Stránka 1 z 1

trhanie (cukani) motorom

Napsal: pon bře 29, 2010 20:50
od mates750
Zdravim som tu novacik a po 17rokoch (moje prve auto bola lada 1300) znovu stastnym maitelom 2102 pekny kusok bez korozie 14 rokov v garazi. Ale aby som sa tu len nechvalil tak mam ten problem sktorym potrebujem pomoct. Pri vyssich otackach to znamena napriklad 3 prevodovy stupen 70km/h alebo 4 prev stupen a 100km/h je citit trhanie motorom myslim ak tu rychlost drzim konstante(dialnica minymum plynu a drzim 100) taka pol sekundova strata vykonu a opakuje sa to v nepravidelnych intervaloch. Ak pridam plyn prestane to ale samozrejme uz sa aj zvysuje rychlost. Ako keby si salo vzduch . No a skusal som to aj na mieste na neutral drzat take vysie otacky a pri otvorenej kapote vydiet ako sa trasie motor a vo vyfuku pocut take bublotanie ale len v ten moment ked ho trasie. Ostatny chod je bezproblemovy start brnk aj jazda v tych nizsich otackam v pohode. Aby som upresnil vymeny : nove sviecky, ace pumpa, nastavene ventyly, kable a rozdelovac nejavia znamky opotrebenia niesu samozrejme povodne ,kable menene mozno pred 2-3 rokmi. retaz je taka ze bolo by dobre ju vymenit ma 130000km asi ak je povodna , predzapal som skusal dopredu aj do zadu okrem zvonenia ventylov trhanie zostalo bezo zmeny.
Tak som to napisal oko som vedel dik za ochotu Mates

Napsal: pon bře 29, 2010 21:13
od Dusan
Skontrolovat odtrh na kladivku ...kable to mozu mat tiez za sebou ale najprv to kladivko ci uz nahodou tiez netreba aj vymenit.

Napsal: pon bře 29, 2010 21:33
od Cory
Keby si si nevedel rady, niekedy cez vikend by som mohol pomoct :wink: ak si teda priamo z BA.

Napsal: pon bře 29, 2010 21:36
od mates750
dik ale odtrh som pozeral nieje 100% ale le skor som za karbec lebo v ostatnom rezime funguje a teraz som pozeral starsie temy a typek tam spominal srob bohatosti ze vymenil a bolo ok ten moj srob bohatosti skoro vobec nereaguje a ja som bol v tom ze to tak ma byt . tak ho zajtra skusim kupit naprasim ho tam a uvydime. Cory dik ozvem sa ked budem v uzkych som priamo z Ba Ozaj dobra mototechna na ladi kde je v ba??

Napsal: úte bře 30, 2010 06:43
od peet2101
mates750 píše:Ozaj dobra mototechna na ladi kde je v ba??
U Coryho :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: úte bře 30, 2010 06:45
od Cory
peet2101 píše:
mates750 píše:Ozaj dobra mototechna na ladi kde je v ba??
U Coryho :mrgreen: :mrgreen:
:shock: :lol:

Napsal: úte bře 30, 2010 11:59
od oto911
jeden obchodik s lada suciastkami je na Komárovskej v podunajskych...

Napsal: stř bře 31, 2010 07:03
od Luděk Musil
mates750 píše: ... skor som za karbec lebo v ostatnom rezime funguje a teraz som pozeral starsie temy a typek tam spominal srob bohatosti ze vymenil a bolo ok ten moj srob bohatosti skoro vobec nereaguje a ja som bol v tom ze to tak ma byt ...
To by mohlo býti jádro pudla :idea:
Specielně bych se asi zaměřil na vyčištění karburátoru a hned na to bych se ještě podíval na předstih, rozdělovač (konkrétně jeho ložisko a základová deska). L.

Napsal: stř bře 31, 2010 07:12
od irut
Můj žigul mi to dělal taky, pročistilo se potrubí,karbec a za nádrž jsem dal benzínovej filtr a zatím v pohodě.

Napsal: stř bře 31, 2010 17:29
od Saša
Spomeňte si na Traboladu . Motor šel jak pila , ale pouze do 3800 ot/min , pak prskal jako vzteklá kočka . "Kroucením" čímkoli včetně předstihu , bohatosti a kontroly odtrhu nevedlo k úspěchu . Až doma po výměně kladívka ! Od té výněny je to zcela"jiný" motor . Tak bych se zaměřil na něj .

Napsal: stř bře 31, 2010 23:54
od mates750
Chalani dik za nazory. Dnes som exceloval. Rozhodol som sa ze si pozriem nakolko je vybite lozisko na rozdelovaci tak som ho vybral a ked uz ,tak nastavim aj ten odtrh. stalo sa . Ale?? zlozim a iskra nikde tak stravim hodinu zosuladovanim rozdelovaca z riskou na kluke :evil: a nic tak vymenim indukcnu cievku za niaku bosch co bola po ruke ved skusime ci to je v tej mojej. Nic tak vraciam staru na spet a zrazu iskra preco neviem bola tam a tak startujem a ide tak vseliak ale ide :D No a zrazu zhodim vycko rozdelovaca ze ten chod bude asi predzapalom ved nastavime a tak necham zapnute zapalovanie a co to vydim ja mam do cervena nahriate kladivko odtrhu ??? :roll: . No tak kua kde je skrat??? dalsia dobra pol hod kym som si znadal do kokotov a prehodil opacne zapojene kable na idukcke :evil: Dobre start ide predzapal dobre idem domov je polnoc kua :evil: . A vysledok??? Okrem hypertenzie mam aj take priadusenie v strednych otackach len pri zatazi na volnobech vyletia hore otacky normalne(to nebolo!!!) a trhanie vo vyssich otackach zostalo :!: . No NASRANE V RUKACH pre dnesok som mal sediet pri telke a prejebat cas Mexickymi telenovelami

Napsal: čtv dub 01, 2010 05:37
od peet2101
mates750 píše:tak som ho vybral a ked uz ,tak nastavim aj ten odtrh
To byla asi základní chyba :? , pravidlo je...když neněco vytáhnu musím vědět kam to zase dát a v případě rozdělovače to ssebou nese i klid motoru, ale každej se učí bo žádnej učenej z nebe nespad. Příště to bude lepší :wink:

Napsal: čtv dub 01, 2010 15:32
od Saša
Vyměň to kladívko ! Pokud se hřálo je na kontaktech jasný přechodový odpor a tím dochází k nedokonalému sycení cívky . Prostě kontakty nedokážou přenést požadovaný proud . Přehození vývodů na indukčce na to ("skrat") nemá vliv .

Napsal: čtv dub 01, 2010 21:47
od mates750
Tak hosi dnes to bolo lepsie. :P Zatial nova hlava palec chystam cely rozdelovac lebo kamos ma uplne novy a ze za 700korun ho pusti. Tak este som po Rusky precistil trisky v karbeci a to tak ze dole filter nastartovat vytocit skoro na max zapchat rukou karbec a podrzat. Funguje to :wink: Uz netrha a nejdem priskokmi vpred. Tak som spokojnejsi :)