Stránka 1 z 5
NIVA1,7i; NETÁHNE
Napsal: stř zář 08, 2010 19:27
od tomzak
Ahoj.Prosím o radu.
Mám Nivu 1,7i. Jedu a najednou to přestane táhnout. Čím víc přidám, tím míň to jede nebo to chcípne. Zkouknul jsem svíčky, vzduchový filtr a na nic jsem nepřišel. Když jsem sundal vzduchový filtr a dal jsem plnej plyn tak to chcíplo a ještě mi to stihlo do ksichtu prsknout
benzín. Nevíte někdo co by s tim mohlo být, děkuji.
Napsal: stř zář 08, 2010 22:17
od Cory
a co katalyzator a vyfuk? nie su upachate?
Napsal: čtv zář 09, 2010 06:09
od tomzak
Výfuk sem zkoušel, dával sem na něj ruku a fouká pěkně, nevypada že by byl ucpaný..
Napsal: čtv zář 09, 2010 07:22
od Cory
Skusil bysom ho odpojit pred KATom. Moj znamy presiel s novou nivou cez brod a popraskal mu KAT zvnutra a upchal sa.
Napsal: čtv zář 09, 2010 18:22
od veliz
Co třeba zkusit diagnostiku nebo alespoň vyblikání závad? Nebo ještě předtím odpojit a připojit baterii.
Napsal: čtv zář 09, 2010 19:10
od Lukyn
Napsal: pát zář 10, 2010 05:47
od tomzak
Dnes se na to vrhnu, Zatím díky za rady. Dám vědět jak to dopadlo..
Napsal: pát zář 10, 2010 18:57
od tomzak
Ahoj.
Tak Niva je opravená. Byla roztržená řemenice na klikovce, vyměněno a jezdí....
Napsal: pon zář 13, 2010 15:37
od Luděk Musil
Tak popravdě řečeno - tuhle závadu bych očekával až jako poslední.
I když na mé 044i jsem tuto závadu měl taky. Ale mě napřed "utekla" matice, na základě toho potom povyjela řemenice a chcíplo to, Přitom se ta řemenice u klínku roztrchla a cca 20 úhlových stupňů se odlomilo a upadlo do vany. Při běžném složení (řemenici jsem vytáhl a její problém zjistil až posléze, když to nechtělo naskočit) - řemenice byla jen kousek povyjetá to nebylo vidět. L.
PS: a to jsem byl ještě rád, že ta matice nenapáchala v motorovém prostoru žádnou škodu.
Napsal: pon zář 13, 2010 19:24
od jiri.k
prosimvas vsechny, jakym zpusobem souvisi remenice s netahnutim motoru? nejak mi to hlava nebere...
Napsal: pon zář 13, 2010 19:40
od vintera
u motorů se vstřikováním je u řemenice čidlo snímající úhel natočení klikovky a to určuje kdy má do motoru stříkat benzín. Je to obdoba rozdělovače, kde řemenice nahrazuje vačku rozdělovače a čidlo kladívka. Na obvodu řemenice jsou zářezy, jejichž polohu při otáčení snímá čidlo. Pokud je porucha na čidle auto nejede, pokud na řemenici tak také nejede.
Napsal: úte zář 14, 2010 06:13
od Luděk Musil
vintera píše:kdy má do motoru stříkat benzín
a kdy to má hodit jiskru. L.
Napsal: stř zář 15, 2010 20:07
od tomzak
Hezky jste to vysvětlily.
Nebít ostříkaných podběhů od oleje, tak by to trvalo dlouho. Šli sme po první indicii a hned jsme věděli kde je problém. Praskla přesně v klínku a jak se malinko roztáhla tak se vylomil střep a protočila se na hřídeli.
Napsal: stř zář 15, 2010 20:11
od Ivo
tomzak píše:Praskla přesně v klínku
Z nějakého důvodu takto prasky bráchovi 3 řemenice, ale vždycky s tím normálně jezdil až do té doby, než jsme ji sundali.
Re: LADA NIVA 1,7i NETÁHNE -PROSÍM O RADU
Napsal: ned bře 03, 2013 19:37
od Benbass
Dobrý deň,
Chcel by som sa opýtať, mám nivku 1,7i, s LPG, 2003r, problém je v tom, že nivka mi nechce isť na benzíne, na plyne mi ide všetko ako má, nivka bola aj na diagnostike a chyby neukázalo žiadne, vymenil som palivový filter, ale nič sa nezmenilo. Na diagnostike mi chlapík povedal, že benzín sa nedostáva do palivovej sústavy, naštartujem a keď pridávam, tak to zdochne, ako keby som dusil motor pridávaním plynu. Vedel by mi niekto z Vás poradiť v čom môže byť chyba ? Vopred Ďakujem za všetky rady.