Zapojení rádia
Moderátor: Moderátoři
Zapojení rádia
Ahoj zapojuji rádio a nevim jak zapojit + kam to dát nejdřív sem to dal na baterku, ale zjistil sem že se baterka a den vybiji kde jinde dát plus na 12 voltů aby to hrálo na otočení klíčkem ??
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11043
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Novější autorádia mají "plusy" dva. Jeden permanentní "silový", který též zálohuje paměť a "ovládací", který se připojuje "za klíček". Občas bývá na rádiích i plánek zapojení i s popisem barviček vodičů. Možná ti pomůže toto http://www.dvdautoradia.cz/autoradia-s- ... tory-popis . Pokud si nebudeš jist, tak sem nahoď nějaké info o tom rádiu, nejlépe detailnější fotku.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
POZOR, uz jsem se setkal i s timto konektorem. Nevim jestli je to "Made in China". Da se to jednoduse poznat, vystupy jsou barevne oznaceny, ale clovek se na to lehce nachyta.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Co je na něm POZOR-uhodné ? vždyť je to ISOAtex píše:POZOR, uz jsem se setkal i s timto konektorem
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Pro oboji.. Ou ale jestli je modry nevimTeepee píše:Je to pro vysouvání antény nebo pro napájení zesilovače?
Je uzasne, kdyz je jeden takovy a druhy makovy. Krasne to do sebe pasuje, akorat to spali zesilovac, repracky a jine drobnustky...Co je na něm POZOR-uhodné ? vždyť je to ISO
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Je to pro napájení antény se zesilovačem . Používá se to také jako signál pro "motorovou" anténu , nebo jako povel k zapnutí zesilovače na repro . U novějších rádijí ho lze zatížit pouze 100 mA
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Pořád jsem mimo .Atex píše:Je uzasne, kdyz je jeden takovy a druhy makovy. Krasne to do sebe pasuje, akorat to spali zesilovac, repracky a jine drobnustky...
Mám to chápat tak že existuje autorádio které má tyhle ISO konektory ale nejsou tak zapojeny ? Ale to pak nechápu jak to může spálit třeba reproduktory .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Kua, udelal jsem dalsi obrazek
Prijel za mnou kluk ze mu nikdo neumi zapojit autoradio, ze mi da kolik penez chci, hlavne kdyz to zapojim. Bylo tam toto:
Takze jsem se prestal ridit barvickama na samci, ale koukal samici (na radiu), aby to fungovalo.
Prijel za mnou kluk ze mu nikdo neumi zapojit autoradio, ze mi da kolik penez chci, hlavne kdyz to zapojim. Bylo tam toto:
Takze jsem se prestal ridit barvickama na samci, ale koukal samici (na radiu), aby to fungovalo.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Nepasuju do seba, kazdy ma "zamok" na inom mieste - repraky v strede a napajanie naboku. Prehodit ich dokaze iba "silnejsi" jedinec. Modry je tak ako pise Saša. Da sa nim aj zapinat zosilnovac, i ked slusnejsie radia maju na zapinanie zosilnovaca vyvedeny este jeden drat - na nom sa objavi plus oneskorene. Je to kvoli zamedzeniu "lupancov" pri zapinani zosilnovaca.
Doteraz som sa stretol iba s cislovanim reproduktoroveho konektora podla druheho obrazku dole ( t.j. cislovanie rovnake ako na napajacom konektore), s tym, ze:
1 pravy zadny +
2 pravy zadny -
3 pravy predny +
4 pravy predny -
5 lavy predny +
6 lavy predny -
7 lavy zadny +
8 lavy zadny -
Ak boli repraky z radia vyvedene na ISO konektor inac, tak "klobuk dole " pred vyrobcom toho radia....
Doteraz som sa stretol iba s cislovanim reproduktoroveho konektora podla druheho obrazku dole ( t.j. cislovanie rovnake ako na napajacom konektore), s tym, ze:
1 pravy zadny +
2 pravy zadny -
3 pravy predny +
4 pravy predny -
5 lavy predny +
6 lavy predny -
7 lavy zadny +
8 lavy zadny -
Ak boli repraky z radia vyvedene na ISO konektor inac, tak "klobuk dole " pred vyrobcom toho radia....
