Stránka 1 z 2

Lada 2103 prosím o rady s úpravami motora a pod. 1800ccm

Napsal: sob led 29, 2011 12:04
od 210hp
zdravim vas vsetkych.som tu na fore nový a taktiež som aj nový majitel Lady.vcera som si konecne kupil Ladu 2103 s motorom 1500.velmi som tuzil po lade tak som si konecne splnil sen.
viem ze je tu na fóre vela veci o tom ale nechce sa mi listovat cele noci tak preto som zalozil novu temu.
poprosil by som vas o nejake rady a tipy, chcem si upravit motor a trosku podvozkove vlastnosti.
takze k motoru : urcite viaceri poznate stranku http://www.wolfmotor.hu/
ja som si tam nasiel vela veci ktore by som chcel.prva vec je klukovka 1800ccm,prosim vas nepiste mi prispevky typu to nerob to sa neoplati a podobne..ja to tam chcem tak vas pekne prosim aby ste mi poradili co vsetko budem musiet k tej klukovke prisposobit.niekto mi hovoril ze tam treba prisposobit piesty a ojnice ze tam je nejaka trecia sila a podobne..tak vas poprosim kto s tym ma skusenosti budem mu velmi vdacny.
dalsia vec je som si tam vsimol upravenu hlavu.tam uz neviem ktoru tak by som vas poprosil tiez o radu jaku by bolo dat najlepsie,potom bezkontaktne zapalovanie k tomu sa len chcem opytat jak to je so stelovanim..tam sa to tiez steluje alebo to ma jedno nastavenie a tak sa to montuje.
dalsiu vec by som chcel urcite ostru vacku ale neviem ake stupne su najlepsie.a potom vyfukove zvody,sacie potrubie komplet vyfuk a podobne malickosti to uz si viem vybrat aj sam lebo v tom nevidim problem.
a k podvozku by som vas poprosil nejake rady na poriadne tvrdy a pevny podvozok,neviem ci nahodou nepredavaju aj original sportove podvozky na ladu.ak ano a mate niekto info kde by sa to dalo kupit tiez budem vdacny.to je asi vsetko z mojej strany tak cakam na rady a vopred pekne dakujem vsetkym za pomoc.
a este aby som nezabudol, chcel by som tu ladu postavit na závody do vrchu takze aby mala taky vykon nech taha do kopca jak mater
PS: viem ze mam vela otazok naraz ale v Lade sa fakt nevyznam,mam Golf IV a v tom som jak doma lebo sa tym zaoberam uz nejaky cas a vy sa zas zaoberate Ladami takze tiez viete viacej o tom.
este raz dakujem a budem cakat na odpovede

Napsal: sob led 29, 2011 12:10
od Laďuša
210hp píše: ale nechce sa mi listovat cele noci tak preto som zalozil novu temu.
No jo, ale teď taky jde o to, jestli nam se tu bude chtít popisovat něco, co už se tu několikrát řešilo...

Napsal: sob led 29, 2011 12:13
od 210hp
tak by som bol vdacny aj za odkaz na tu danu temu.ked ste to niekde uz pisali skorej to najdete a skopirujete mi sem odkaz ako by som to tu mal cele hladat.dakujem

Napsal: sob led 29, 2011 12:25
od Laďuša

Napsal: sob led 29, 2011 12:55
od Cory
Klukovka 1800? asi tazko..skor 84mm... Mas motor 1500, takze to rozvrtas maximalne na 79mm z 76 a z klukou, pouzijes piesty z lady 1300/1600 a ak das klukovku so zdvihom 84mm, dostanes sa na obsah 1646, cize ani necela 1,7. a musel by si pouzit ojnice o 2,5mm kratsie. Takze investicie zhruba-klukovka 9000sk, ojnice 3000sk, piesty 1000 + kruzky atd... a nehovoriac o tom, ze treba zvazit o kolko kratsie ojnice je mozne dat pri tomto zdvihu a dalej veci ako vacka, uprava regulacie predstihu atd...asi o tom moc nevies...

