LPG rozštelovává se volnoběh
Moderátor: Moderátoři
LPG rozštelovává se volnoběh
Mám v žigu LPG Lovato viz fotka http://www.jawamania.info/Files/moto/22 ... 0_1978.JPG . V poslední době mi po 100 až 200km začne při provozu na plyn při volnoběhu chcípat. Vždy pomůže pootočit černým plastovým šroubem na reduktoru a naladit tak směs při které běží lépe. Jenže po 100km se to zase rozšteluje. Nemá s tím někdo zkušenost? Ještě jsem nestihl udělat průzkum, jestli to je samovolným otáčením šroubku, nebo něčím jiným a během následujícího měsíce toho nenajedu tolik abych to mohl zkoumat. Co s tím? Dá se pod šroubek vložit nějaká pružinka? Nebo je Chyba úplně někde jinde?
Pod šroubem pružina je , a nesnaž se jí vyměnit za jinou ,nebo upravovat . Narušil bys funkci reduktoru . K aretaci "šroubku" slouží "Ó" kroužek na šroubku .wiku píše:Dá se pod šroubek vložit nějaká pružinka? Nebo je Chyba úplně někde jinde?
Nastavení reduktoru bývá stabilní . závada bývá spíš v karburátoru . Kdy jsi měnil vzduchový filtr ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11089
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ano, ale jsou i výjimky potvrzující toto pravidloSaša píše: ... Nastavení reduktoru bývá stabilní. ...
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Ano ó kroužek se dá lehce vyměnit . jen nestrať tu pružinku . Po výměně se ale musí vše znova nastavit . Pružina dělá předpětí hlavní regulační membrány . Tvůj reduktor vypadá celkem zánovně , jak je to staré ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Pokud se rozlaďuje bohatost ve volnoběhu, nejpravděpodobněji jsou na vině staré svíčky. Někdy stačí je očistit dráteným kartáčem, jindy vyměnit.
Je třeba mít na paměti, že svíčky mají oproti provozu na benzin pouze poloviční životnost a zpravidla nevydrží déle než 10.000 km. Doporučuju používat nejlevnější svíčky L15Y (-C), zmenšit odtrh na 0,5 - 0,6 mm a dodržovat výměnný interval (optimálně měnit s každou výměnou oleje a vzduchového filtru).
Je třeba mít na paměti, že svíčky mají oproti provozu na benzin pouze poloviční životnost a zpravidla nevydrží déle než 10.000 km. Doporučuju používat nejlevnější svíčky L15Y (-C), zmenšit odtrh na 0,5 - 0,6 mm a dodržovat výměnný interval (optimálně měnit s každou výměnou oleje a vzduchového filtru).
Naposledy upravil(a) Marek dne čtv kvě 13, 2010 16:14, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Filtr LPG můžem v tomhle případě (volnoběh) vynechat . Ten může spůsobit problém při vyších rychlostech kdy přes něj nestačí protékat plyn (pak muže i zmrznout) .
Jiný "problém" bych viděl ve stáří regulačních membrán pokud nebyly měněny - (hlavně té velké - tlačí na ní přes páku ta pružinka) která když se s autem jezdí málo , tvrdne a strácí pružnost . Takto "vadná" membrána právě spůsobuje problémy s volnoběhem a starty za studena .
Jiný "problém" bych viděl ve stáří regulačních membrán pokud nebyly měněny - (hlavně té velké - tlačí na ní přes páku ta pružinka) která když se s autem jezdí málo , tvrdne a strácí pružnost . Takto "vadná" membrána právě spůsobuje problémy s volnoběhem a starty za studena .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
Drobek81
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
mam stejny system, membrana muze opravdu byt problem. Sada na opravu se da koupit na netu, staci pohledat...ja ju kupoval tam, kde tento system montuji (u nas HL-Propan). Vymena zabere neco pres hodku, rozebrat a vycistit a po prdeli. Filtr stoji tusim 60kc a nachazi se na te mosazne trubicce co jde od nadrze. Je to takovej mosaznej bazmek a v nem je malej filtr. Je potreba zastavit na nadrzi ventil aby nemohl unikat plyn (po predchozi zkusenosti, kdy se mi ten ventil zasekl bych to delal uz jen s prazdnou nadrzi-pomohlo natankovat plnou a ventil se "uvolnil"). V reduktoru u mne byl docela sajrajt, ale neni divu - membrany mely vice jak 100tkm zivota za sebou
Jo a sada co se prodava obsahuje vsechny pryzove dily, doporucuju tedy vymenit vse
Jo a sada co se prodava obsahuje vsechny pryzove dily, doporucuju tedy vymenit vse
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
-
Drobek81
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
filtr je v motorovym prostoru - pod autem vede trubicka od nadrze a jak vyustuje v mot. prostoru, tak je takova kulata vec s mosaznou hlavou...v tom je ten filtr-ale je ptreba zastavit plyn na nadrzi
Ten filtr je malinkej, prumer tak 40-50mm a vyska 20-25mm (viz obrazek nize). Prihodil sem i odkaz na membrany.
http://lpg-shop.elpege.cz/zbozi/10/lpg- ... c-podtlak/
http://lpg-shop.elpege.cz/zbozi/1/filtr ... to-lovtec/
Ten filtr je malinkej, prumer tak 40-50mm a vyska 20-25mm (viz obrazek nize). Prihodil sem i odkaz na membrany.
http://lpg-shop.elpege.cz/zbozi/10/lpg- ... c-podtlak/
http://lpg-shop.elpege.cz/zbozi/1/filtr ... to-lovtec/
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.