Motor - cokoli nad volnoběh cuká (rozdělovač)
Napsal: úte zář 22, 2009 11:41
Zdar a sílu,...
do Jedovnic jsem dojel vpohodě, sice se spotřebou 11L, ale dojel :c) v jedovnicích jsem to totálně rozštěloval, protože to začalo chcípat (nejdřív to bylo ucpanou volnoběžnou tryskou (diky Majo :cD), ale pak to chcípalo furt dál v nepředpokládatelnym okamžiku).
v brně jsem to opět komplet seřídil - předstih 5st, odtrh .40mm, výška hladiny 6,5mm a motor běžel na 1krpm krásně nakulato (zvládl by i méně, ale kvůli terénu jsem chtěl větší). Protože se to cestou domů trošku víc hřálo, asi jsem měl moc chudou směs, tak jsem přidal o čtvrt otáčky bohatosti a už to bylo OK.
cesta zpátky mi ovšem oproti očekávaným 2h trvala přes 5h... každé parkoviště bylo moje, protože motor ve vyšších otáčkách vynechával... rozborka-sborka karbecu neodhalila nic ucpaného a cukání se pořád zhoršovalo... jsem si téměř jist, že jde o elektriku (zkušel jsem různé harakiri s drátama, ale bez úspěchu)... nakonec to necuká už jen na volnoběh...
stav:
- karbec komplet vyčištěný, profoukaný stlačeným vzduchem
- předstih 5st
- odtrh .40mm
- nový rozdělovač vč. víčka
- nové zapalovací kabely
- nové svíčky
motor vynechává jako komplet, nikoli např. jeden-dva válce - zkoušel jsem:
- přemostit hlavní kabel cívka-rozdělovač
- napájení cívky
- přemostit kabel cívka-kondenzátor na rozdělovači
napadá mne už snad jen:
- vyměnit kundík
- vyměnit zapalovací cívku
problém je za tepla i za studena, když jsem se v tom hrabal, občas to těsně po tom jelo pár stovek metrů vpohodě, ale spíš to bylo dílem náhody, než že by byl někde zlomený kabel a zrovna to mělo dotyk... to jsem zkoušel...
tzn. - nemáte někdo nějaký tip? nebo z prahy a okolí kundík a/nebo zapalovací cívku na půjčení??? slovy díků bych nešetřil :c) ale na to, abych si to koupil do foroty za to chcou docela pálku :c(
diky
NepojízdnýNetopýr
PS. slova díků může na požádání obdržet i ten, který přečte celou esej až do konce :c))
do Jedovnic jsem dojel vpohodě, sice se spotřebou 11L, ale dojel :c) v jedovnicích jsem to totálně rozštěloval, protože to začalo chcípat (nejdřív to bylo ucpanou volnoběžnou tryskou (diky Majo :cD), ale pak to chcípalo furt dál v nepředpokládatelnym okamžiku).
v brně jsem to opět komplet seřídil - předstih 5st, odtrh .40mm, výška hladiny 6,5mm a motor běžel na 1krpm krásně nakulato (zvládl by i méně, ale kvůli terénu jsem chtěl větší). Protože se to cestou domů trošku víc hřálo, asi jsem měl moc chudou směs, tak jsem přidal o čtvrt otáčky bohatosti a už to bylo OK.
cesta zpátky mi ovšem oproti očekávaným 2h trvala přes 5h... každé parkoviště bylo moje, protože motor ve vyšších otáčkách vynechával... rozborka-sborka karbecu neodhalila nic ucpaného a cukání se pořád zhoršovalo... jsem si téměř jist, že jde o elektriku (zkušel jsem různé harakiri s drátama, ale bez úspěchu)... nakonec to necuká už jen na volnoběh...
stav:
- karbec komplet vyčištěný, profoukaný stlačeným vzduchem
- předstih 5st
- odtrh .40mm
- nový rozdělovač vč. víčka
- nové zapalovací kabely
- nové svíčky
motor vynechává jako komplet, nikoli např. jeden-dva válce - zkoušel jsem:
- přemostit hlavní kabel cívka-rozdělovač
- napájení cívky
- přemostit kabel cívka-kondenzátor na rozdělovači
napadá mne už snad jen:
- vyměnit kundík
- vyměnit zapalovací cívku
problém je za tepla i za studena, když jsem se v tom hrabal, občas to těsně po tom jelo pár stovek metrů vpohodě, ale spíš to bylo dílem náhody, než že by byl někde zlomený kabel a zrovna to mělo dotyk... to jsem zkoušel...
tzn. - nemáte někdo nějaký tip? nebo z prahy a okolí kundík a/nebo zapalovací cívku na půjčení??? slovy díků bych nešetřil :c) ale na to, abych si to koupil do foroty za to chcou docela pálku :c(
diky
NepojízdnýNetopýr
PS. slova díků může na požádání obdržet i ten, který přečte celou esej až do konce :c))