Niva benzínová => Niva naftová (a jejich rozdíly)
Napsal: pát říj 23, 2009 19:21
Zdravim úsek 4x4 našeho fora
Prolez jsem celej 2121 chlívek, ale nedobral jsem se těch správných informací.
Jde mi o tohle: je Niva 1600 na karbu a chtěla by se z ní udělat Niva 1900 na naftu.
Co jsem zatim zjistil: motor Peugeot XUD 9SD (minimálně v Peu406, asi i v Xantii), je to 1,9, verze s turbem i bez. Dával se do Niv i jinej typ motoru?
Přední diferák má jiný uchycení. Takže je tvarově jinej a nebo je přidělanej na ňákým mezikusu?
Mezikus mezi převodovkou a motorem, prej je i jinej spojkovej koš. To jsou asi celkem nesehnatelný věci, co? Výroba přichází do úvahy? Pokud ano, existuje technickej výkres?
Elektrika asi bude taky jiná, ale tak drátky už se dotvoří snadno...
Co dalšího je ňáká zásadní věc při takovýdle přestavbě?
Prostě se jedná o to, že přístup k naftovým motorom by asi byl, ale třeba pošéfovat zbytek a zjistit, jestli má vůbec cenu se do něčeho takovýho pustit. A sehnat k tomu papíry by asi taky bylo dost těžký, co?
Prolez jsem celej 2121 chlívek, ale nedobral jsem se těch správných informací.
Jde mi o tohle: je Niva 1600 na karbu a chtěla by se z ní udělat Niva 1900 na naftu.
Co jsem zatim zjistil: motor Peugeot XUD 9SD (minimálně v Peu406, asi i v Xantii), je to 1,9, verze s turbem i bez. Dával se do Niv i jinej typ motoru?
Přední diferák má jiný uchycení. Takže je tvarově jinej a nebo je přidělanej na ňákým mezikusu?
Mezikus mezi převodovkou a motorem, prej je i jinej spojkovej koš. To jsou asi celkem nesehnatelný věci, co? Výroba přichází do úvahy? Pokud ano, existuje technickej výkres?
Elektrika asi bude taky jiná, ale tak drátky už se dotvoří snadno...
Co dalšího je ňáká zásadní věc při takovýdle přestavbě?
Prostě se jedná o to, že přístup k naftovým motorom by asi byl, ale třeba pošéfovat zbytek a zjistit, jestli má vůbec cenu se do něčeho takovýho pustit. A sehnat k tomu papíry by asi taky bylo dost těžký, co?