Koprův Citroën BX combi
Moderátor: Moderátoři
Koprův Citroën BX combi
Tak, jelikož byl Kopr moc hodný, tak dostal za přepis luxusní Citroën BX combi. Byl to super den, nechám promluvit fotky:
Kopr poprvé v životě v Metru
Kopr poprvé luxuje svůj nový imperialistický vůz mým socialistickým vysavačem
Leštění a čištění, bo by takto odjet nemohl
Klobáspauza
Čištění probíhá v plném proudu
Ještě trochu očistit
Hele, kudy se do toho hází uhlí?
Kopr zmerčil můj imperialistický vůz,
Hned musel proběhnout test jízdou
I hle, balón
Šťastný Kopr
Sem se Robert vždy toužil podívat
Kopr unešen jízdou
Šťastný majitel v novém stroji
Ještě jedna póza
A hurá domů, už je přeci jen na čase
A už se vydává na dalekou cestu domů
Kopr poprvé v životě v Metru
Kopr poprvé luxuje svůj nový imperialistický vůz mým socialistickým vysavačem
Leštění a čištění, bo by takto odjet nemohl
Klobáspauza
Čištění probíhá v plném proudu
Ještě trochu očistit
Hele, kudy se do toho hází uhlí?
Kopr zmerčil můj imperialistický vůz,
Hned musel proběhnout test jízdou
I hle, balón
Šťastný Kopr
Sem se Robert vždy toužil podívat
Kopr unešen jízdou
Šťastný majitel v novém stroji
Ještě jedna póza
A hurá domů, už je přeci jen na čase
A už se vydává na dalekou cestu domů
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ha, vrátil se na místo činu! A jak dělal prve Zagorku
Tak nechť slouží!
Tak nechť slouží!
A byla s mákem?Jelen píše:Klobáspauza
A zbylo eště vůbec pod Volhou? A fermež by třeba taky nevadilaJelen píše:Hele, kudy se do toho hází uhlí?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Jak na těhlech autech začne odcházet hydraulika, tak je to počátek konce. Kamarád, který byl předminulý majitel, nechal vyměnit všechny trubky a dal i nové koule, nechal celé hydraulice udělat G.O. Jen pumpa a zadní koule zůstaly původní. Ten, kdo to od něho koupil, s tím moc nejezdil, jen to auto stálo na parkovišti a pak začalo zlobit. (mám podezření na pumpu) Nechtělo se zvedat a okolo řemenice je trochu vidět únik hydrauliky, právě z pumpy. Tu musí kopr asi vyměnit, i když ještě snad vydrží. Jak mu auto začalo zlobit, tak řekl, že ho nechá ekologicky zlikvidovat, tak jsem mu řekl, že si ho vezmu a slíbil jsem ho Koprovi. Ty dva dny, co jsem auto měl, jsem s ním najezdil 200km a musím říct, že kdyby jsem ho Robertovi neslíbil, nebo ho nechtěl, tak jsem si ho nechal a peugeota nechal sešrotovat. Fakt super auto. Hlavně je to turbodiesel s intercoolerem, takže to auto fakt jede po sešlápnutí plynu jak splašený a jezdí za 5-6 litrů.
To věřím, že se Ti BX zalíbilo. Na povožení je to super. Je to taková malá loď, která dovede být i pěkně mrštná. Zvlášť ve verzi 1,9 GTi 16V. To je z toho docela solidní žihadlo. Díky dobré aerodynamice si to na dálnici úplně lebedí.
K úploné dokonalosti mě na hydraulice chyběla lehce snížená poloha. Místo čtyř poloh (spodní servisní, běžná provozní, lehce zvýšená provozní a horní servisní), by to chtělo pět poloh (obohacení o lehce sníženou provozní polohu pro dálniční provoz) Tohle tuším řešily některé Xm a Xantie elektronicky nějakou automatikou, která vyhodnocovala styl a rychlost jízdy a na základě toho lehce upravovala i světlou výšku auta.
K úploné dokonalosti mě na hydraulice chyběla lehce snížená poloha. Místo čtyř poloh (spodní servisní, běžná provozní, lehce zvýšená provozní a horní servisní), by to chtělo pět poloh (obohacení o lehce sníženou provozní polohu pro dálniční provoz) Tohle tuším řešily některé Xm a Xantie elektronicky nějakou automatikou, která vyhodnocovala styl a rychlost jízdy a na základě toho lehce upravovala i světlou výšku auta.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Tož už su doma a co nevidím
http://fotoalba.cz/alba/Kopr21061/2070478 fotky zde
Tož cesta proběhla v nej spokojenosti je to velice pohodlný kočár, fantastické zrychlení velice ochotné brzdy a posilovač řízení nemá chybu postupně se vychytá pár mušek a auťák jako cumel. Velké díky Fandovi za vše (hlavně výlet s Medvědem mě okouzlil )
http://fotoalba.cz/alba/Kopr21061/2070478 fotky zde
Tož cesta proběhla v nej spokojenosti je to velice pohodlný kočár, fantastické zrychlení velice ochotné brzdy a posilovač řízení nemá chybu postupně se vychytá pár mušek a auťák jako cumel. Velké díky Fandovi za vše (hlavně výlet s Medvědem mě okouzlil )
Naposledy upravil(a) Kopr dne sob říj 31, 2009 22:46, celkem upraveno 1 x.
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
No jiste, tohle tvrdi kazdy kdo se toho akorat boji ... "hydraulika" je spolehliva, a kdyz se pokazi, da se to levne opravit, Kopre vubec takove pi*oviny neposlouchej ... Muj strejda je spokojeny majitel jiz 4. Citroenu (3x BX a ted ma Xantii) a o tomhle uz jsme se bavili ...Jelen píše:Jak na těhlech autech začne odcházet hydraulika, tak je to počátek konce.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Strejda má už taky buď druhej nebo snad třetí Citroën BX, mě se to autod docela líbí, má takovej futuristickej vzhled a hlavně ta jízda v něm je, jako by se člověk vznášel, vždycky se mi líbilo, když nastartoval, tak nejdřív předek nahoru, potom zadek . V tom prvním co měl, tak nebyl obyčejnej tachometr, ale takovej váleček, na kterém byly natištěný čísla a ten se otáčel podle toho, jak rychle jel. Už to bude tak 10 let, ale tak mě to nadchlo, že si to pamatuju doteď Teď fakt nevim, jestli jsem to s těma čárkama ve větě nepřehnal.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Jo u těch prvních to bylo tak, že pokud jsi jel dýl jak třeba 2 minuty na 100 km/h, tak se to samo snížilo o 2 cm, pokud jsi zpomalil pod 80 tak se to vrátilo. Tedy ty hodnoty přesně nevím, ale plus mínus tak okolo to bylo.Hurikán píše:Tohle tuším řešily některé Xm a Xantie elektronicky nějakou automatikou, která vyhodnocovala styl a rychlost jízdy a na základě toho lehce upravovala i světlou výšku auta.
dolítalJelen píše:I hle, balón
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.