Hmotnost karoserie 2101 (03/06/07)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
suhajko
Příspěvky: 160
Registrován: ned kvě 11, 2008 21:24
Bydliště: Košice

Hmotnost karoserie 2101 (03/06/07)

Příspěvek od suhajko »

Nazdarek,

i ked sa to mozno bude zdat ako divny dotaz, ale ...
viete niekto, aka je hmotnost cistej, oholenej karoserie 2101, pripadne 2103/06/07?

ak by bol niekto estra v obraze tak podotykam, ze v ratane laku, ale to len tak na okraj :-)

tag: vaha, hmotnost, váha, hmotnosť
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

no kdyz sem ted odvazel do srotu, tak 07cka mela jen skelet a zadni haupnu, tam to bylo 270kilo a u 04ky sem odrezal veze a predni blatniky a jeden zadni a ta mela cca 210kg. Vse hole skelety, bez dveri...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Drobek81 píše:tak 07cka mela jen skelet a zadni haupnu, tam to bylo 270kilo
Přidáme-li přední kapotu a (odstrojené/holé) dveře, dostaneme se na max. 300-310 kg. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
suhajko
Příspěvky: 160
Registrován: ned kvě 11, 2008 21:24
Bydliště: Košice

Příspěvek od suhajko »

Vyborne, myslim ze toto su presne informacie, ktore som potreboval
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

Luděk Musil píše:max. 300-310 kg
co len tolko ,a kde su tych zvyšnych 700 kil :?: :?:
-len tak pre zaujimavost co važi napr. pravy predny blatnik (das 2 kila?)
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Jany_RS, oni tu udávaj čistě hmotnost očesané karosérie :wink: .
Aby to dosáhlo hmotnosti na ,kterou se ptáš ,tak by na tom musely být ještě další komponenty :wink:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tak hromadu váhy udělá motor, převodovka, díly náhonu + zadní náprava se zavěšením, přední náprava + řízení a brzdy, další hromadu udělá zasklení, zateplení, výbava a interier a ostatní příslušenství co v autě je. V autě je taky 5 kol, každý váží pěkných pár kilo, baterka, nádrž, výfuková soustava...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

Jakub Metelka, ja viem že udavaju vahu očesanej,len sa mi to zdalo na kasňu (z lady :lol: )malo :roll: ono tych 700 kg ostatnych veci je docela dost -nemali by tu byt temy ako odlahčit kasnu ale ako odlahčit ostatne komponenty auta :mrgreen: aby to dosiahlo 780 kil vfts okruhovej (samozrejme že odlahčili aj kasnu) 8)
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Jany_RS, tak odlehčení karosérie se tu řeší v několika tématech ,ale nemám představu jak odlehčit například motor nebo nápravy :) .Zřejmě toto jsi asi myslel tím tematem o odlehčení ostatních komponentů,které auto obsahuje :?: :wink:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Ha. když jsi narazil na odlehčení náprav, tak jedině změnou konstrukce - stačí se podívat co mají zespodu namontované sportovně laděné auta. Skříně z lehkých slitin, dif na karoserii napevno a kloubové hřídele ke kolům -> nízké neodpružené hmotu, malá setrvačnost náprav, vysoká stabilita na silnici. To co má vzadu stará šáde s vlečenou nápravou je v tomto mnohem zajímavější, než naše tuhá náprava...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“