Napsal: sob led 29, 2011 13:16
od Yellow01
Podle mě by bylo lepší převrtat tu 1500 na 1600 a zůstal by jsi ve stejný kategorii. Když bys použil motor 1700 a převrtal to na 1800, tak budeš v kategorii do 2000ccm a tam si naprosto neškrtáš. Ze 1600 v Ačkový skupině dostaneš až 130 PS, v Béčkový kolem 160 PS, ale viděl jsem i motor od jedný maďarský firmy, co dával neuvěřitelných 192 PS.

Napsal: sob led 29, 2011 13:23
od Cory
alebo 1,7 prerobit na 1,9 (na com prave pracujem ja) alebo na 2,0, ale tomu sa velmi nebude chciet tocit.

Napsal: sob led 29, 2011 15:14
od Lada Rider
Cory píše:Takze investicie zhruba-klukovka 9000sk, ojnice 3000sk, piesty 1000 + kruzky atd... a nehovoriac o tom, ze treba zvazit o kolko kratsie ojnice je mozne dat pri tomto zdvihu a dalej veci ako vacka, uprava regulacie predstihu atd...asi o tom moc nevies...
Treba nejaky taliansky motor a este ti aj peniazky na pivo ostanu :mrgreen:

Napsal: sob led 29, 2011 16:01
od Little Red Riding Hood
Lada Rider píše:Treba nejaky taliansky motor a este ti aj peniazky na pivo ostanu :mrgreen:
tak tak.. lebo za míň peněz budeš mit víc výkonu a míň starostí.. a taky nějakej vysledek..

Napsal: sob led 29, 2011 16:56
od MartasBrno
Nepsal ten borec náhodou, ať mu neradíte, že to tam nemá dávat? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sorry :-) Dělám si zadel.

Jaká je vlastně nejlepší cesta jak vyždímat z motoru výkon? Zvětšení obsahu, odlehčení, přesné vyvážení, zvýšení komprese, hlava s jiným časováním, se zvětšenými ventily, k tomu patřičné sání + karburace a laděný výfuk?

No a co zbytek? Odlehčení auta o zbytečnosti, náhrada ocelových dílů hliníkem a laminátem, náhrada skel?

Myslím že pouhá ostrá vačka a pružiny z volhy z toho vítěznou káru neudělaj.
Vivat 209hp

Napsal: sob led 29, 2011 18:16
od Little Red Riding Hood
no ono postavit auto na závody není otázkou jednoho výkendu.. u motoru, když už seženeš všechny potřebné náhradní díly (hlavu, svody a vyfuk, sani+karby a filtry, vačku, nastavitelné rozvody, setrvák, spojku, zapalování, palivové čerpadlo, těsnění, když pominu spodek motoru a mazání) za dohromady peknej ranec peněz, tak u toho stráviš rok odlaďování a stejně to nebude nikdy ono.. ale co by jsme s tim časem a penězma dělali že??.. :mrgreen:

Napsal: sob led 29, 2011 20:14
od Patrac
tak a už sem víckrát nepřijde a ladu zítra prodává... :)

Napsal: sob led 29, 2011 22:08
od MartasBrno
80hp, odkud jsi a kolik za ni chceš?


Klid, to je humor. :wink:

Nojo, jenže, co dělat, když tam tu klikovku prostě chce dát... Nejde říct A a neříct B.

Napsal: ned led 30, 2011 09:51
od Lada Rider
Ako ja osobne by som za tie prachy, ktore das do stavby takeho auta, kupil repliku VFTS v Madarsku. Usetrim love, cas aj nervy... :mrgreen:

Napsal: ned led 30, 2011 09:59
od Cory
Lada Rider, keby som to chcel do vrchu, tak urcite by som bol za iny motor ako lada...ale ja to mam iba ako koniček :)