zdravim,
kamos daval do samuraja motor z lady. ja som mu robil elektriku a zistil som ze tam je nejaky bazmek co podla otacok spina taky podtlakovy ventil ktory je ocividne zapojeny zle hadickami na karbec. jedna ma ist podla mna na podtlak zo sania a tam nejde. nema niekto nejaky nakres zapojeni tych hadiciek? pripadne serizeni toho karbecu. analyzer CO mame moznost, ale je to komplikovane pretoze samuraj nema spz. motor ted nedrzi volnobeh a strili pri deceleraci. mam za to ze sa nevypina palivo ked ma.
cislo karbecu nevim, mozem zistit cez vikend.
dalej som tu na fore nasiel ze by tam mal byt rozdelovac s podtlakovou hadickou. ale neni tam taky. je dobre ho vymenit?
karbec 2104 - zapojenie podtlakov, nastavenie
Moderátor: Moderátoři
Přesně jak píše Dušan. Na takovémhle bastlu je zbytečné ladit ekonomizér, jehož funkce se u tohoto typu auta stejně vůbec nevyužije.
1. Vzít jednu hadičku a propojit nátrubek na sacím potrubí s nátrubkem membránky volnoběhu na karburátoru.
2. nastartovat a nastavit předstih
3. doladit nastavení karburátoru a případně dotrknout předstih.
1. Vzít jednu hadičku a propojit nátrubek na sacím potrubí s nátrubkem membránky volnoběhu na karburátoru.
2. nastartovat a nastavit předstih
3. doladit nastavení karburátoru a případně dotrknout předstih.
