Lada 2103 prosím o rady s úpravami motora a pod. 1800ccm
Moderátor: Moderátoři
Lada 2103 prosím o rady s úpravami motora a pod. 1800ccm
zdravim vas vsetkych.som tu na fore nový a taktiež som aj nový majitel Lady.vcera som si konecne kupil Ladu 2103 s motorom 1500.velmi som tuzil po lade tak som si konecne splnil sen.
viem ze je tu na fóre vela veci o tom ale nechce sa mi listovat cele noci tak preto som zalozil novu temu.
poprosil by som vas o nejake rady a tipy, chcem si upravit motor a trosku podvozkove vlastnosti.
takze k motoru : urcite viaceri poznate stranku http://www.wolfmotor.hu/
ja som si tam nasiel vela veci ktore by som chcel.prva vec je klukovka 1800ccm,prosim vas nepiste mi prispevky typu to nerob to sa neoplati a podobne..ja to tam chcem tak vas pekne prosim aby ste mi poradili co vsetko budem musiet k tej klukovke prisposobit.niekto mi hovoril ze tam treba prisposobit piesty a ojnice ze tam je nejaka trecia sila a podobne..tak vas poprosim kto s tym ma skusenosti budem mu velmi vdacny.
dalsia vec je som si tam vsimol upravenu hlavu.tam uz neviem ktoru tak by som vas poprosil tiez o radu jaku by bolo dat najlepsie,potom bezkontaktne zapalovanie k tomu sa len chcem opytat jak to je so stelovanim..tam sa to tiez steluje alebo to ma jedno nastavenie a tak sa to montuje.
dalsiu vec by som chcel urcite ostru vacku ale neviem ake stupne su najlepsie.a potom vyfukove zvody,sacie potrubie komplet vyfuk a podobne malickosti to uz si viem vybrat aj sam lebo v tom nevidim problem.
a k podvozku by som vas poprosil nejake rady na poriadne tvrdy a pevny podvozok,neviem ci nahodou nepredavaju aj original sportove podvozky na ladu.ak ano a mate niekto info kde by sa to dalo kupit tiez budem vdacny.to je asi vsetko z mojej strany tak cakam na rady a vopred pekne dakujem vsetkym za pomoc.
a este aby som nezabudol, chcel by som tu ladu postavit na závody do vrchu takze aby mala taky vykon nech taha do kopca jak mater
PS: viem ze mam vela otazok naraz ale v Lade sa fakt nevyznam,mam Golf IV a v tom som jak doma lebo sa tym zaoberam uz nejaky cas a vy sa zas zaoberate Ladami takze tiez viete viacej o tom.
este raz dakujem a budem cakat na odpovede
viem ze je tu na fóre vela veci o tom ale nechce sa mi listovat cele noci tak preto som zalozil novu temu.
poprosil by som vas o nejake rady a tipy, chcem si upravit motor a trosku podvozkove vlastnosti.
takze k motoru : urcite viaceri poznate stranku http://www.wolfmotor.hu/
ja som si tam nasiel vela veci ktore by som chcel.prva vec je klukovka 1800ccm,prosim vas nepiste mi prispevky typu to nerob to sa neoplati a podobne..ja to tam chcem tak vas pekne prosim aby ste mi poradili co vsetko budem musiet k tej klukovke prisposobit.niekto mi hovoril ze tam treba prisposobit piesty a ojnice ze tam je nejaka trecia sila a podobne..tak vas poprosim kto s tym ma skusenosti budem mu velmi vdacny.
dalsia vec je som si tam vsimol upravenu hlavu.tam uz neviem ktoru tak by som vas poprosil tiez o radu jaku by bolo dat najlepsie,potom bezkontaktne zapalovanie k tomu sa len chcem opytat jak to je so stelovanim..tam sa to tiez steluje alebo to ma jedno nastavenie a tak sa to montuje.
dalsiu vec by som chcel urcite ostru vacku ale neviem ake stupne su najlepsie.a potom vyfukove zvody,sacie potrubie komplet vyfuk a podobne malickosti to uz si viem vybrat aj sam lebo v tom nevidim problem.
a k podvozku by som vas poprosil nejake rady na poriadne tvrdy a pevny podvozok,neviem ci nahodou nepredavaju aj original sportove podvozky na ladu.ak ano a mate niekto info kde by sa to dalo kupit tiez budem vdacny.to je asi vsetko z mojej strany tak cakam na rady a vopred pekne dakujem vsetkym za pomoc.
a este aby som nezabudol, chcel by som tu ladu postavit na závody do vrchu takze aby mala taky vykon nech taha do kopca jak mater
PS: viem ze mam vela otazok naraz ale v Lade sa fakt nevyznam,mam Golf IV a v tom som jak doma lebo sa tym zaoberam uz nejaky cas a vy sa zas zaoberate Ladami takze tiez viete viacej o tom.
