Stránka 1 z 2

Classic Show 2011

Napsal: čtv čer 02, 2011 14:53
od Hurikán
Dávám všem na vědomí, že se teď o víkendu koná u nás ve Štatlu hafo velkých, nejen motoristických, akcí. Předně je to velká Classic Show , která je společně s Autosalonem na brněnském výstavišti. Přidruženými akcemi jsou:

Classic Rally - jízda Brnem a jeho okolím
Škoda Classic Weekend - sraz historických automobilů Škoda (zejména poválečné produkce)
Slet eMBéiXů - sraz stejnojmenných vozidel
Porsche sraz

Tohle všechno se prolíná na pozadí festivalu Brno - město uprostřed Evropy, jehož hlavním lákadlem je festival ohňostrojů - Ignis Brunensis

Účastníci Classic Rally a spol. mají jako jeden z bodů sobotního programu i shlédnutí ohňostroje přímo na Brněnské přehradě. Doprava na VIP místo s luxusním výhledem je pro ně zajištěna historickým autobusem.

Tož neváhéte a dovalte pobét a kóknót se na betálné fajrvérk!!!

Další info najdete na webech jednotlivých akcí.

Autosalon Brno 2011

Napsal: ned čer 05, 2011 18:31
od csfousek
Zdravím:
Dneska jsem se vracel z Hustopečí tak mě napadlo zajed na autosalon,byl jsem hodně sklamaný malo vystavených značek prostě bída a utrpení co se mi naopak libilo byly staré auta viz foto.
http://csfousek.rajce.idnes.cz/Autosalon_Brno_2011/

Napsal: pon čer 06, 2011 12:25
od Little Red Riding Hood
csfousek, no.. škoda že nemáš i nějaké foto z hyundaie, sem tam teď celej vikend leštil auta.. :D

Napsal: pon čer 06, 2011 12:44
od Teepee
Little Red Riding Hood píše:csfousek, no.. škoda že nemáš i nějaké foto z hyundaie, sem tam teď celej vikend leštil auta.. :D
HYU... cože co? :shock: :wink:

Napsal: pon čer 06, 2011 13:31
od Luděk Musil
Teepee píše:
Little Red Riding Hood píše:csfousek, no.. škoda že nemáš i nějaké foto z hyundaie, sem tam teď celej vikend leštil auta.. :D
HYU... cože co? :shock: :wink:
Hnůjdaj ... což neznáš správné zemědělské náčiní?? :lol:

Napsal: pon čer 06, 2011 16:46
od csfousek
Tak toho jsem si nevšiml.

Napsal: pon čer 06, 2011 21:33
od Little Red Riding Hood
no mě je to jedno, ale že se tomu posmíváte zrovna na ladaforu??.. :mrgreen:

Napsal: pon čer 06, 2011 21:37
od Laďuša
Tak teď jsi ťal do živýho :mrgreen:

Napsal: úte čer 07, 2011 06:58
od Štěpán
Koukal jsem, že Tajfůnek tam měl bohaté zastoupení v hale i venku. :D

Napsal: úte čer 07, 2011 07:00
od Marek
Mezi námi děvčaty - nevím, proč se tu posmíváte značce Hyundai, která v poslední době vyhrává testy a recenze tisíců spotřebitelů v celé Evropě. Asi nesledujete vývoj automobilového průmyslu - Hyundai patří ke světové špičce.


Jinak i já jsem zprostředkovaně slyšel, že letošní autoveletrh není nic moc. Asi krize dolehla i na něj.

Napsal: úte čer 07, 2011 08:11
od Luděk Musil
Marek píše:Mezi námi děvčaty - nevím, proč se tu posmíváte značce Hyundai
Marku (a ostatní) - ten smejlík za textem je (myslím si) dost výstižný. Nejde o vysmívání, nýbrž jen o legraci.
Proč se i mnohé jiné automobilní značky přejmenovávají? Jako příklad myšivbuši, brambora, masařka, z našich luhů a hajů např. vrakosa, dvanáctsettroska, škodivka, pochcávka, filcka, fóbyje, z historie třeba honecker ... . A "naší" značce se také určitě přezdívky nevyhnuly.
To všechno jsou auta (za podmínky adekvátní péče majitelů) provozně spolehlivá, v rámci bezpečnosti poplatná své době a svým způsobem i pěkná.
L.

