Stránka 1 z 5

Mezery na svíčkách

Napsal: sob úno 12, 2011 09:03
od martinz
Jaké máte zkušenosti s mezerami na svíčkách?Na LPG.Pořád mi odchází palec na rozdělovači,už nevim co s tim.Je mezera 0,6 velká?

Napsal: sob úno 12, 2011 09:11
od JmJ
No, nema byt pro kladivkove klasicke zapalovani vzdalenost 0,7 a pro bezkontakt/zapalovaci blok 1,1 ?

Napsal: sob úno 12, 2011 10:14
od martinz
Normálně má být 0,5-0,6.Ale ptám se na něco jiného.

Napsal: sob úno 12, 2011 10:19
od JmJ
martinz píše:Normálně má být 0,5-0,6.Ale ptám se na něco jiného.
a na co se ptas? :lol:

mezera ma byt 0,7 pro VAZy s kladivkovym klasickym zapalovanim. ale kdyz chces mit 0,6 tak ti v tom jiste nikdo branit nebude :-)

Napsal: sob úno 12, 2011 13:14
od rosta
jestli ti odchází palec tak mám nějaký ze starých sssr zásob-ty dnešní srandy nic nevydrží-a odtr na svíčce má být na benzín 0,7 na plyn 0,55-nechávám mezeru 0,6 a je to ok-nevím nic o tom že by měl odtrh na svíčce vliv na trvanlivost palce.....

Napsal: sob úno 12, 2011 13:15
od Vašátor
Honzo, mezera pro kladívkové rozdělovače má být u svíček opravdu 0,5 - 0,6mm

Napsal: sob úno 12, 2011 16:12
od JmJ
Vašátor píše:Honzo, mezera pro kladívkové rozdělovače má být u svíček opravdu 0,5 - 0,6mm
jestli to nekde pisou, to nemuzu potvrdit ni vyvratit. kazdopadne svice Brisk L15-YC (tusim ze tyhle se bezne pouzivaji? ) maji 0,7 mm. coz jiste nemusi take nic extra znamenat. jen jsem chtel dotycnemu odpovedet na jeho dotaz, zda je 0,6 moc. dle meho to moc neni, neb na tech 0,7 jsem jezdil leta bez chyb :-)

Napsal: sob úno 12, 2011 21:45
od martinz
JmJ píše:
Vašátor píše:Honzo, mezera pro kladívkové rozdělovače má být u svíček opravdu 0,5 - 0,6mm
jestli to nekde pisou, to nemuzu potvrdit ni vyvratit. kazdopadne svice Brisk L15-YC (tusim ze tyhle se bezne pouzivaji? ) maji 0,7 mm. coz jiste nemusi take nic extra znamenat. jen jsem chtel dotycnemu odpovedet na jeho dotaz, zda je 0,6 moc. dle meho to moc neni, neb na tech 0,7 jsem jezdil leta bez chyb :-)
já vim,ale to jak se prodávaj nic neznamená,mezeru si upravíš.A stejně dávám L14Y,ale to je jedno.Jezdíš na plyn?O to jde.

Napsal: sob úno 12, 2011 23:27
od Luky
Teď budu vypadat jako naprostej analfabet, ale každý se někdy učí. Tou mezerou na svíčkách máte na mysli co přesně? tedy kde se ta mezera nachází? možná sem totiž nevědomky objevil jeden z problémů mého VAZidla. díky za přiblížení

Napsal: sob úno 12, 2011 23:30
od cackler
tahle mezera

Napsal: sob úno 12, 2011 23:33
od Luky
Děkuji, už se rosvítilo :)

Napsal: ned úno 13, 2011 07:52
od Křečík Barbuška
martinz píše:já vim,ale to jak se prodávaj nic neznamená,mezeru si upravíš.A stejně dávám L14Y,ale to je jedno.Jezdíš na plyn?O to jde.

Zkušenosti v problematice svíček bývají poměrně subjektivní a poměrně odlišné. Po mnohaletých experimentech jsem dospěl k tomu, že se patří se vyprdnout na pokusy s ruznými BOSHkami, víceelektrodami, silverkami, studenějšími či teplejšími, sklepávat mezeru, roztahovat mezeru. Osvědčily se L15YC či LR15YC dle užitého materiálu zapalovacích kabelů bez jakýchkoliv úprav mezery. Těch 0,7 mm musí zapalování s komponenty v kondici s přehledem zvládnout. Jinak mám ruský bezkontakt a LPG.

Co se týče té poruchovosti palce, tak bych řekl, že jde o problematiku nové výroby. Proflakuje se ti na kostru nebo se přerušuje rezistor? Prověř stav víčka, zejména na míru opotřebení uhlíkové tyčinky přívodu od cívky a stupeň "sežranosti" kontaktů pro jednotlivé kabely svíček.

Napsal: ned úno 13, 2011 09:23
od Puhi
čo ja viem, tak do fačiek a felicií na lpg sa bežne dávali tie trojkontaktné brisky (označenie vám z hlavy hneď nepoviem) a majitelia boli spokojní, na tých istých sviečkach už lietam dlho, avšak iba na benzín a tieš je to dobré :roll:
bol som pozrieť, sú to LX15LTC-1 a spokojnosť, prípadne trochu hľadať a sviečky na lpg sa nájdu samé :lol:
http://www.brisk.cz/page.php?page=2600
http://www.autok.sk/dr15ys-brisk-silver ... p-362.html

Napsal: ned úno 13, 2011 09:31
od Cory
ja som mal nejake 3kontaktne bosh? alebo co to bolo a zaznamenal som plus v jazde so studenym motorom. Lepsie chytal, v kombinacii s bezkontaktom som vypinal sytic uz po vycuvani z garaze. Ale pri normalnej jazde sa to nepozna. Potom som mal nejake 3kontaktne MasterSporty :mrgreen: Tie zas leteli oblukom za ponk a teraz mam obycajne brisky-najlepsia volba :wink:

Napsal: ned úno 13, 2011 09:34
od Puhi
najbližšie skús tie LX15LTC-1, motor chytá na brnk, môžem iba odporúčať :)