ptejte se. Připadlo mě zbytečný tady vypisovat parametry 21013ctky, když jsem mezi odborníky :wink:
Hurikán
Kontaktovat uživatele:

Re: Johnyho Lada 21013

Příspěvek od Hurikán »

Musím Ti práci pochválit. Vypadá to na pěkně udělaný kousek. :thumbleft: Jen bych měl pár poznámek:
- Škoda, žes nedal hrdlo LPG na nějaké méně viditelné místo. Takhle trochu kazí dojem.
- Jestli chceš ještě víc zlepšit vzhled, tak doporučuju zastříknout plechy po stranách chladiče, co jsou za přední mřížkou. Konkrétně plech před klaksony a před baterií. V továrním stavu byly po nalakování celé karoserie dodatečně přelakovány matně černou barvou. ;)
- To stejné platí pro stabilizátor a vanu. Taky mají být matně černé.

Tolik k věcem, které mě hned udeřily do očí. :)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
MartasBrno

Příspěvek od MartasBrno »

Já ještě zmíním obroučky světel, ale první dojem kterej to na mně udělalo zní: "Týjo, on to má hotový!!!" :-D

Máš to krásný.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Johny21013