Motor - cokoli nad volnoběh cuká (rozdělovač)
Moderátor: Moderátoři
Motor - cokoli nad volnoběh cuká (rozdělovač)
Zdar a sílu,...
do Jedovnic jsem dojel vpohodě, sice se spotřebou 11L, ale dojel :c) v jedovnicích jsem to totálně rozštěloval, protože to začalo chcípat (nejdřív to bylo ucpanou volnoběžnou tryskou (diky Majo :cD), ale pak to chcípalo furt dál v nepředpokládatelnym okamžiku).
v brně jsem to opět komplet seřídil - předstih 5st, odtrh .40mm, výška hladiny 6,5mm a motor běžel na 1krpm krásně nakulato (zvládl by i méně, ale kvůli terénu jsem chtěl větší). Protože se to cestou domů trošku víc hřálo, asi jsem měl moc chudou směs, tak jsem přidal o čtvrt otáčky bohatosti a už to bylo OK.
cesta zpátky mi ovšem oproti očekávaným 2h trvala přes 5h... každé parkoviště bylo moje, protože motor ve vyšších otáčkách vynechával... rozborka-sborka karbecu neodhalila nic ucpaného a cukání se pořád zhoršovalo... jsem si téměř jist, že jde o elektriku (zkušel jsem různé harakiri s drátama, ale bez úspěchu)... nakonec to necuká už jen na volnoběh...
stav:
- karbec komplet vyčištěný, profoukaný stlačeným vzduchem
- předstih 5st
- odtrh .40mm
- nový rozdělovač vč. víčka
- nové zapalovací kabely
- nové svíčky
motor vynechává jako komplet, nikoli např. jeden-dva válce - zkoušel jsem:
- přemostit hlavní kabel cívka-rozdělovač
- napájení cívky
- přemostit kabel cívka-kondenzátor na rozdělovači
napadá mne už snad jen:
- vyměnit kundík
- vyměnit zapalovací cívku
problém je za tepla i za studena, když jsem se v tom hrabal, občas to těsně po tom jelo pár stovek metrů vpohodě, ale spíš to bylo dílem náhody, než že by byl někde zlomený kabel a zrovna to mělo dotyk... to jsem zkoušel...
tzn. - nemáte někdo nějaký tip? nebo z prahy a okolí kundík a/nebo zapalovací cívku na půjčení??? slovy díků bych nešetřil :c) ale na to, abych si to koupil do foroty za to chcou docela pálku :c(
diky
NepojízdnýNetopýr
PS. slova díků může na požádání obdržet i ten, který přečte celou esej až do konce :c))
do Jedovnic jsem dojel vpohodě, sice se spotřebou 11L, ale dojel :c) v jedovnicích jsem to totálně rozštěloval, protože to začalo chcípat (nejdřív to bylo ucpanou volnoběžnou tryskou (diky Majo :cD), ale pak to chcípalo furt dál v nepředpokládatelnym okamžiku).
v brně jsem to opět komplet seřídil - předstih 5st, odtrh .40mm, výška hladiny 6,5mm a motor běžel na 1krpm krásně nakulato (zvládl by i méně, ale kvůli terénu jsem chtěl větší). Protože se to cestou domů trošku víc hřálo, asi jsem měl moc chudou směs, tak jsem přidal o čtvrt otáčky bohatosti a už to bylo OK.
cesta zpátky mi ovšem oproti očekávaným 2h trvala přes 5h... každé parkoviště bylo moje, protože motor ve vyšších otáčkách vynechával... rozborka-sborka karbecu neodhalila nic ucpaného a cukání se pořád zhoršovalo... jsem si téměř jist, že jde o elektriku (zkušel jsem různé harakiri s drátama, ale bez úspěchu)... nakonec to necuká už jen na volnoběh...
stav:
- karbec komplet vyčištěný, profoukaný stlačeným vzduchem
- předstih 5st
- odtrh .40mm
- nový rozdělovač vč. víčka
- nové zapalovací kabely
- nové svíčky
motor vynechává jako komplet, nikoli např. jeden-dva válce - zkoušel jsem:
- přemostit hlavní kabel cívka-rozdělovač
- napájení cívky
- přemostit kabel cívka-kondenzátor na rozdělovači
napadá mne už snad jen:
- vyměnit kundík
- vyměnit zapalovací cívku
problém je za tepla i za studena, když jsem se v tom hrabal, občas to těsně po tom jelo pár stovek metrů vpohodě, ale spíš to bylo dílem náhody, než že by byl někde zlomený kabel a zrovna to mělo dotyk... to jsem zkoušel...
tzn. - nemáte někdo nějaký tip? nebo z prahy a okolí kundík a/nebo zapalovací cívku na půjčení??? slovy díků bych nešetřil :c) ale na to, abych si to koupil do foroty za to chcou docela pálku :c(
diky
NepojízdnýNetopýr
PS. slova díků může na požádání obdržet i ten, který přečte celou esej až do konce :c))
Naposledy upravil(a) Netopýr dne úte říj 13, 2009 07:34, celkem upraveno 1 x.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Už snad tisíckrát napsáno . Může to bejt špatné ukostření ložiska podtlakového rozdělovače . Může to být kondík , na cívku moc nesázím . Očištěné kontakty kladívka jsou? někdy se tam napeče olej a je problém .
Tady někde pod půlí je jak to udělat když je podezření na poruchu napájení zapalování http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=15
Do Prahy jedu ve čtvrtek .
Tady někde pod půlí je jak to udělat když je podezření na poruchu napájení zapalování http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=15
Do Prahy jedu ve čtvrtek .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
nedalo mi to a proměřil jsem rozdělovač - na kladívku je přesně tolik, kolik jde z cívky.
odpor mezi nulou a základní deskou rozdělovače je 1kΩ.
ještě jsem dostal tip jak ověřit, jestli není probitý kundík... do série se žárovkou a neměla by svítit.
Net.
odpor mezi nulou a základní deskou rozdělovače je 1kΩ.
ještě jsem dostal tip jak ověřit, jestli není probitý kundík... do série se žárovkou a neměla by svítit.
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
nepomohl jsem si - kundík tvrdí, že "proraženej" neni.
tzn. poslední možnost je podle mého PRAVDEPODOBNE cívka... neměl by někdo na půjčení? opravdu se mi nechce dávat 440kč za novou jen na zkoušku :c(
nejvíc mě mate, že závada se začala projevovat postupně... tzn. jako když se zanáší sítko, nebo uvolňuje šroub držící kabel :c( může se i cívka postupně probíjet až je probitá? :c) spíš hypotetická úvaha :c)
Net.
tzn. poslední možnost je podle mého PRAVDEPODOBNE cívka... neměl by někdo na půjčení? opravdu se mi nechce dávat 440kč za novou jen na zkoušku :c(
nejvíc mě mate, že závada se začala projevovat postupně... tzn. jako když se zanáší sítko, nebo uvolňuje šroub držící kabel :c( může se i cívka postupně probíjet až je probitá? :c) spíš hypotetická úvaha :c)
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Já bych se bál právě toho, že je rozdělovač nový. Nejsem sám, komu nový rozdělovač nefungoval.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010

Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008

Já jsem měl v háji právě kondík. Jestli máš druhý, tak ho vyměň. Mám takové tušení, že Koko Loko nový rozdělovač komplet čistil, protože ho měl plný nějakých špon. Prostě bych ho pořádně prohlídl a co se dá jednoduše vyměnit, bych postupně měnil. Možná to pomůže.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010

Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008

- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11060
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Tato formulizace je mi nejasná.Netopýr píše:odpor mezi nulou a základní deskou rozdělovače je 1kΩ
Zkus ještě odpojit podtlak od rozdělovače, podobné psí kusy dělá zadírající se ložisko, tím by se to mělo případně eliminovat. Jinak případný výskyt špon z obrábění nelze vyloučit, mohli by tam dělat bordrel. Napiš adresu, pošlu ti nějaké cívky a kundíky, mě jsou na nic.
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne úte zář 22, 2009 19:37, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
měřil jsem odpor mezi základovou deskou rozdělovače a hlavou motoru, měřákem jsem naměřil odpor 1kΩ - tím jsem se dozvěděl, že nějaké přechodové odpory tam jsou, ale není to nic tragickýho jako např. přerušenej kostřící pásek se nekoná.
ad serepetičky - ozvu se na SZ, díky !
Net.
ad serepetičky - ozvu se na SZ, díky !
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11060
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
1 kilo Ohm je naprostá tragédie, tam bych čekal odpor řádově v desetinách Ohmu.Netopýr píše:1kΩ
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107