Stránka 1 z 1
Ventííííly?
Napsal: pát úno 19, 2010 18:17
od mušketýr
Mám na 1.7 špatný sací a výfukový ventil.Jsou všechny ventily stejný?Mám dost nových ventilů,ale bez jakáhokoli označení tak abych tam nefouk nějakej jinej.
Dík.
M,S.
Napsal: pát úno 19, 2010 19:00
od Maysner
ventily jsou stejny s kazdym jinym lada motorem. jinak jsou saci vetsi nez vyfukovy
Napsal: pon úno 22, 2010 14:57
od Luděk Musil
A minimálně v základní řadě (2101-2107, 2121 - podélně uložený motor, původně talyján) jsou sací ventily jednoho druhu a výfukové ventily také jednoho druhu.
Jak psal Maysner - sací mají větší talíře.¨
A až je tam budeš "foukat", bylo by velmi vhodné - přímo žádoucí, aby jsi je předtím zabrousil. L.
Napsal: pon úno 22, 2010 15:04
od Drobek81
Luděk Musil píše:A až je tam budeš "foukat", bylo by velmi vhodné - přímo žádoucí, aby jsi je předtím zabrousil. L.
ja bych ho zbytecne nedrazdil...
Ale jinak mas pravdu, spise nez zabrouseni je lepsi frezovani + zabrouseni...
fd
Napsal: pon úno 22, 2010 22:10
od mušketýr
Hlava je na motoru.Napíšu knihu"moje lada 2102 s motorem 1.7"Je to totální psycho.Komukojiv jsem na tom motoru nechal cokoli udělat tak to zkurvil a nebo minimálně neudělal co měl.Díky tomu zabitý víkend,ujeto zbytečně 250km a hlavně ztracené iluze.Nic nikdy nechtějte udělat od známých.Ušetříte si móóóc nervů.Teď již jen ten motor dát do auta.Dělá mi to opět známý,ale je to poslední v kterého mám ještě důvěru.Bude tam bezkontakt asi ze tří aut tak čekám další psycho.
Mušketýr
Napsal: úte bře 02, 2010 22:31
od miskoo
Trosku odbocim ale niekto mi povedal ze na ladu pasuju strunky co vracaju ventily s neakeho BMW cka starsieho vie o tom niekto nieco?
Napsal: stř bře 03, 2010 06:44
od Pája
Pokud nemáš v plánu vačku přes 300 stupňů a max. otáčky okolo osmi tisíc, tak nejsou žádný extra péra potřeba. Jen zbytečně budeš víc namáhat rozvod, třecí plochy vaček/vahadel a brzdit motor odporem vačkový hřídele.
PS: Koukněte někdo do moudrý knihy, ale mám dojem, že sací/vejfukový ventily maj jiný dýlky dříků, i když né o moc.
xdf
Napsal: stř bře 10, 2010 21:29
od mušketýr
Vyřešeno!!!Smazat!!!
m.s.
Napsal: čtv bře 11, 2010 14:58
od JmJ
vyreseno? motor v tavici peci?
no mazat to nebudem, at se dalsi silenci pouci

vcg
Napsal: úte bře 23, 2010 20:41
od mušketýr
Konečně dnes domontováno a natočeno.Potrápil mě bezkontakt.Spíš jsem ho špatně zapojoval,než by bylo něco v pytli.Plánek jsem měl,ale nějak jsem to zpackal.
Předstih mám podle ucha,ale zítra zajedu na stroboskop.
Kolik by měl být předstih?
Jo a mám strašně vysokej volnobeh.
Může to být že směšovač byl seřízen na motor 1.2?
Pokud to tim nebude,dám tam jinoej karbec.
Jo a jak se nasadí do těch plastů a gumy fofrklacek?
M.sS.
Napsal: stř bře 24, 2010 06:38
od Luděk Musil
musketyr píše:Jo a jak se nasadí do těch plastů a gumy fofrklacek?
Použij postup "la Drobek":
Do vnitřku řadicí páky vlož gumovou objímku, potom ten bílý plastový váleček (rozříznutým napřed

), druhou gumovou objímku, zacvakni rozpěrný kroužek a celek naraž na brko čouhající z převodovky .... primitivní - účinné

. L.
dsf
Napsal: stř bře 24, 2010 09:51
od mušketýr
OK.Dík.To bude asi nejmenší problém.
Kolik mám dát ten předstih?
Nemám karbec s podtlakem,tudíž nemám kam zapojit podtlak z rozdělovače.Mám to zaslepit?Nebo nechat?
M.S.
Napsal: stř bře 24, 2010 13:51
od popest
Nechej to klidně volně... Pokud se ti v prostoru motoru nevytvoří podtlak, což by bylo zajímavé... Tak s tou bembránou nic nehne..
Napsal: čtv bře 25, 2010 23:01
od Stanley__001x
Rozdělovač na Ozon/Weber (s podtlakem a bez podtlaku) má jinou odstředivou regulaci
