Stránka 1 z 2

Chybí mazací šroub horního čepu

Napsal: úte čer 01, 2010 14:37
od Veverka
zespoda to bylo,ale dneska sundám kolo a navrchu jen tři velké šrouby,jinak nic????

Napsal: úte čer 01, 2010 14:39
od Roman
Mazacie srouby sa od urciteho casu na capoch nevyskytuju....

Napsal: úte čer 01, 2010 18:41
od Dusan
alebo co si neurobis sa nemas :D

Napsal: úte čer 01, 2010 19:25
od Veverka
Počkej to si opravdu musím nakonec navrtat?

Napsal: úte čer 01, 2010 19:27
od Hurikán
Na horních čepech nebyly nikdy ani zátky ani maznice. A na spodních nebyly maznice, ale zátky pro měření míry opotřebení čepu. Zátky si potom lidé sami vyměňovali za maznice. ;) :idea:

Napsal: úte čer 01, 2010 19:30
od Křečík Barbuška
Nic nevrtej, vykašli se na to, pokud je čep bez této blbosti, tak je konstruován jako bezúdržbový se "samomazným" materiálem. Navíc horní čep není tak ohrožen "vyplavením" či degradací maziva. Nové čepy, lepších výrobců jsou takových blbostí prosté.

Napsal: úte čer 01, 2010 19:30
od Veverka
Edit:Aha,děkuji za odpovědi.

Napsal: úte čer 01, 2010 19:31
od Křečík Barbuška
Jo a Tajfun má pravdu, ty spodní mají ten otvor na měření vůle, jak zvrhlé, fuj :D .

Napsal: úte čer 01, 2010 20:10
od MartasBrno
Mámo, to je dobrý, ještě desetinku, ještě desetinku...

RUP!!!

Napsal: úte čer 01, 2010 23:18
od vintera
[quote="Hurikán"]Na horních čepech nebyly nikdy ani zátky ani maznice. A na spodních nebyly maznice, ale zátky pro měření míry opotřebení čepu. Zátky si potom lidé sami vyměňovali za maznice. ;) :idea:[/quote

Jen tak pro zajímavost, mám několik origo spodních čepů sovětské výroby přímo s mazničkami, které jsem kdysi do zásoby koupil (jsem sysel). V pátek jsem je chtěl měnit (ale nakonec nemusel) a jak se tu na foru o tom často píše, tak jsem si na to vzpoměl a ty čepy nakonec i našel. šroubek má jiný průměr závitu i stoupání než maznička.

Napsal: stř čer 02, 2010 10:47
od MartasBrno
Takže to tam lidi nabejčili jak to šlo... Ale i to navrtávání nebude blud, mám auto po nějakém pečlivkovi, jsou tam mazice snad všude. A jsou používané, ze všeho leze vazelina horem dolem.

Napsal: stř čer 02, 2010 10:59
od vintera
není to blud, také jsem navrtával, mazat, mazat, mazat, pak to nevrže a vydrží.
ta samomaznost je limitována vždy kvalitou gumové prachovky, které jsou opravdu někdy snad jen pro parádu.

Napsal: stř čer 02, 2010 17:21
od Saša
vintera píše:ta samomaznost je limitována vždy kvalitou gumové prachovky, které jsou opravdu někdy snad jen pro parádu.
Naprostý souhlas ! Některé prachovky čepů vyrobené ze stlačené tmy a kukuřice vydrží i necelý měsíc než se totálně rozpadnou .

Napsal: stř čer 02, 2010 17:34
od Křečík Barbuška
Samozřejmě, pokud někdo neustále kupuje čepy "ty ze zelené krabičky", nemůže se divit, že prd vydrží. Mám velice dobrou zkušenost s novými Fenoxy (pohledově identické s Lemforder), Moogy, Lemfordery, tam jsou ty prachovky úplně jiné jak na "originálech" a drží, pak logicky i ten čep vydrží.

Napsal: pon čer 07, 2010 21:03
od Michal Karásek
Samomazné, nasamomazné, vyzávitovat a natlačit vazelínu. Je to sice jen můj názor, ale čepy mám takhle všechny včetně kulových, ještě mi zbývá vymyslet, jak a kam udělat maznici na pomocný čep řízení - máte někdo zkušenosti, jak se to dá udělat aby nerupnul? Zatím jsem neměl odvahu tam maznice narvat.