Stránka 1 z 1
KARB DAAZ 2107-1107010-30
Napsal: stř čer 15, 2011 09:21
od astero
Prosím skusenejších o tip, na tomto karbe mi motor na voľnobehu nereaguje na šroub bohatosti zmesi, je jedno či je uplne na doraze alebo o 10 otačok vytočený. Šroub množstva má púzdro. Akceleracia je ok, je to na motore 1,7.
Napsal: stř čer 15, 2011 09:32
od Luděk Musil
Skoro bych se odvážil tvrdit, že nereaguje díky vysokém předstihu. L.
Napsal: stř čer 15, 2011 10:14
od astero
Dla
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=13866 mám základné nastavenie na prvý zárez, takže predstih by bol skor menši. Pri brzdeni motorom škube.
Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30
Napsal: pon čer 11, 2012 19:51
od astero
Po roku sa v tom zas rýpem, základný predstih na 5°, ostatné zapaľovanie predpisové, v karburátore nastavený plavák na 6,5mm. Nastavenie bohatosti ani množstva však stále nemá vplyv na voľnobeh, presnejšie je jedno, či sú úplne zašroubované alebo povolené hoci o 10 otáčok. Jediné, kedy majú vplyv, je keď ich odstránim - to motor skape. Keďže karb je zapojený bez ekonomizéra, tak hadička pri šroube množstva je priamo do sania, inak to kape nezávisle na nastavení.
Má niekto nápad?
Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30
Napsal: pon čer 11, 2012 22:12
od Křečík Barbuška
Nápad nemám, teď ti to zdechá furt? To by mohla dělat protrhlá membrána raketky množství směsi, pokud tedy provedení "-30" raketku má. Jinak pokud ozon nezdechne ani při zatažení šroubu bohatosti, tak má buď ještě omezovací poouzdro (domnívám se, v životě jsem jej neviděl) nebo jsou rozeštelované klapky či ovládání přívěry vzduchu (sytiče) .
Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30
Napsal: úte čer 12, 2012 08:03
od astero
Motor "nezdechá", drží divoký volnobeh hodne vysoko, cca 1300 ot/min. Omezovacie púzdra už niesú, sytič po "zatažení" klapku otvorí úplne, to je v poriadku. Takže nastavenie klapky/vlasovej medzery?
Ďík.
Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30
Napsal: ned čer 17, 2012 20:19
od astero
Voľnobeh nastavený. Nakoniec to bolo niekoľko faktorov, 1-priotvorená prvá klapka, preto nešiel nastaviť voľnobeh štandardne. Po nastavení správnej vole a základného nastavenia 4,5 ot a 3,5 ot, motor kape. Na tejto rade karburátorov je pod skrutkou množstva membrána, tá ovláda zmiešavací kanál voľnobehu, 2-membrána prasknutá. Blbo sa mení samotná membrána, ale ide to. Momentálne je beh motora pravidelný, otáčky nekolíšu.
Re: KARB DAAZ 2107-1107010-30
Napsal: čtv bře 12, 2020 21:26
od Joki
Ahoj,
rád bych vás požádal o radu ke karburátoru DAAZ 2105
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=56&t=24717
Děkuji moc.