Napsal: úte čer 07, 2011 10:35
od Teepee
Překvapilo mne že LRRH má cosi společného s Hyndaiem, nic víc
Ale když už jsou Hyundaie ta kvalitní auta, tak měli jsem dávného času, jednoho víkendu podzimu roku 1998 půjčený od tehdejší přítelkyně (a dnešní maželky) z firmy luxusní vůz Hyundai Sonata. Rok výroby 1990, vypadalo to takhle: http://www.youtube.com/watch?v=PNHVN5ah8xw
V té doby, zvyklý na Škodovku 130L to bylo auto jako sen, elektrický okýnka, polstrování, tichý interér, motor 2,4, obrovské rozměry...
A skončilo to tím, že nás z potemnělé dálnice D5 odtahovali Policajti a z pumpy v Žebráce už pak Táta naší Škodovkou, která tu obrovskou krávu sotva dorvala do Berouna, kde jsme to raději nechali u nádraží a druhý den předali majiteli.
A ten to dal do servisu a tam konstatovali, popraskaná hlava, oprava asi za 12 000Kč (tehdy to byly trochu jiný peníze než dneska)
Autu k tomu ještě zlobilo dobíjení, takže když se to začalo na té dálnici přehřívat, tak jsem vyřadil a najednou tma, tma jak v pytli, přitom jedete přes kilo, už to nikdy nechci zažít.
A pak už to nenastartovalo, nebyly tlaky.

Dnes už vím, že tyhle auta, jakmile jim jen trochu vyleze teplota, musí se odstavit okamžitě, žádný, zkusíme dojet k nejbližšímu exitu. Takže zčásti to byla chyba obsluhy, znalé v té době jen vozů Škoda, která by s klokotem v nádržce dojela a nic by se jí nestalo... :oops:

Takže toť má zkušenost s Hyundajem. Vím, že dnes jsou to krásná a kvalitní auta, ale psychický blok vůči Korejským strojům už ve mne trochu zůstal, protože Hyundai, to je tahle krásná černá Sonata, se kterou byla věčně nějaká potíž.

Napsal: úte čer 07, 2011 11:01
od MartasBrno
Tak s tím hnojdajem to mám asi tak, že se občas svezu jako závozník s jedním valníkem - pět let staré auto s dvacet let starým motorem. Kutlura chodu nijaká, je to prostě valník a jako valník se to chová. Nic víc. Takže s žádnou špičkou jsem tu čest neměl.

Napsal: úte čer 07, 2011 11:31
od Marek
Já jsem se měl možnost povozit s několika vozy této značky.

Getz 1,3i chodil velmi pěkně a pro lidi běžných nároků je to mimořádně zdařilý kousek.

V malé i10 mě velmi zaujal motor 1,25/16V, který svým výkonem 85 koní uděluje minivozíku doslova letecké parametry - moc pěkné svezení (i když pro mých 194 cm a 135 kg to bylo spíš blbě padnoucí sako než prostorné auto :wink: ).

V modelu i30 cw mě mimořádně nadchl motor 1,6 CRDi s ukrutným výkonem 94 kW, na nějž jiné automobilky ještě nedávno potřebovali podstatně vyšší objem válců. S tímhle motorem vůz rozměrů Octavie II letí jak vítr a spotřebou je velmi lehce nad čtyřmi litry. Prostoru jak v obýváku a cena víc než zajímavá.

Kolega dovezl úplně nový ix35 s motorem 2,0 CRDi. Má psaný výkon 184 kobyl a točivý moment téměř 400 Nm - to je velmi slušné stádo. A na to, že je to nový nezajetý motor, je to čtyřkolka a navíc v automatu, spotřebou je do osmi litrů (a to téměř stále jezdí kolem komína). Takže taky moc fajn.

Abych jen nechválil - soused má SantaFe z roku 2004 a cokoli mu sháním, to je ukrutně drahé. Náhradní díly na tuto značku jsou v průměru dvakrát dražší než třeba na Sharana. To jako spotřebitel vnímám jako zásadní negativum.

Napsal: úte čer 07, 2011 11:47
od Teepee
Marek píše:V modelu i30 cw mě mimořádně nadchl motor 1,6 CRDi s ukrutným výkonem 94 kW, na nějž jiné automobilky ještě nedávno potřebovali podstatně vyšší objem válců. S tímhle motorem vůz rozměrů Octavie II letí jak vítr a spotřebou je velmi lehce nad čtyřmi litry. Prostoru jak v obýváku a cena víc než zajímavá.
O tomto motoru jsem slyšel v souvislosti s KIA, a protože má KIA prodejce přímo u nás v obci, napadlo mne už párkrát, že bych to měl do Saloonu nebezpečně blízko...
Jenže cenovka: cca 400 000Kč....
Zajímavé je, jakou dávají záruku: 7let/150 000km na celé vozidlo, přičemž na první tři roky bez omezení kilometrů.
Asi lze přepokládat, že očekávaná životnost vozu by mohla být více než 5-7 let o kterých se tu kdysi psalo v souvislosti v celoživotnostní náplní převodového oleje.