Roman
Žádné doposud viděné autorádio nemnělo na ISO konektoru SANICI ta je na konektoru v autě ! Konektor (samice/samec) se pozná dle toho jestli má piny nebo "dutinky" (díry) .Atex píše:Takze jsem se prestal ridit barvickama na samci, ale koukal samici (na radiu), aby to fungovalo
Existuje jedna anomálie v zapojení ISO konektoru a to u některého modelu autorádia f. Becker , je tam "jinde" klíčkové + .
Možná jsem to pochopil špatně , ale ze tvé informace a obrázku nelze vydedukovat na co si je třeba dát pozor . Neber to špatně nožná je to moje profesionální vada .
Teď sem četl příspěvek Romana : Aha číslování a možná tím i zapojení repráků . Naštěstí pokud je to takhle zapojeno to nic nespůsobí - pouze to nebude hrát . Tedy né že by úplně , ale repráky budou hrát (slabě) jen na rozdílovou složku při stereu .
Naposledy upravil(a) Saša dne stř pro 09, 2009 12:33, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
V tomhle případě to sice bude fungovat - ale... paměť , vypínání . U toho Beckera ovšem nepude nic (nepujde zapnout) . To kíčkové + je úplně jinde 7 a 4 musí mít trvale + a klíčkové je 3 !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Teepee
- Příspěvky: 4314
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
100mA, super, to jsem nevěděl.Saša píše:Je to pro napájení antény se zesilovačem . Používá se to také jako signál pro "motorovou" anténu , nebo jako povel k zapnutí zesilovače na repro . U novějších rádijí ho lze zatížit pouze 100 mA
Kousek z návodu k autorádiím SONY (GT430, BT3600):
If you have a power antenna (aerial) without a relay box, connecting this unit with the supplied power connecting lead may damage the antenna (aerial).
Notes in the control and power supply leads:
- The power antenna (aerial) control lead (blue) supplies +12V DC when you turn on the tuner, or when you activate the AF (Alternative Frequency) or TA (Traffic Announcement) function.
- When your car has built-in FM/MW/LW antenna(aerial) in the rear/side glass, connect the power antenna (aerial) control lead (blue) or the accessory power supply lead (red) to the power terminal of the existing antenna (aerial) booster. For details, consult your dealer.
- A power antenna (aerial) without a relay box cannot be used with this unit.
Je možný že v první větě má být místo posledního slova antenna slovo unit? Protože já tomu takhle nějak nerozumím. Jak bych mohl odpálit anténu, když nebude mít relátko?.
A jak poznám že mám v autě anténu se zesilovačem? (Podle tvaru dílu mezi střechou a prutem?) http://forum.ladaklub.com/download.php?id=16839
Protože mezi konektorem auta a rádia je redukce a je jen třídrátová (bez anténního napájení) a dočasné rádio Blaupunkt Beta prakticky nepřijímačuje. Chci si koupit Sony GT430 a nerad bych, abych byl pořád bez tuneru, nebo to propojením dokonce nějak odpálil a přidělal si další starosti.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Připojením antény (tedy jejího zesilovače pokud ho má) se nemusí dávat žádné relé ! Pokud tím "The power antenna" nemají na mysli Motorem vysouvací anténu , tam se relé ve většině případů použít musí .
Zda li máš na Peugeotu anténu se zesilovačem není dnes tak lehké zjistit . "Dnes" může být zesilovač kdekoli . Hojně se také používá vyhřívíní skla (pžední/zadní) jako anténa a zesilovač je někde "zašit" . Ta tvoje v předu je origo ?
Nejlepší bude připojit k příslušnému konektoru v patici (auta) + 12V . Zesilovač bez napájení se chová jako by byl utržený kabel a neproleze skrz něj témněř nic .
Máš v autě (origo elektrika) ISO nebo nějaký Peugeot konektor ?
Zda li máš na Peugeotu anténu se zesilovačem není dnes tak lehké zjistit . "Dnes" může být zesilovač kdekoli . Hojně se také používá vyhřívíní skla (pžední/zadní) jako anténa a zesilovač je někde "zašit" . Ta tvoje v předu je origo ?
Nejlepší bude připojit k příslušnému konektoru v patici (auta) + 12V . Zesilovač bez napájení se chová jako by byl utržený kabel a neproleze skrz něj témněř nic .
Máš v autě (origo elektrika) ISO nebo nějaký Peugeot konektor ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!