Stránka 1 z 2
Diferak
Napsal: ned bře 14, 2010 20:54
od Lada Rider
Rad by som sa opytal zasvatenych, ci neexistuje nejaky diferak napr. z Fiata alebo niecoho podobneho, ktory by pasoval do napravy z Lady miesto originalneho? Ide mi o to, ze potrebujem nieco s dlhsim stalym prevodom ako origo 2106 1:3.9. Za odpovede a tipy dakujem.
Napsal: ned bře 14, 2010 23:02
od rosta
nooo.. a co seat 1430 ? v našich zeměpisnýchj šířkách sice nesehnatelná věc ale je to taky licence fiatu 124 a má to shodnou zadní nápravu-jen nevím jakej převodovej poměr dělali-byla jinak odstupňovaná špajzka a původní fiaťáckej motor 2krát OHC
Napsal: pon bře 15, 2010 08:07
od Luděk Musil
Tuším Mirafiori nebo Argenta měly dif 3,73:1 .
Montér Kolja s tím něco dělal ... ale podrobnosti si již nepamatuji. L.
Napsal: pon bře 15, 2010 08:33
od Marek
Nejde to. Dif z mirafa je podobný, ale jeden rozměr je jiný a kvůli tomu to použít nelze.
Budete se muset smířit s tím, že dif s rozvodovkou 3,9:1 je nejrychlejším převodem pro Ladu.
Mne osobně by zajímalo, jestli třeba dieselová Niva nemá rychlejší převod rozvodovky. Majo tvrdil, že ne (že má 3,9:1), ale mně to přijde divné. Kdyby totiž měla převod 3,9:1, mohla by jet maximálně 120 km rychlostí (a to už by byl milý zlatý diesel docela zpocený).
Napsal: pon bře 15, 2010 08:43
od Wolf
Marek píše:Mne osobně by zajímalo, jestli třeba dieselová Niva nemá rychlejší převod rozvodovky. Majo tvrdil, že ne (že má 3,9:1), ale mně to přijde divné. Kdyby totiž měla převod 3,9:1, mohla by jet maximálně 120 km rychlostí (a to už by byl milý zlatý diesel docela zpocený).
Vždyť on to s tím naftovým motorem není žádnej divočák

, co jsem koukal, tak ta devatenáctistovka má výkon něco málo přes 60 koní, točák 114-118 Nm a rychlost uvádějí 125 km/h, někde skutečně jenom 120 km/h.
Napsal: pon bře 15, 2010 08:46
od Marek
To je fakt, že divočák to nebude. Ale vzhledem k redukcím jsem si myslel, že silniční kvalty mohly být delší, čili rychlejší koncové převody. Tak asi opravdu není jiné východisko než 3,9:1.
Napsal: pon bře 15, 2010 09:04
od Maysner
niva D a TD ma pouze 3,9. adam to potrebuje zmenit kvuli malym kolum a jinymu motoru
Napsal: pon bře 15, 2010 09:16
od ger007
vymen celu napravu, pravodovku, kardan a mozes dat aj dlhsi diff
Napsal: pon bře 15, 2010 09:54
od Luděk Musil
Marek píše:Nejde to. Dif z mirafa je podobný, ale jeden rozměr je jiný a kvůli tomu to použít nelze
On právě montér Kolja na magnetické brusce zmenšoval tloušťku planetových kol nebo něco takovýho, ale jak říkám - neznám/nevzpomínám si podrobnosti. A do jakého stadia se s tím dostal také nevím. L.
Napsal: pon bře 15, 2010 10:03
od Lada Rider
Marek píše:Nejde to. Dif z mirafa je podobný, ale jeden rozměr je jiný a kvůli tomu to použít nelze.
A nepasoval by vymenit len tanier a hruska?
Luděk Musil píše:On právě montér Kolja na magnetické brusce zmenšoval tloušťku planetových kol nebo něco takovýho, ale jak říkám - neznám/nevzpomínám si podrobnosti. A do jakého stadia se s tím dostal také nevím. L.
No mohol by sa k tomu vyjadrit, to ma zaujima...
Napsal: pon bře 15, 2010 20:43
od Maysner
monter kolja se tu uz skoro, nebo dokonce vubec, nevyskytuje
Napsal: pon bře 15, 2010 20:58
od Lada Rider
Maysner píše:monter kolja se tu uz skoro, nebo dokonce vubec, nevyskytuje
konec monteru v cechach?

Napsal: úte bře 16, 2010 09:26
od čmelák
umg si zabil!
nevymyslaj ako marabeckova aj tak ta dam nepomoze ti nic
Napsal: úte bře 16, 2010 15:00
od Lada Rider
neboj nic, volaco vymyslim...
Napsal: úte bře 16, 2010 15:36
od Cory
čmelák píše:nevymyslaj ako marabeckova
Ty poznas moju spoluziacku?
