Stránka 1 z 6
Hydraulická ručná brzda
Napsal: úte dub 20, 2010 22:27
od Grov3
Zdravím, robil už niekto z Vás hydraulickú ručnú ? V blízkej dobe sa chystám spraviť si ju do auta a rád by som pocul Vas nazor, popripade nejake blizsie info
Vdaka
Napsal: úte dub 20, 2010 23:13
od ladadriv3r
myslim si ze pokial nedas aj dozadu kotuce tak to nebude mat nejaky vacsi zmysel....
Napsal: stř dub 21, 2010 06:02
od Luděk Musil
No - já bych to řekl, tedy spíše položil dotaz asi takto:
Co očekáváš, co si slibuješ, k čemu toto zařízení má sloužit?
A teprve potom bych snad začal řešit problematiku a techniku daného zařízení.
L.
Napsal: stř dub 21, 2010 06:47
od Patrac
chtěl bych mít tolik čaasu abych mohl vymýšlet takový ptákoviny. Musel by si dat zadní nábu z fiata s kotoučema, pak by se dalo uvažovat o něčem takovým...ale osobně v tom nevidim žádnou výhodu.
Napsal: stř dub 21, 2010 08:31
od Pája
Samozřejmě to chce nejspíš na soutěž, ale já bych možná zkusil odstranit mechanizmus tlačítka na ručce.
Napsal: stř dub 21, 2010 10:33
od Roman
Hydraulicka rucka sa pouziva v sutaznych autach a zapaja sa bud seriovo do okruhu zadnych brzd, alebo sa pripadne pouzivaju vzadu stvorpiestkove brzdice s tym, ze jednu dvojicu piestikov je zapojena prevadzkova brzda a na druhu dvojicu je pouzity je pouzity samostatny okruh rucnej brzdy. Na Krci sa predava drziak, na ktory ide spojkovy valcek zo skodule. Paku si treba spravit podla vlastneho uvazenia.
Oprava: ten drziak sa nepredava na Krci, ale na
http://www.skodateam.cz/
Napsal: stř dub 21, 2010 15:32
od Grov3
no pouzivat to chcem na sutaze, zapojenie by bolo take ze ten pridavny valcek od rucnej paky by tlacil kvapalinu do trubky ktora vedie na zadne kolesa. Neviem ale ci by potom fungovali riadne brzdy tak ako maju....samotnu paku aj z valcekom si vyrobim, ide mi len o to zapojenie ci by to tak fungovalo.
EDIT: pája - mechanizmus tlacitka mam odstraneny tak ze som prevrtal paku aj tlacitko takze staci tlacitko zatlacit - strcit krizom zavlačku a hotovo, mechanizmus odstraneny
Napsal: stř dub 21, 2010 15:51
od peet2101
No někdo mi to vysvětloval tak že do spojkového válečku se na nátrubek co je připojen k nádobce přivede trubka od HBV pro zadní okruh a k druhému nátrubku trubka vedoucí do zadních brzd
.
Napsal: stř dub 21, 2010 16:54
od MartasBrno
No, v tomhle jsem naprostý laik, ale ptal bych se, jestli je ten nátrubek a jeho okolí stavěný na provozní tlaky které jsou v pracovním okruhu brzd, když je k němu běžně připojená jen nádobka spojená s atmosférou. aby to pak někde neruplo... Jinak ta teorie by fungovat měla - papír snese všechno
Napsal: stř dub 21, 2010 16:59
od Saša
On je tam použit váleček který má obě díry oparřeny závitem pro trubičku . Funguje to .
Napsal: stř dub 21, 2010 19:33
od Roman
Tak, tak, skodovacky valcek, ten ktory je na fotke, ma obidve diery totozne. Jediny "problem" je, ze skodovka pouziva iny zavit (stupanie), takze je treba vyrobit trubky, ktore maju na jednom konci zigulacke ukoncenie a na druhej skodovacke. Na obrazku je nakresleny aj rucny ventil, ktorym sa da regulovat brzdny ucinok zadnych brzd.
Napsal: stř dub 21, 2010 21:00
od Marek89
Pája píše:Samozřejmě to chce nejspíš na soutěž, ale já bych možná zkusil odstranit mechanizmus tlačítka na ručce.
Mam dotaz. K čomu je táto úprava dobrá ?
Napsal: stř dub 21, 2010 21:21
od cackler
pro rychlejší starty?
Napsal: stř dub 21, 2010 21:25
od Laďuša
To snad ne.... Leccos bych si pod tim doved představit, ale starty? Tam jde o levou, pravou a spojku, plyn...
Napsal: stř dub 21, 2010 21:26
od Maysner
Marek89 píše:Pája píše:Samozřejmě to chce nejspíš na soutěž, ale já bych možná zkusil odstranit mechanizmus tlačítka na ručce.
Mam dotaz. K čomu je táto úprava dobrá ?
na bezny jezdeni zbytecnost. ale kdyz chces rozhazovat zadek do zatacek ruckou, tak parada. nemusi te nejaky tlacitko trapit. v ty chvili nemas na tlacitko cas
a v zavodech tu rucku pouzijes i jinde jak na parkovani