Stránka 1 z 2

Vaz 21044 1,7 i blbnú otáčky.

Napsal: ned říj 10, 2010 18:41
od Juraj Juriga
Zdravím všetkých majiteľov najoblúbenejších automobilov.
Poradťe mi prosím čo mám robiť na mojej 1.7 často sa menia otáčky, bývajú dosť vysoké alebo kolíšu hore dole. Občas aj máličko pošklbe s autom . Vymenil som všetky filtre,sviečky a dokonca aj snímač otáčok. Nepomohlo to. Čo mám robiť? Čo to môže byť? Treba diagnostiku ?

Napsal: ned říj 10, 2010 18:52
od Ivo
Vytáhnout, propláchnout a očistit krokový motorek.

Napsal: ned říj 10, 2010 19:04
od Juraj Juriga
Ďakujem pekne, ozvem sa.

Napsal: ned říj 10, 2010 19:11
od Ivo
Netvrdím, že to pomůže, ale za pokus to stojí. Jestli to nepomůže, tak se bude hledat dál.

Jinak, diagnostiku si můžeš udělat doma, pomocí vyblikání kódů. Návod je někde na foru.

Napsal: ned říj 10, 2010 19:31
od Juraj Juriga
Nemôžem to nájsť poraď mi ako na to.

Napsal: ned říj 10, 2010 20:30
od Luděk Ondrůch
Zkus propojit svorku A a B diagnostické zásuvky, potom zapni zapalování (Nesmíš startovat) a podívej se jestli začne kontrolka check engine blikat. Měla by bliknout 1x,mezera 2x (kód 12), toto zopakuje 3x a potom začne postupně vyblikávat chybové kódy (každý kód 3x). Ty sem potom napiš a uvidíme co dál.

Je to zde:http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=30

Napsal: úte led 18, 2011 17:42
od Míra151
pokud máš vysokej volnoběh (asi 1500-2000ot.) a z ničeho nic po chvilce (asi po minutě až dvou) spadne na normální otáčky tak máš ten samej problém co já
Taky nevim proč to tak dělá ale odstranit bych to chtěl. Je to humus když vyřadím a auto řve jako kráva

Napsal: úte led 18, 2011 21:02
od plavec
Míra151 píše:pokud máš vysokej volnoběh (asi 1500-2000ot.) a z ničeho nic po chvilce (asi po minutě až dvou) spadne na normální otáčky tak máš ten samej problém co já
Taky nevim proč to tak dělá ale odstranit bych to chtěl. Je to humus když vyřadím a auto řve jako kráva
Tohle mě dělala 1500vka v desítce (hradní střela) . Nejspíš to bylo tou dirkou v hadici sání.

Napsal: úte led 18, 2011 21:17
od kuchi
obvykle to delá ten krokovy motorek volnoběhu opatrně vyčisti a uvidis ze otačky budou OK, a pokud ti nesvítí chyba tak obvykle nic nevyčteš s paměti závad

Napsal: ned led 23, 2011 13:29
od Sid
Nám toto robila taká tá ihla, myslím, že sa to volá krokový motorček. Bol už úplne rozheganý. Druhý sme si pekne vyčistili a namontovali ho. Potom to už nerobilo.

Tak keď tu je táto téma, chcel by som sa opýtať na jeden jav: Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300. Tam ostanú. Akonáhle sa začne pribrzďovať a rýchlosť je nízka, klesnú na 800 a tak ostanú aj po zastavení.

Má to tak byť? Ak áno, kto dokázal vymyslieť takúto sprostosť?

Napsal: ned led 23, 2011 13:37
od Cory
Nebude to cidlom na prevodovke?

Napsal: ned led 23, 2011 20:02
od MartasBrno
Jestli sem to správně pochopil, tak to čidlo říká jakou rychlostí se auto pohybuje a řj za jízdy dává vyšší volnoběh aby se usnadnilo řazení.

Napsal: ned led 23, 2011 20:13
od Luděk Ondrůch
Sid píše:Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300. Tam ostanú. Akonáhle sa začne pribrzďovať a rýchlosť je nízka, klesnú na 800 a tak ostanú aj po zastavení.

Má to tak byť? Ak áno, kto dokázal vymyslieť takúto sprostosť?
Ano toto je v pořádku. Tato funkce řízení motoru by měla usnadňovat opětovné zařazení rychlosti za jízdy.

Napsal: pon led 24, 2011 08:56
od JmJ
Nema na tuhle funkci jeste vlic i teplota motoru? prece jen chapu ze usnadneni razeni je fajn, ale spis kdyz je auto studene. Za tepla jdou kvatly sazet bez problemu. Samozrejme teplota motoru nemusi vypovidat nic moc o teplote prevodovky, ale jisty predpoklad zavislosti by se dal pouzit ;-)

Napsal: pon led 24, 2011 09:25
od Petr HC
Sid píše:Keď sa u našej 1,7i vyhodí za jazdy kvalt, otáčky najprv klesnú k voľnobehu, potom vyletia na 1500 a vrátia sa na cca 1300. Tam ostanú. Akonáhle sa začne pribrzďovať a rýchlosť je nízka, klesnú na 800 a tak ostanú aj po zastavení.
Má to tak byť? Ak áno, kto dokázal vymyslieť takúto sprostosť?
Ludek Ondrúch píše: Ano toto je v pořádku. Tato funkce řízení motoru by měla usnadňovat opětovné zařazení rychlosti za jízdy.
MartasBrno píše: Jestli sem to správně pochopil, tak to čidlo říká jakou rychlostí se auto pohybuje a řj za jízdy dává vyšší volnoběh aby se usnadnilo řazení.
Zdá se mi, že je to nesmysl. ŘJ totiž nemá informaci o poloze řadící páky. Tipoval bych to na váznutí serva volnoběhu, které jsem tu již popisoval (sice u 2112,ale asi to bude stejný problém) .