Stránka 1 z 4
BLOK MOTORA
Napsal: pát zář 25, 2009 00:22
od ladadriv3r
Zdravim Vas! CHcel by som sa opytat ci viete o nejakom bloku motora ktory ma typove oznacenie s cislom 14 na konci(posledne dvojcislie) a v ktorom type LADY by som ho mal hladat ak taketo nieco exituje. Tieto informacie mam z az z druhej ruky cize nezarucujem ze netrepem blbosti:P:P...prosim nekamenovat...DIKS
Napsal: pát zář 25, 2009 05:41
od Cory
21214-niva 1,7 Mpi
Napsal: pát zář 25, 2009 06:28
od Luděk Musil
Nejen Niva 1,7i (ale podle mě Spi - jednobod), následuje 21073i a 21044i.
1,7 Mpi by měl být motor 21213 s jednořadým řetězem a hydroštely.
21214 je typové označení motoru o kubatuře 1700 ccm, vrtání 82 mm, zdvih 80 mm.
L.
Napsal: pát zář 25, 2009 06:30
od Cory
podla mojich informacii je blok 21214 vyssi a ma ine piesty ako 21213
Napsal: pát zář 25, 2009 06:56
od Luděk Musil
Cory píše:podla mojich informacii je blok 21214 vyssi a ma ine piesty ako 21213
To je sice zajímavá informace, nicméně to nic nemění na faktu potřeby motoru 21214 a v jakých modelech ho hledat.
Uvědomil jsem si však, že novější modely Niv (nevzpomenu si od kterého roku ... 2004?) byly taktéž osazovány motory 21213 Mpi. L.
Napsal: pát zář 25, 2009 07:01
od Cory
No dotycny ho chce mozno pouzit na stavbu vyssej kubatury ako je 1,7 a tam je 21214 vhodnejsi ako 21213. Takze najde ho jedine v nivach.
Edit: Otcov kamarat si pred par mesiacmi kupil novu nivu a ma blok 21214
Napsal: pát zář 25, 2009 07:25
od Luděk Musil
Cory, vážím si Tě, nepřu se s Tebou, ale asi jsi nepřečetl pořádně můj příspěvek:
Motory 21214 nejsou jen v Nivách, ale i v íčkových sedanech (21073i) a kombících (21044i). L.
Napsal: pát zář 25, 2009 07:41
od Cory
To ja teba tiez
ale zil som v tom, ze motor 21213 je SPi a 21214 je MPi a v sedanoch a kombikoch sa v nasich podmienkach vyskytovali len 1,7 SPi, cize 21213
Takze pokial existovali motory 21214 v sedanoch a kombikoch na SPi-cku, tak som zjavne mimo
Napsal: pát zář 25, 2009 08:22
od ladadriv3r
No dotycny ho chce mozno pouzit na stavbu vyssej kubatury ako je 1,7 a tam je 21214 vhodnejsi ako 21213. Takze najde ho jedine v nivach.
ano Cory mas pravdu...dostal som info ze tento blok je najvhodnejsi na stavbu 1.9....preto sa snazim zistit kde by som taky blok mohol zohnat...obidvom za info dakujem
Napsal: pát zář 25, 2009 08:22
od Luděk Musil
Tak a teď jsi mě možná dostal protože si přestávám být jistej a jdu na parkoviště. L.
Edit: stejně jsem h...o vyčetl, takže se odpoledne podívám na druhý blok (mám jej na ponku - převrt na 18-ku) a tam to číslo uvidím vylitý. Někomu to napíšu nebo to sem dám večer ... teda jestli se dostanu k netu. L.
Napsal: pát zář 25, 2009 08:28
od Cory
aj tak je najlepsie zohnat "bájny" blok 2130 a urobit z neho 2,1.
Ludku, podla vsetkeho by si mal mat 21213
[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá září 25, 2009 09:32 ]
Uvidím odpoledne a určitě dám vědět. L.
Napsal: pát zář 25, 2009 08:38
od Marek
Já jsem měl onehdy motor s písty o průměru 86,6 mm (z fiatu 128 Rally, třetí výbrus) a v pohodě se to vešlo do šestnáctkového bloku 2106. Ale to je jen tak na okraj..............
Napsal: pát zář 25, 2009 09:20
od Maysner
vsechny 1.7SPi maji blok 21213
jen u sedanu a kombiku je na nalitku vyrazeno 21073
21214 je jinej
rj ma sice cislo 21214 ale niva Spi je 21213
21214 je niva MPi
Napsal: pát zář 25, 2009 09:32
od Marek
Tím se vše vysvětluje ...
Napsal: pát zář 25, 2009 09:44
od Luděk Musil
Takže je jasno. Motor s typovým označením 21213 je Spi 1,7 duplex. 21214 je Mpi jednořadej s hydroštelem. Přesně obráceně, než jsem napsal
Cory - omlouvám se (slovy klasika: přiznávám šulinství
). L.