Stránka 1 z 3

Koprův Citroën BX combi

Napsal: sob říj 31, 2009 17:32
od Jelen
Tak, jelikož byl Kopr moc hodný, tak dostal za přepis luxusní Citroën BX combi. Byl to super den, nechám promluvit fotky:

Kopr poprvé v životě v Metru :-D
Obrázek

Kopr poprvé luxuje svůj nový imperialistický vůz mým socialistickým vysavačem :-D
Obrázek

Leštění a čištění, bo by takto odjet nemohl :)
Obrázek

Klobáspauza
Obrázek

Čištění probíhá v plném proudu
Obrázek

Ještě trochu očistit
Obrázek

Hele, kudy se do toho hází uhlí?
Obrázek

Kopr zmerčil můj imperialistický vůz,
Obrázek

Hned musel proběhnout test jízdou
Obrázek

I hle, balón :)
Obrázek

Šťastný Kopr
Obrázek

Sem se Robert vždy toužil podívat
Obrázek

Kopr unešen jízdou
Obrázek

Šťastný majitel v novém stroji
Obrázek

Ještě jedna póza
Obrázek

A hurá domů, už je přeci jen na čase
Obrázek

A už se vydává na dalekou cestu domů
Obrázek

Napsal: sob říj 31, 2009 19:39
od Laďuša
Ha, vrátil se na místo činu! :) A jak dělal prve Zagorku :mrgreen:
Tak nechť slouží!
Jelen píše:Klobáspauza
A byla s mákem? 8)
Jelen píše:Hele, kudy se do toho hází uhlí?
A zbylo eště vůbec pod Volhou? A fermež by třeba taky nevadila :D

Napsal: sob říj 31, 2009 20:06
od Jelen
BX by to určitě zchrouplo :-D

Napsal: sob říj 31, 2009 20:24
od Hurikán
Tak to musím Koprovce náležitě pogratulovat. :thumbleft:

BX je velmi osobitý vůz s velkým charizma. Také jsem ho kdysi moc chtěl. Dokonce jsem se byl na jednoho moc podobného i podívat. Ten byl ale navíc 4x4 :P Od koupě mě nakonec odradil jen ne zcela dobrý stav některých agregátů.

Napsal: sob říj 31, 2009 20:49
od Jelen
Jak na těhlech autech začne odcházet hydraulika, tak je to počátek konce. Kamarád, který byl předminulý majitel, nechal vyměnit všechny trubky a dal i nové koule, nechal celé hydraulice udělat G.O. Jen pumpa a zadní koule zůstaly původní. Ten, kdo to od něho koupil, s tím moc nejezdil, jen to auto stálo na parkovišti a pak začalo zlobit. (mám podezření na pumpu) Nechtělo se zvedat a okolo řemenice je trochu vidět únik hydrauliky, právě z pumpy. Tu musí kopr asi vyměnit, i když ještě snad vydrží. Jak mu auto začalo zlobit, tak řekl, že ho nechá ekologicky zlikvidovat, tak jsem mu řekl, že si ho vezmu a slíbil jsem ho Koprovi. Ty dva dny, co jsem auto měl, jsem s ním najezdil 200km a musím říct, že kdyby jsem ho Robertovi neslíbil, nebo ho nechtěl, tak jsem si ho nechal a peugeota nechal sešrotovat. Fakt super auto. Hlavně je to turbodiesel s intercoolerem, takže to auto fakt jede po sešlápnutí plynu jak splašený a jezdí za 5-6 litrů.

