Stránka 1 z 3
čerpadlo z íčka
Napsal: pát říj 30, 2009 21:20
od zigul01
Dá se dát čerpadlo z íčka do nulajedničkový nádrže? díky za odpovědi
Napsal: pát říj 30, 2009 21:28
od Ivo
Všechno jde, když se chce, ale bylo by to zbytečně pracné. Íčková nádrž má větší díru v nádrži, kterou se instaluje plovák i s čerpadlem.
Buď si sežeň komplet nádrž, nebo externí elektrické čerpadlo.
Napsal: pát říj 30, 2009 21:43
od zigul01
chtěl bych se zeptat , jaký má maximalní průtok íčkový čepradlo ,, prave rozmýšlím buď toto : ?
http://www.highperformanceparts.cz/pali ... 113lh.2509 a nebo s íčka
Napsal: pát říj 30, 2009 21:51
od Ivo
Asi takhle. Pokud to íčkové čerpadlo budeš používat k dopravě benzínu z nádrže do motoru na svojem autě, tak ti stačit bude. Jestli s tím ale chceš přečerpávat benzín z cisterny do cisterny, bylo by lepší se porozhlédnout po něčem výkonnějším.
Napsal: ned lis 01, 2009 13:22
od Ondra 07
Bylo to tu a uz to tady zase je. Tohle cerpadlo...
http://www.highperformanceparts.cz/pali ... 113lh.2509 udaj 112l/h vypada sice hezky, ale pri jakem tlaku ptej se v prvni rade. 0,35bar, co to je za tlak, asi jako kdyz jdes na malou...

Ickove ma tlak pres bar. Nad cim jeste vahas?
Taky se to da rict takhle: na seriovy karbec ti bude mozna stacit, icko tim nenastartujes.
Napsal: ned lis 01, 2009 13:29
od zigul01
už nad ničim neváhám

Napsal: ned lis 01, 2009 14:32
od peet2101
Napsal: ned lis 01, 2009 16:08
od Pája
Jen pro info.. Sériový čerpadlo mě živí dvě dellorta celkem obstojně i s tlakem jako když jdeš na malou(cca 0,3 Baru).
Napsal: ned lis 01, 2009 16:15
od Saša
Pája píše:i s tlakem jako když jdeš na malou(cca 0,3 Baru).
To by už podrazilo nohy

Napsal: pon lis 02, 2009 11:28
od Little Red Riding Hood
Ondra 07, kušuj už s těma ičkama furt..
zigul01, na karbec, potřebuješ v prvé řadě průtok a ne tlak, takže, ten facet ti to napumpuje, ovšem otázka jakou charakteristiku ma seriové čerpadlo, jestli to bude oproti serii vubec rozdil... no ale aspon jednu výhodu to bude mit a to bude při startování, že budeš mit vždy plnou plovákovku, než otočíš se starterem...
takhle se dá předělat seriová nádrž na ičkovou..

ptáteli se proč, tak proto že ičková byla shnilá...
Napsal: pon lis 02, 2009 14:02
od ger007
zvarat nadrz to chce gule

Napsal: pon lis 02, 2009 14:33
od Cory
pokial je prazdna tak nie

Napsal: pon lis 02, 2009 18:33
od Hurikán
No, co jsem slyšel, tak by při svařování a letování měly být nádrže a kanystry naplněné vodou. Jinak hrozí výbuch par uvolňujících se ze spár atp. Alespoň to říkalo několik lidí, co se tímhle (hlavně při renovacích) zabývají.
Napsal: pon lis 02, 2009 18:45
od Little Red Riding Hood
Hurikán, něco na tom bude.. první nadrž sem vařil, když byla naplněna vodou, tuhle jsem už vařil nasucho.. předtím byla několíkrát vypláchnuta a značně odstátá, při vyplachování jsem použil arvu...
Napsal: pon lis 02, 2009 18:48
od Ondra 07
peet2101 píše:http://www.highperformanc...pumpa-225lh.604

Ano tohle je pekne palivove cerpadlo, presne takove by se mi libilo v kufru vedle nadrze...
Saša píše:To by už podrazilo nohy

Kdepak, pokrcit kolena a pevne stat
