Stránka 1 z 1

karbec 2104 - zapojenie podtlakov, nastavenie

Napsal: úte čer 15, 2010 18:56
od hcman
zdravim,
kamos daval do samuraja motor z lady. ja som mu robil elektriku a zistil som ze tam je nejaky bazmek co podla otacok spina taky podtlakovy ventil ktory je ocividne zapojeny zle hadickami na karbec. jedna ma ist podla mna na podtlak zo sania a tam nejde. nema niekto nejaky nakres zapojeni tych hadiciek? pripadne serizeni toho karbecu. analyzer CO mame moznost, ale je to komplikovane pretoze samuraj nema spz. motor ted nedrzi volnobeh a strili pri deceleraci. mam za to ze sa nevypina palivo ked ma.

cislo karbecu nevim, mozem zistit cez vikend.


dalej som tu na fore nasiel ze by tam mal byt rozdelovac s podtlakovou hadickou. ale neni tam taky. je dobre ho vymenit?

Napsal: úte čer 15, 2010 20:56
od Dusan
ked to stirela pri deakceleraciii tak nastavte predstih....ale zacal by som nastavenim karburatora, volnobezny system by som dal na pramo ak je tam ozon, potom nastavit odtrh a predstih...

Napsal: úte čer 15, 2010 20:59
od JmJ

Napsal: úte čer 15, 2010 21:09
od Hurikán
Přesně jak píše Dušan. Na takovémhle bastlu je zbytečné ladit ekonomizér, jehož funkce se u tohoto typu auta stejně vůbec nevyužije.

1. Vzít jednu hadičku a propojit nátrubek na sacím potrubí s nátrubkem membránky volnoběhu na karburátoru.

2. nastartovat a nastavit předstih

3. doladit nastavení karburátoru a případně dotrknout předstih.

Napsal: čtv čer 17, 2010 18:13
od hcman
vdaka pani! :partyman: na kolko stupnov nastavit ten predstih? ci staci nejak od ucha? strobak mam

Napsal: čtv čer 17, 2010 21:32
od Dusan
kedze nepozname zdvih tvojho motora..ta kti poviem ze daj 5st a nic neskazis