Napsal: sob říj 31, 2009 21:11
od Hurikán
To věřím, že se Ti BX zalíbilo. Na povožení je to super. Je to taková malá loď, která dovede být i pěkně mrštná. Zvlášť ve verzi 1,9 GTi 16V. To je z toho docela solidní žihadlo. Díky dobré aerodynamice si to na dálnici úplně lebedí. :D

K úploné dokonalosti mě na hydraulice chyběla lehce snížená poloha. Místo čtyř poloh (spodní servisní, běžná provozní, lehce zvýšená provozní a horní servisní), by to chtělo pět poloh (obohacení o lehce sníženou provozní polohu pro dálniční provoz) Tohle tuším řešily některé Xm a Xantie elektronicky nějakou automatikou, která vyhodnocovala styl a rychlost jízdy a na základě toho lehce upravovala i světlou výšku auta.

Napsal: sob říj 31, 2009 21:16
od Jelen
To by bylo bezva. Takové xantii v kombíku bych se vůbec nebránil. S tímhle BX jsme jezdili za prací do Kunovic na L-410ky a zvládla letět po dálnici celou cestu 180km/h :)

Napsal: sob říj 31, 2009 21:29
od Křečík Barbuška
Má těch plechovek málo? :koko:

Napsal: sob říj 31, 2009 22:26
od Kopr
Tož už su doma a co nevidím :D

http://fotoalba.cz/alba/Kopr21061/2070478 fotky zde 8) :wink:

Tož cesta proběhla v nej spokojenosti je to velice pohodlný kočár, fantastické zrychlení velice ochotné brzdy a posilovač řízení nemá chybu postupně se vychytá pár mušek a auťák jako cumel. Velké díky Fandovi za vše (hlavně výlet s Medvědem mě okouzlil 8) )

Napsal: sob říj 31, 2009 22:26
od Jelen
Hurá, oslavujme :-D

Napsal: ned lis 01, 2009 01:10
od Atex
Jelen píše:Jak na těhlech autech začne odcházet hydraulika, tak je to počátek konce.
No jiste, tohle tvrdi kazdy kdo se toho akorat boji ... "hydraulika" je spolehliva, a kdyz se pokazi, da se to levne opravit, Kopre vubec takove pi*oviny neposlouchej ... Muj strejda je spokojeny majitel jiz 4. Citroenu (3x BX a ted ma Xantii) a o tomhle uz jsme se bavili ...

Napsal: ned lis 01, 2009 09:49
od MacGyver
Strejda má už taky buď druhej nebo snad třetí Citroën BX, mě se to autod docela líbí, má takovej futuristickej vzhled a hlavně ta jízda v něm je, jako by se člověk vznášel, vždycky se mi líbilo, když nastartoval, tak nejdřív předek nahoru, potom zadek :mrgreen:. V tom prvním co měl, tak nebyl obyčejnej tachometr, ale takovej váleček, na kterém byly natištěný čísla a ten se otáčel podle toho, jak rychle jel. Už to bude tak 10 let, ale tak mě to nadchlo, že si to pamatuju doteď :) Teď fakt nevim, jestli jsem to s těma čárkama ve větě nepřehnal. :roll:

Napsal: ned lis 01, 2009 09:59
od zelvotron
Hurikán píše:Tohle tuším řešily některé Xm a Xantie elektronicky nějakou automatikou, která vyhodnocovala styl a rychlost jízdy a na základě toho lehce upravovala i světlou výšku auta.
Jo u těch prvních to bylo tak, že pokud jsi jel dýl jak třeba 2 minuty na 100 km/h, tak se to samo snížilo o 2 cm, pokud jsi zpomalil pod 80 tak se to vrátilo. Tedy ty hodnoty přesně nevím, ale plus mínus tak okolo to bylo. :)
Jelen píše:I hle, balón :)
dolítal :P :D

Napsal: ned lis 01, 2009 10:38
od Hurikán
zelvotron, Jo, tohle jsem myslel. Jenom jsem si už nepamatoval detaily. Pouze obecnou funkci. Je to už víc jak 10 let, :shock: co jsem se o Citroëny hloubkově zajímal.

Napsal: ned lis 01, 2009 11:18
od Štěpán
Něco pro osvětu nehydraulického národa... :-P

http://www.youtube.com/watch?v=gv75ZY1afJM