Stránka 1 z 2

uprava motora 1200

Napsal: čtv říj 22, 2009 15:01
od oto911
chcem sa len opitat ci sa oplati tento motor upravovat. Ma to vyznam?

Napsal: čtv říj 22, 2009 15:11
od peet2101
NE jednodužší je sehnat třeba 1,5 nebo 1,7, 1,6 se shání špatně, ale pro úpravy je prý nejvhodnější.

Napsal: čtv říj 22, 2009 15:17
od oto911
no a to je ten problem v okoli BA sa ziadny neda zohnat a ked hej tak pitaju nenormalne palky... :( Lebo co je stare sup stym do zberu... nevies nahodou o niakom motore ktori je na predaj za rozumnu cenu? (som student takze tych penazy neni vela) :P

Napsal: čtv říj 22, 2009 15:21
od peet2101
Zkus obejít vrakoviště jestli tam neleží nějaká 03, 06, nebo 07. Tady na foru se taky občas něco ukáže. Sleduj sekci Bazar :wink:

Napsal: čtv říj 22, 2009 15:28
od oto911
stale skusam.. vecsi prehlad o suciastkach a motoroch na predaj ako ja nema asi nikto :lol: nasiel som jeden na vrakovisku bola to 1600 a vypital zanu 160€ az sa mi rozum zastavil a to ani neviem ci ten motor fungoval a v akom bol stave... a este sa chcem spytat ako je to s motorom 1300? lebo som pocul ze je zivsi ako 1500 :?:

Napsal: čtv říj 22, 2009 16:06
od peet2101
1,3 se dělaly dva jeden s řetězovím rozvodem a druhý s řemenovím, řemen se nechal prý ochotnějc točit, ale je v autě poznat a na STK by mohl být problem. 1,3 řetaz byly tuším někde v německu v závoďácích cooper je má v albu tak o nich snad bude vědět víc. Já se řídím heslem oběm ničím nenahradíš a hledám nějakou slušnou 1,7 :P

Napsal: čtv říj 22, 2009 16:13
od oto911
aha inak keby si chcel mam jeden motor na predaj je to ale iba 1200 ma 80 000 ale vise roka to stalo a ma to hlavu s oznacenim 21011 to je hlava s 1300 ze?

Napsal: čtv říj 22, 2009 16:41
od Saša
oto911 píše: ma to hlavu s oznacenim 21011 to je hlava s 1300 ze?
Toto označení hlavy nemá s obsahem motoru nic společného . Takto je značena "unifikovaná hlava" a montovala se na všechny obsahy .
Typ motoru je na nálitku kde je v.č. (pod rozdělovačem na bloku) . 2101 - 1200ccm , 21011 - 1300 řetěz , 2103 - 1500 , 2106 - 1600 , 2105 - 1300 řemen .

Napsal: čtv říj 22, 2009 16:58
od Křečík Barbuška
S třináctkou, ať s řemenovou (2105) nebo řetězovou (21011) si oproti dvanáctce moc nepomůžeš, to už spíše dej patnáctku (2103). Hlavou s nápisem 21011 se nenech zmást, pravděpodobně to bude unifikovaná hlava pro všechny motory 1,2 -1,6 s výjimkou řemenové 2105, pro informaci přikládám tabulku.

Napsal: čtv říj 22, 2009 18:36
od peet2101
oto911, Díky ale 1200 mám a nějak mi výkonově nepostačuje :roll: , o 1500 sem přemýšlel, ale pak padlo rozhodnutí na 1600 nebo 1700 osazená karbem.

Napsal: čtv říj 22, 2009 18:44
od oto911
oki dakujem... tak skusim zohnat niaku 1700. Inak ake sacie a karbec treba na 1.7-ku?

Napsal: čtv říj 22, 2009 18:49
od peet2101
Sání asi padne třeba z té 1,2 a karbec třeba z 1,6 nebo 1,5 a přetriskovat na správné hodnoty. Popravdě řečeno jsem se po tom nepídil, ale vím že to jde :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: čtv říj 22, 2009 22:03
od Cory
vsetko pasuje z motora 1200. mne to islo aj s karbom pre 1,2/1,3

Napsal: pát říj 23, 2009 05:17
od peet2101
Cory, Byly ty karby předělaný (přetryskovaný) nebo sériový nachystaný na 1,2/1,3?? Jet by to mělo i na ně, to je pravda, ale asi ne zrovna moc svižně :)

Napsal: pát říj 23, 2009 05:27
od Wolf
peet2101 píše:Cory, Byly ty karby předělaný (přetryskovaný) nebo sériový nachystaný na 1,2/1,3?? Jet by to mělo i na ně, to je pravda, ale asi ne zrovna moc svižně :)
To si myslím také. V nižších a střednách otáčkách to motoru nesporně prospěje, ale ve vyšších otáčkách menší difuzory nejspíš prohloubí už tak dost velkou velkou "gumovost", která se u žigulíků ve vyšších otáčkách projevuje.