Stránka 1 z 3

čerpadlo z íčka

Napsal: pát říj 30, 2009 21:20
od zigul01
Dá se dát čerpadlo z íčka do nulajedničkový nádrže? díky za odpovědi

Napsal: pát říj 30, 2009 21:28
od Ivo
Všechno jde, když se chce, ale bylo by to zbytečně pracné. Íčková nádrž má větší díru v nádrži, kterou se instaluje plovák i s čerpadlem.
Buď si sežeň komplet nádrž, nebo externí elektrické čerpadlo.

Napsal: pát říj 30, 2009 21:43
od zigul01
chtěl bych se zeptat , jaký má maximalní průtok íčkový čepradlo ,, prave rozmýšlím buď toto : ? http://www.highperformanceparts.cz/pali ... 113lh.2509 a nebo s íčka

Napsal: pát říj 30, 2009 21:51
od Ivo
Asi takhle. Pokud to íčkové čerpadlo budeš používat k dopravě benzínu z nádrže do motoru na svojem autě, tak ti stačit bude. Jestli s tím ale chceš přečerpávat benzín z cisterny do cisterny, bylo by lepší se porozhlédnout po něčem výkonnějším.

Napsal: ned lis 01, 2009 13:22
od Ondra 07
Bylo to tu a uz to tady zase je. Tohle cerpadlo... http://www.highperformanceparts.cz/pali ... 113lh.2509 udaj 112l/h vypada sice hezky, ale pri jakem tlaku ptej se v prvni rade. 0,35bar, co to je za tlak, asi jako kdyz jdes na malou... :P Ickove ma tlak pres bar. Nad cim jeste vahas?

Taky se to da rict takhle: na seriovy karbec ti bude mozna stacit, icko tim nenastartujes.

Napsal: ned lis 01, 2009 13:29
od zigul01
už nad ničim neváhám :mrgreen:

Napsal: ned lis 01, 2009 14:32
od peet2101

Napsal: ned lis 01, 2009 16:08
od Pája
Jen pro info.. Sériový čerpadlo mě živí dvě dellorta celkem obstojně i s tlakem jako když jdeš na malou(cca 0,3 Baru).

Napsal: ned lis 01, 2009 16:15
od Saša
Pája píše:i s tlakem jako když jdeš na malou(cca 0,3 Baru).
To by už podrazilo nohy :twisted:

Napsal: pon lis 02, 2009 11:28
od Little Red Riding Hood
Ondra 07, kušuj už s těma ičkama furt.. :P

zigul01, na karbec, potřebuješ v prvé řadě průtok a ne tlak, takže, ten facet ti to napumpuje, ovšem otázka jakou charakteristiku ma seriové čerpadlo, jestli to bude oproti serii vubec rozdil... no ale aspon jednu výhodu to bude mit a to bude při startování, že budeš mit vždy plnou plovákovku, než otočíš se starterem...

takhle se dá předělat seriová nádrž na ičkovou.. :mrgreen: ptáteli se proč, tak proto že ičková byla shnilá...

Napsal: pon lis 02, 2009 14:02
od ger007
zvarat nadrz to chce gule :-D

Napsal: pon lis 02, 2009 14:33
od Cory
pokial je prazdna tak nie :D

Napsal: pon lis 02, 2009 18:33
od Hurikán
No, co jsem slyšel, tak by při svařování a letování měly být nádrže a kanystry naplněné vodou. Jinak hrozí výbuch par uvolňujících se ze spár atp. Alespoň to říkalo několik lidí, co se tímhle (hlavně při renovacích) zabývají.

Napsal: pon lis 02, 2009 18:45
od Little Red Riding Hood
Hurikán, něco na tom bude.. první nadrž sem vařil, když byla naplněna vodou, tuhle jsem už vařil nasucho.. předtím byla několíkrát vypláchnuta a značně odstátá, při vyplachování jsem použil arvu...

Napsal: pon lis 02, 2009 18:48
od Ondra 07
peet2101 píše:http://www.highperformanc...pumpa-225lh.604 :mrgreen:
Ano tohle je pekne palivove cerpadlo, presne takove by se mi libilo v kufru vedle nadrze...
Saša píše:To by už podrazilo nohy :twisted:
Kdepak, pokrcit kolena a pevne stat :P