Neznámé zápalko => do Lady?
Moderátor: Moderátoři
a co tohle
? prej by to mělo být elektr.zapalko-potřeboval bych vědět jak se to zapojí
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
z čeho jsi to vykuchal?
Jestli máš dobrý voči a věříš kreslířům, zkus toto,
pozice 58 130Т-3734010 Коммутатор транзисторный типа TK102 в сборе
http://www-us.agrotech.com.ua/esp/catal ... 2/101.html
případně tady to je se zoomem, lepší.
http://parts.tehsoftnn.ru/1/10/112/101.shtml
Jestli máš dobrý voči a věříš kreslířům, zkus toto,
pozice 58 130Т-3734010 Коммутатор транзисторный типа TK102 в сборе
http://www-us.agrotech.com.ua/esp/catal ... 2/101.html
případně tady to je se zoomem, lepší.
http://parts.tehsoftnn.ru/1/10/112/101.shtml
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
podle všeho nic, mělo by to nahradit Původní cívku a odlehčit přerušovač, proto je tam ta elektronická krabice. je to tranzistorový zapalování. Z toho schematu to vyčíst jde, ale chce to soustředění. Někdo si to asi sehnal jako pokrokový zápalko, jen je otázka jak velikej přínos by to mělo.
osobně bych si to prohlíd, případně namontil, zkusil jezdit a pak třeba dal za sklo - nikdo jinej v ulici zaručeně nic podobnýho nemá. na tyhle věci su úchyl, kdybys bydlel za rohem, řekl bych ti prodej mi to
EDIT:
takže zapojení zleva doprava je:
kostra (to je vidět)
+ cívky (pozor, viz níže)
studenej konec cívky (ten co jde normálně na kladívko)
kladívko.
V origo zapojení je ještě blok 16 130Т-3705050 Сопротивление добавочное типа СЭ107, což je vložený odpor který se při startování přemosťuje. To je super, akorát že při provozu má být zapojený a jeho hodnotu neznáme. Jeho hodnota je příslušná té origo cívce která k tomu je.
Absence odporu by mohla jít obejít vyřazením výhody kterou to nabízí tím, že se použije jenom zápalko a původní žigo cívka, která je stavěná na běžný palubní napětí. K tomu se ale může vyjádřit nějakej odborník.
Je to pěkná relikvie.
osobně bych si to prohlíd, případně namontil, zkusil jezdit a pak třeba dal za sklo - nikdo jinej v ulici zaručeně nic podobnýho nemá. na tyhle věci su úchyl, kdybys bydlel za rohem, řekl bych ti prodej mi to
EDIT:
takže zapojení zleva doprava je:
kostra (to je vidět)
+ cívky (pozor, viz níže)
studenej konec cívky (ten co jde normálně na kladívko)
kladívko.
V origo zapojení je ještě blok 16 130Т-3705050 Сопротивление добавочное типа СЭ107, což je vložený odpor který se při startování přemosťuje. To je super, akorát že při provozu má být zapojený a jeho hodnotu neznáme. Jeho hodnota je příslušná té origo cívce která k tomu je.
Absence odporu by mohla jít obejít vyřazením výhody kterou to nabízí tím, že se použije jenom zápalko a původní žigo cívka, která je stavěná na běžný palubní napětí. K tomu se ale může vyjádřit nějakej odborník.
Je to pěkná relikvie.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
díky moc- v sobotu nebo v neděli si budu hrátMartasBrno píše:podle všeho nic, mělo by to nahradit Původní cívku a odlehčit přerušovač, proto je tam ta elektronická krabice. je to tranzistorový zapalování. Z toho schematu to vyčíst jde, ale chce to soustředění. Někdo si to asi sehnal jako pokrokový zápalko, jen je otázka jak velikej přínos by to mělo.
osobně bych si to prohlíd, případně namontil, zkusil jezdit a pak třeba dal za sklo - nikdo jinej v ulici zaručeně nic podobnýho nemá. na tyhle věci su úchyl, kdybys bydlel za rohem, řekl bych ti prodej mi to
EDIT:
takže zapojení zleva doprava je:
kostra (to je vidět)
+ cívky (pozor, viz níže)
studenej konec cívky (ten co jde normálně na kladívko)
kladívko.
V origo zapojení je ještě blok 16 130Т-3705050 Сопротивление добавочное типа СЭ107, což je vložený odpor který se při startování přemosťuje. To je super, akorát že při provozu má být zapojený a jeho hodnotu neznáme. Jeho hodnota je příslušná té origo cívce která k tomu je.
Absence odporu by mohla jít obejít vyřazením výhody kterou to nabízí tím, že se použije jenom zápalko a původní žigo cívka, která je stavěná na běžný palubní napětí. K tomu se ale může vyjádřit nějakej odborník.
Je to pěkná relikvie.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Bez úprav ne. Je jednodušší ho dát jen na klasiku kladívko, na ot je stavěný. A stejně ve mně ještě hlodá červík, jak to je s tou cívkou... Ideál by byl k tomuto sehnat ještě ten předřadnej odpor a dát to jako sadu komplet. když se odpor (jeho hodnota) nesežene, bál bych se tu dodanou cívku použít. To bych použil radši běžnou Lada. Anebo je ještě jedna možnost, použít cívku z jiné "elektroniky", třeba z favorita, ta je s odporem pokud vím nějak dohromady, ale nevím nakolik se ty dvě zápalka funkčně liší.
Komplikuju to co?
nejednodušší cesta jak toto uvést do "zkušebního" provozu je zapojit to normálně jak jsem psal:
zapojení zleva doprava
kostra
+ cívky
studenej konec cívky
kladívko.
jo a je do auta ZIL 131.
Komplikuju to co?
nejednodušší cesta jak toto uvést do "zkušebního" provozu je zapojit to normálně jak jsem psal:
zapojení zleva doprava
kostra
+ cívky
studenej konec cívky
kladívko.
jo a je do auta ZIL 131.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno