budík tlaku
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
budík tlaku
dal by se budik tlaku oleje, "tak nějak" převinout aby měřil v menším rozsahu, napřiklad do 3 barů??..
čidlo by to mělo zvladnout ne??.. měřit, tlak paliva..
čidlo by to mělo zvladnout ne??.. měřit, tlak paliva..
jenom nápad, neříkam, že by to mohlo fungovat. Budík jsem ještě rozebranej neměl ale typuju, že uvnitř bude poměrovej měřící přístroj (myslim že se mu říká logometr), a tam se od sebe odčítaj toky jedn. zkříženejch cívek. jedna je napájena přímo a druhá od čidla. a jestli uvažuju dobře, tak by stačilo změnit napjecí napětí - takže snížit
ale ono to bude jako dycky u mě blbě .. uvidíme, Saša a Petr HC to rozštípnou
ale ono to bude jako dycky u mě blbě .. uvidíme, Saša a Petr HC to rozštípnou
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem si všim . U tlakoměru nevím jak je řešen , ten jsem nemněl rozebrán , ale pokud je tam křížový systém tak ten měří pořád stejně i když je napájen různým napětím . Proto staré Lady (až po 110) nemají stabilizované napětí pro palubku .
Jaký tlak paliva chceš měřit ? u í-čka . Lada olejový (03/06) snímač na to zrovna vhodný moc není , ale fungovat bude . určitě by ale budík šel upravit aby ukazoval třeba na plnou výchylku 3bar . Jinak tlakových senzorů je v nových autech spousty . Pár (desítek) mi jich doma leží . 5ekni co přesně chceš měřit a jak (ručička/digit.) a po něčem kouknu nebo poradím .
Jaký tlak paliva chceš měřit ? u í-čka . Lada olejový (03/06) snímač na to zrovna vhodný moc není , ale fungovat bude . určitě by ale budík šel upravit aby ukazoval třeba na plnou výchylku 3bar . Jinak tlakových senzorů je v nových autech spousty . Pár (desítek) mi jich doma leží . 5ekni co přesně chceš měřit a jak (ručička/digit.) a po něčem kouknu nebo poradím .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Že chceš měřit tlak paliva to je mi jasné , ALE u jakého systému - Karburátor nebo vstřikování ?
Je tam obrovský rozdíl .
Je tam obrovský rozdíl .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Takže si někde kup manometr se zadním vývodem . Cena tak 200kč . A rozsahem max 1 bar . pokud neseženeš 0.6 - 0.8 , jinak ručička bude proklatě nízko . Víc než cca0.8 bar stejně jehlový ventil neudrží . Běžný tlak je 0.2bar .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
A kdo říká že to bude v motoru . V UL letadlech také není v motoru ale na přístrojovce .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Odmotáním by to patrně šlo . Jak znám ruské budíky tak tam možná bude i odpor a jeho změnou ... . Ale nejsem si jist že mastodontní olejový snímač tlaku bude rozumně umět měřit tak malé hodnoty .
Kabinové měřáky se buď připojují kapilárou , nebo oddělovačem , aby při poruše neteklo palivo do kabiny .
Kabinové měřáky se buď připojují kapilárou , nebo oddělovačem , aby při poruše neteklo palivo do kabiny .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Jo, s kohoutkem, nebo snějakou tryskou aby toho případně neteklo moc - ale tahat benzín pod palubku je fakt drsný, myslím že charakteristický pach žigulů u tebe nabyde nových rozměrů Není náhodou budík tlaku bimetalový? nebo je bimetalový snímač? Asi bych si nadával práci s odmotáváním původního budíku, spíš bych pro něj dobastlil nějaké zapojení... podle použitého snímače.
Nejjednodišší stejně bude téčko, kus hadice a manometr jak psal Saša.
Nejjednodišší stejně bude téčko, kus hadice a manometr jak psal Saša.
Popis dával Marek zde . http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=9005
Teď sem koukal do měřáku tlaku oleje a je tam křížový . Čili dvě vinutí proti sobě .
Teď sem koukal do měřáku tlaku oleje a je tam křížový . Čili dvě vinutí proti sobě .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!