Mno, Solexa jsem z auta vyhnal v rámci hledání a vylučování možností zdroje pachu benzínu v kombajnu. Jeho jízdní vlastnosti mi přijdou srovnatelné s Ozonem, je možná o chlup živější, možná o chlup úspornější, ale to se těžko soudí když se s autem jezdí jen občas a pro "radost", navíc jsem rozmlsán výkonnou sedmou

. Solex má trošku odlišnější systém ekonomizéru a je v tomto směru výrazně spolehlivější. Nicméně, pokud se Ozonový ekonomizér hlídá a užívá se kvalitních dílů, není s ním výrazných potíží.
Emise, má můj kombajn (motor 2105) ze Solexem psané nižší a to 1-1,5% CO a 300 ppm HC, u Ozonu ve žluté 2105 1300ccm jsem měl psáno 1-1,5% CO a 1200 ppm HC . V pondělí jedu na STK a zcela jistě Solexa vrátit nestihnu, tak jsem zvědav jak to dopadne, poreferuji.
Já bych řekl asi takhle, pokud s autem moc nenajezdíš, tak se na to vyprdni a dodej k Ozonu bižuterii ekonomizeru a jezdi, budeš muset ovšem upravit sací potrubí pro připojení podtlaku, tvůj momentální stav kdy podtlak odebíráš z "přepadu" sacího potrubí je nic moc. Na druhou stranu, zprovoznění Solexu může být významným překonáním jisté mety a přeneseš se na vyšší úroveň

.