este raz dakujem a budem cakat na odpovede
- Laďuša
- Příspěvky: 12138
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No jo, ale teď taky jde o to, jestli nam se tu bude chtít popisovat něco, co už se tu několikrát řešilo...210hp píše: ale nechce sa mi listovat cele noci tak preto som zalozil novu temu.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
- Laďuša
- Příspěvky: 12138
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No, máme tu takovej kouzelnej chlívek: http://forum.ladaklub.com/search.php
Ale aby jsi neřek, že jsem zlej strejda, tak namátkou:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... E1+va%E8ka
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ek&start=0
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... hu&start=0
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... bezkontakt
Ale aby jsi neřek, že jsem zlej strejda, tak namátkou:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... E1+va%E8ka
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ek&start=0
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... hu&start=0
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... bezkontakt
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
Klukovka 1800? asi tazko..skor 84mm... Mas motor 1500, takze to rozvrtas maximalne na 79mm z 76 a z klukou, pouzijes piesty z lady 1300/1600 a ak das klukovku so zdvihom 84mm, dostanes sa na obsah 1646, cize ani necela 1,7. a musel by si pouzit ojnice o 2,5mm kratsie. Takze investicie zhruba-klukovka 9000sk, ojnice 3000sk, piesty 1000 + kruzky atd... a nehovoriac o tom, ze treba zvazit o kolko kratsie ojnice je mozne dat pri tomto zdvihu a dalej veci ako vacka, uprava regulacie predstihu atd...asi o tom moc nevies...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Podle mě by bylo lepší převrtat tu 1500 na 1600 a zůstal by jsi ve stejný kategorii. Když bys použil motor 1700 a převrtal to na 1800, tak budeš v kategorii do 2000ccm a tam si naprosto neškrtáš. Ze 1600 v Ačkový skupině dostaneš až 130 PS, v Béčkový kolem 160 PS, ale viděl jsem i motor od jedný maďarský firmy, co dával neuvěřitelných 192 PS.
alebo 1,7 prerobit na 1,9 (na com prave pracujem ja) alebo na 2,0, ale tomu sa velmi nebude chciet tocit.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
Treba nejaky taliansky motor a este ti aj peniazky na pivo ostanuCory píše:Takze investicie zhruba-klukovka 9000sk, ojnice 3000sk, piesty 1000 + kruzky atd... a nehovoriac o tom, ze treba zvazit o kolko kratsie ojnice je mozne dat pri tomto zdvihu a dalej veci ako vacka, uprava regulacie predstihu atd...asi o tom moc nevies...
СЕКТОР ГАЗА парты
-
Little Red Riding Hood
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Nepsal ten borec náhodou, ať mu neradíte, že to tam nemá dávat?
Sorry
Dělám si zadel.
Jaká je vlastně nejlepší cesta jak vyždímat z motoru výkon? Zvětšení obsahu, odlehčení, přesné vyvážení, zvýšení komprese, hlava s jiným časováním, se zvětšenými ventily, k tomu patřičné sání + karburace a laděný výfuk?
No a co zbytek? Odlehčení auta o zbytečnosti, náhrada ocelových dílů hliníkem a laminátem, náhrada skel?
Myslím že pouhá ostrá vačka a pružiny z volhy z toho vítěznou káru neudělaj.
Vivat 209hp
Sorry
Jaká je vlastně nejlepší cesta jak vyždímat z motoru výkon? Zvětšení obsahu, odlehčení, přesné vyvážení, zvýšení komprese, hlava s jiným časováním, se zvětšenými ventily, k tomu patřičné sání + karburace a laděný výfuk?
No a co zbytek? Odlehčení auta o zbytečnosti, náhrada ocelových dílů hliníkem a laminátem, náhrada skel?
Myslím že pouhá ostrá vačka a pružiny z volhy z toho vítěznou káru neudělaj.
Vivat 209hp
-
Little Red Riding Hood
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
no ono postavit auto na závody není otázkou jednoho výkendu.. u motoru, když už seženeš všechny potřebné náhradní díly (hlavu, svody a vyfuk, sani+karby a filtry, vačku, nastavitelné rozvody, setrvák, spojku, zapalování, palivové čerpadlo, těsnění, když pominu spodek motoru a mazání) za dohromady peknej ranec peněz, tak u toho stráviš rok odlaďování a stejně to nebude nikdy ono.. ale co by jsme s tim časem a penězma dělali že??.. 
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
Lada Rider, keby som to chcel do vrchu, tak urcite by som bol za iny motor ako lada...ale ja to mam iba ako koniček 
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
