Můj problém:Na mém rallyecrosovém autě se opakuje závada s těsností převodky.Je to 2101 a před časem mi začla převodka téct.Moje diagnoza byla že se povolila a poté se opřela o nosník spodním víčkem které drží čtyři osmičky šroubky a tam docházelo k průsaku.Vizuelně tomu sice nic nenasvědčuje,ale na nic jiného sem nepřišel.OK.Tak sem vyměnil převodku za 05kovou včetně volantové tyče kvůli bezpečnosti.Šroouby držící převodku sem koupil nové s pevností 10,9 a matky samojistné bez silonu a zelepil jsem je lepidlem.Odjel jsem ti závody a včera koukám že zase teče.Nestih sem skontrolovat dotažení šroubů ale pokud se povolily tak jen velmi lehce.Tak se ptám co s tim?Stávalo se to někomu?
M.S.
Ps:Při závodech dostává extrémě zabrat určitě ne tolik jako na jiných závodech.
převodka
Moderátor: Moderátoři
- Teepee
- Příspěvky: 4333
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Co vím, tak převodka řízení se v nosníku docela pohybuje, což třeba u Hnědého LADY dopadlo popraskáním plechů nosníku v okolí převodky. Je to jen tenký plech a ten pruží.
Kdysi LADAklubu spřízněný ralyeový jezdec nepříliš tuhé uložení převodky potvrdil s tím, že se převodka pro náročnější provoz podkládá plechem, prostě se nosník v místě uložení převodky vyztužuje.
Proto zkontroluj, jak je na tom samotný nosník.
Kdysi LADAklubu spřízněný ralyeový jezdec nepříliš tuhé uložení převodky potvrdil s tím, že se převodka pro náročnější provoz podkládá plechem, prostě se nosník v místě uložení převodky vyztužuje.
Proto zkontroluj, jak je na tom samotný nosník.
Bílý LADA a okřídlená spol.